Professioneel bedrijf. Nemen de tijd om het probleem op te lossen

De auto is binnenstebuiten gekeerd om het probleem goed op te lossen. Ben erg blij met het resultaat. Bas en Mark bedankt!!!

Goele en snelle service

Goeie en snell service

• Bereikbaarheid

Goede service en eerlijkheid staat voorop

• Bereikbaarheid

Bedrijfswagens Service Tilburg biedt uitstekende en snelle service. Onlangs kreeg ik mijn auto niet van stuurslot af, de volgende dag stond Bas op de stoep om het probleem te verhelpen. Top geregeld, bedankt Bas!

Altijd top!!!!

Goede,snelle en efficiënte service koffie staat altijd klaar!!!

Goed netjes en correct.

Goed netjes duidelijk.

• Bereikbaarheid

Transparant met service op ten top!

De transparantie vooraf en op de facturen is erg prettig en geeft veel vertrouwen. De service en dat alles geregeld wordt is erg prettig als druk ondernemer zijnde. Ik heb geen zorgen meer over het wagenpark en over het halen en brengen. De tijd die je hier normaal aan kwijt bent heb ik niet meer omdat dit hier allemaal uit handen word genomen en de bussen op locatie worden opgehaald en weer gebracht worden.

• Bereikbaarheid

zeer betrouwbaar en met groot vakmanschap

Bedrijfswagen service Tilburg staat altijd voor je klaar. Uiterst flexible dienstverlening en men denkt werkelijk met de klant mee. Voor creatieve oplossing op het gebied van (auto) en bedrijfswagen mobiliteit ben je aan het juiste adres!

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar adres voor aanschaf en onderhoud wagenpark.

Enkele jaren hebben wij besloten het wagenparkbeheer van zowel onze bedrijfswagen als personenwagens onder te brengen bij Bedrijfswagenservice Tilburg. Bas is een enthousiaste ondernemer die 24/7 klaar staat voor zijn klanten. Inmiddels hebben ook vele van onze medewerkers zijn bedrijf gevonden voor aankoop en onderhoud. Ga zo door!