Zonder zelf moeite te doen wordt mijn geld op deskundige wijze belegd

Heel handige en overzichtelijke app. Zelf heb ik weinig verstand van beleggen. Toch wordt mijn geld op deskundige wijze belegd. Goede informatievoorziening.

Dik tevreden

Als sinds 4 jaar aan het beleggen. Kost weinig moeite en is goed te doen.

Helder platform waar ik goed mee uit de voeten kan.

Momenteel ben ik eigenlijk weer terug op 'zelfbeleggen'. Ik behaal meer rendement dan op mijn spaarrekening. Daarnaast heeft het zelfbeleggen iets spannends. Je doet het zelf en de uitdaging is dan om de goede keuzes te maken na onderzoek. Ik vind het heel plezierig om op deze wijze bezig te zijn met de aandelenmarkt. Je leert ook meer van het reilen en zeilen van verschillende beursgenoteerde ondernemingen.

Eenvoudig

Inleggen en verkopen gaat heel eenvoudig. Evt advies via de klantenservice is ook bij een kleine portefeuille serieus en kundig. In de app is het makkelijk om het saldo te monitoren en/of te wijzigen van pakket

Ik ben zeer tevreden met de geboden service en overzichten.

Duidelijk en 'to the point'

Eenvoudig, overzichtelijk en snel. Blij mee.

De Zelf Beleggen rekening is eenvoudig op te zetten, de producten (ETF’s in mijn geval) zijn goed te vinden en makkelijk te kopen cq verkopen. Duidelijk, overzichtelijk en werkt goed op bv mijn iPad.

Makkelijk en eenvoudig beleggen

Erg eenvoudig om aandelen te kopen en te verkopen. Zeer overzichtelijk qua waarde en rendement.

het is wennen

het is wennen, geef het de tijd, ben al doende aan het leren over hoe en wat te doen.

Goed te doen

Simpel maar degelijk

Voor mij prima om mijn core strategy etf aankopen te doen

Tevreden

Maandelijks automatisch beleggen op de dag van de maand die ik kies.

Maandelijks automatisch beleggen op de dag van de maand die ik kies. Lage kosten. Maar, heeft een beperkt aanbod beleggingsfondsen. Waardoor ik 2 van de 6 fondsen waar ik periodiek in beleg elders moet kopen ... jammer.

Doen wat ze moeten doen

Ik ben tevreden

Ik kan de beleggingen en rendement goed volgen

Zelf snel aan en verkopen aandelen

Ik vind het belangrijk om met een betrouwbare partner in zee te gaan. En belangrijk om snel te kunnen aan en verkopen. De kosten moeten natuurlijk ook aantrekkelijk blijven.

Tevreden klant

Eenvoudige manier op een bescheiden schaal periodiek beleggen.

Goede toelichting.

Duidelijke betrouwbare beleggingsfondsen

Duidelijke en betrouwbare beleggingsfondsen. Goed functionerende app en website.

Eenvoudig en makkelijk.

Het kost niet veel moeite om een beurs order te plaatsen. Je krijgt altijd de huidige koers te zien voor je daadwerkelijk akkoord geeft.

netjes en correct.

Ben zelf geen grote belegger,maar dik tevreden over ABN-AMRO

Ik ben tevreden

Tevreden

Als ik hulp vraag word ik altijd geholpen.

Nooit contact geen ervaring

MHM . Vuylsteke

Zeer makkelijk om een beleggingsrekening te openen en om je bedrag voor de toekomst te bepalen.

Duidelijk overzicht op je beleggingsrekening.

Het is leuk om het te doen.

Eerst wennen en dan het resultaat.

Over ABN AMRO Beleggen

Beleggen bij ABN AMRO is beleggen met meer dan 200 jaar ervaring. Onze expertise, dienstverlening en producten zijn onderscheidend en worden goed gewaardeerd.