Makkelijk beleggen en goede informatie

Eenvoudig en goedkoop beleggen in veilige omgeving

Zowel met app als internetsite is het eenvoudig om transacties op de beurs uit te voeren. Resultaten zijn helder. Veel relevante informatie is direct opvraagbaar. Kosten van transacties zijn transparant en redelijk.

Makkelijker aandelen uit lokale fondsen open zetten

Het duurde dagen voor het aandeel ADUX voor mij was 'open gezet. Toen niet meer interessant. Zet de ETF's en ETB's van van Eck svp open.

Gemak

Zeer gebruiksvriendelijk product

Correct volgens afspraak

Efficient en pinctueel

Makkelijk in gebruik duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en alles snel geregeld

Duidelijk en begrijpelijk.

Het is even wennen.

Het werkt gewoon goed

Er beleg nu al jaren. En ondervind geen problemen

Toegankelijk, overzichtelijk

Een afgeslankte organisatie, die met wat inspanning prima te bereiken is

zie boven

Tevreden

Nieuwe app update teleurstellend

Indien men info wil verkrijgen van bepaalde aandelen of fondsen in de app wordt men uit de app geleid, de browser. Duurt langer, is onhandiger en voelt daarnaast ook onveiliger (alleen berust op gevoel). Hiervoor was alle info in de app aanwezig en bleven alle klikken binnen de app. Dit is geen goede ontwikkeling. Daarnaast zijn de kosten relatief hoog voor het kopen/verkopen van aandelen ten opzichte van brokers als DeGiro. Fondsen zijn dan wel weer gratis gelukkig. Indien de update teruggedraaid wordt zal ik weer een ruim voldoende cijfer kunnen geven.

Beleg hier te weinig om te beoordelen

Zie hierboven

Overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik!

Ik beleg al jaren via de ABN AMRO bank en ben zeer tevreden, het is inzichtelijk en er is veel informatie over de producten voor handen.

degelijk beleggingsplatform zonder franje

Goede informatiebronnen. Deskundige adviseurs bij de beleggingslijn. Schappelijke kosten.

Gemakkelijk

Een gemakkelijke tool waarmee je snel belegd en duidelijk inzicht in de kosten hebt.

Een zeer veelzijdig en overzichtelijk systeem.

Ik gebruik ABN Amro Beleggen vaak en graag. Het system biedt een brede gamma aan beleggingsproducten, is zeer overzichtelijk en is makkelijk in gebruik. Er is veel informatie van alle aard beschikbaar.

Prima stabiele goed functionerende apps.

Prima compatibiliteit tussen website en app. Goede functionaliteit.

Een goed alternatief voor Saxo

Vertrouwd, en een goed alternatief voor Binck/Saxo

Wordt goed en regelmatig op de hoogte gehouden.

Goede ervaring met ABN,

Makkelijk te begrijpen en mee te werken. Overzichtelijk lay-out en goede ondersteuning

Het is eigenlijk heel simpel

Jammer dat het kantoor waar ik terecht kon voor persoonlijk advies, gesloten is.

De contacten met de bank worden steeds onpersoonlijker.

uitstekende ervaring

loopt altijd zonder enig probleem

Foppingadreef 22

1102BS Amsterdam

+31 (0)614192980

Over ABN AMRO Beleggen

Beleggen bij ABN AMRO is beleggen met meer dan 200 jaar ervaring. Onze expertise, dienstverlening en producten zijn onderscheidend en worden goed gewaardeerd.