Makkelijk handelen

Makkelijk geld overboeken tussen rekeningen en makkelijk handelen, uw kennis wordt getoetst voorafgaand aan de opening van de rekening, en beschermen daarmee goed tegen risicovolle transacties waar men de kennis niet voor heeft bewezen

Tevreden met begeleiding

Goede begeleiding

Zeer goede ervaring

Door dagelijks informatie tot mij te nemen neem ik beslissingen, maar zou in n enkel geval ( bvUniper: houden of verkopen)advies fijn hebben gevonden. Toch goed beslist geloof ik. Houdt m’n hersenen in beweging/ kan door voldoende liquiditeit wat risico nemen/ ben niet echt tevreden over m’n beslissingen en hoop dat t “ wereld-tij” ten goede keert, ook in Engeland, ik bij m’n verstand blijf en m’n verlies weg kan werken in de jaren die ik hopelijk nog leef……….

Goede informatie en keuze in de manier van beleggen.

Prima. Mensen die er verstand van hebben beleggen voor jou. Je er zelf geen omkijken naar.

Een beter alternatief voor sparen

Het t Rendement is boven verwachting tevredenstellend

Ik beleg al vele jaren bij ABN-AMRO met heel veel voldoening.

Erg goed

Jarenlange professionele ervaring bij ABNAMRO

X

X

Eenvoudig en inzichtelijk

Het begeleid beleggen abnamro is heel eenvoudig in gebruik. Je hoeft geen kennis te hebben van beleggen. Aan de hand van je beleggingsdoelstelling en jaren wordt er een profiel geadviseerd. Via de app en online kan je veel informatie over de voorgang en prognose van je beleggingen vinden. En ook heel veel gedetailleerde informatie over de fondsen ect.

Tevreden, relevante informatie wordt verschaft.

Met name in een periode waar de beleggingsmarkt in een dip zit is het waardevol dat gewezen wordt op de mogelijkheid om het beleggingsprofiel aan te passen.

Gebruiks vriendelijk

Alles is overzichtelijk.

Fijne informatie voorziening die het begrijpelijk uitlegt aan een beginner en tijdens beleggen

Duidelijk, overzichtelijke informatie en wat het beste bij jou situatie past. Ook al heb je er weinig informatie van, je kan met tests uitzoeken wat bij je past wat fijn is. Regelmatig krijg ik updates over mijn beleggingen en dat vind ik fijn. Het is laagdrempelig met makkelijk contact voor vragen waardoor ik tevreden ben en ook kan zeggen dat ik met vertrouwen beleg!

Makkelijk te doen vooral tegenwoordig in de app

Betrouwbaar en duidelijk

Goed plan

Superbonus

Makkelijk in te stellen en af te sluiten

Betrouwbaar en zorgeloos

Veilig gevoel

Good bank

Goooooooood

Al 4 jaar beleggen. 8s prima te doen als niet.deskundige.

Ben blij met abn,

Altijd alles netjes en corect.

duidelijk

Okay, maar weinig kans op zelf snel inspelen op de situatie

Okay, maar weinig kans op zelf snel inspelen op de situatie

Gemakkelijk in gebruik

Gemakkelijk en overzichtelijk beleggen bij ABNAMRO

Ideaal om kennis te maken met beleggen

Voordat je gaat beleggen is het belangrijk dat je minimale kennis hebt van hoe beleggen in de praktijk werkt. Wanneer je dat hebt is het ideaal om via begeleid beleggen die kennis in de praktijk te brengen. Het systeem is overzichtelijk en je wordt goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen.

Foppingadreef 22 1102BS Amsterdam

+31 (0)614192980

Over ABN AMRO Beleggen

Beleggen bij ABN AMRO is beleggen met meer dan 200 jaar ervaring. Onze expertise, dienstverlening en producten zijn onderscheidend en worden goed gewaardeerd.