Perfect!

Heel goed verzorgd, en met medeleven.

In één woord geweldig

Frans is zeer prettig in de omgang, Alles is goed uitgelegd wij zijn blij dat álles goed is verlopen....

• Respect voor uw wensen

Zeer positief en professioneel.

Ruimte voor mogelijkheden in de lastste wens van de overledene.

Perfect, zeer tevreden.

Alles goed en netjes geregeld, afgestemd op onze wensen met het juiste advies zonder iets op te dringen.

Hartverwarmend

Mijn familie en ik zijn ontzettend dankbaar voor de liefde en tijd die Frans voor ons heeft genomen. Hij heeft aan alles gedacht en tot in de puntjes goed verzorgd. Zijn uitstraling en rust gaven ons ook vrede en rust op dat moment. Ik mocht altijd bellen als ik vragen had en dat vond ik ook fijn. Nogmaals namens mij en de familie hartelijk dank voor alles!

Ondanks corona,keurig geregeld

Goede firma,aantebevelen .

• Persoonlijke aandacht N.v.t.

Respectvol

Een afscheid tijdens de Corona maatregelen vergt veel improvisatie vermogen. Als je dit dan op een respectvolle manier doet en kijkt naar de mogelijkheden die er wel zijn en mee denkt met de behoeftes van de nabestaanden dan verdien je een pluim

Prima warm en verzorgd

Goede gesprekken, duidelijke uitleg en goede service.

alles netjes geregeld

• Respect voor uw wensen

Alles erg soepel en prettig geregeld!

De communicatie verliep uitstekend. Verder vond ik het een sfeervolle aula en de uitvaartbegeleider wist de speech prachtig voor te dragen.

Prettige en kundige begeleiding

Voelden ons prima ondersteund in het gehele proces met ruimte voor eigen inbreng en wensen.

Goed geregelde uitvaart

De contacten met Mavendo zijn plezierig en professioneel. Afspraken zijn duidelijk en worden ook nagekomen. Eigenlijk alles wat je wil om een gepaste uitvaart voor een dierbare te laten verzorgen.

• Respect voor uw wensen

Wij zijn zeer vakkundig geholpen en bijgestaan na het verlies. In zo’n periode wil je duidelijkheid en die hebben jullie ons gegeven. Direct de kosten en de wensen besproken. Alles verliep zoals wij wenste. Veel dank namens iedereen.

Goed verzorgde uitvaart

De uitvaart van mijn tante is goed verlopen. Liefdevolle en warme dame, die precies wist wat er in het crematorium mogelijk was. Het telefoongesprek was meteen alles duidelijk, korte lijnen met de uitvaartzorgster. Dank

• Respect voor uw wensen

Perfect, warm, waardig en betaalbaar

Helaas heb ik een uitvaartverzorger moeten inschakelen die kon letten op ons budget. Jullie hebben ons hier enorm goed mee geholpen. Alle dank gaat uit naar de warme medewerkers en verzorgers. Dank!

Fijn, warm en vriendelijk

Er is alle tijd en ruimte voor wensen en alles tot in de puntjes geregeld. In de moeilijke periode hebben zij een wereld van verschil gemaakt voor ons. Hartelijke medewerkers die voor je klaar staan.

Waardig en meelevend

Ze hebben onze moeder thuis opgebaard, aangezien wij dat graag wilden. Er werd keurig naar onze wensen geluisterd en eigen inbreng was mogelijk. Wij hebben de crematie als zeer waardig ervaren en willen de uitvaartverzorgster enorm bedanken. Gezien de prijs en kwaliteit enorm top!

Dankbaar!

Wij zijn dankbaar voor de prettige en begripvolle uitvaartverzorgster die ons heeft geholpen. Het persoonlijke contact, het begrip en het medeleven hebben ons enorm geholpen na het overlijden. Wij kijken terug op een persoonlijk en waardig afscheid.

Zeer professioneel en transparant

Met de begrafenis wilden wij een goed afscheid wat binnen ons budget kon blijven. Jullie hebben gezorgd voor een afscheid dat bij mijn vader paste. De plechtigheid was vooraf duidelijk besproken en alles dat geregeld moest worden verliep goed. Hartelijk bedankt

Meteen een goed gevoel

Toen de uitvaartleider bij ons thuis kwam om de uitvaart van onze schoonvader te regelen was er meteen een goed gevoel. Wij wilden een klein afscheid met ons gezin en familie. Jullie hebben ons enorm goed geholpen met het regelen van een kleinschalig maar toch warm afscheid. Mede dankzij de persoonlijke begeleiding hebben wij het ervaren als een respectvol afscheid, dank.

Rustgevend en zeer persoonlijk

Wij hebben het afscheid als zeer rustgevend ervaren. Vooraf direct onze wensen besproken en kregen tijdens het gesprek de kosten al te zien. Fijn gevoel kijken wij terug op een mooi afscheid van onze moeder.

Goede en respectvolle uitvaart

Goed verzorgde uitvaart, begeleiding van hr. Wijnsma gedurende hele week was top; bespreking zowel thuis bij mij als in Hebron kerkkapel was vriendelijk, duidelijk en klip en klar. Snelle opstelling van hele tijdschema. Ook gang van zaken in kerk van uitvaartleider en draagbroeders op 31 januari was o.k., begraving zelf was dik en orde. Onze dank!

• Respect voor uw wensen

Respectvol en meelevend. Uitstekend!

Na het verlies van mijn man zijn wij als familie direct en meelevend bijgestaan door jullie. Met alle dank aan alle medewerkers voor de uitstekende begeleiding na het overlijden. Ook zijn de kosten van de crematie ons meegevallen en kijken wij terug op een goed, waardig en vooral respectvol afscheid.

• Respect voor uw wensen

Bijzonder fijn geholpen na het overlijden

Bijzonder fijn geholpen na het overlijden van onze vader, de uitvaartbegeleider heeft alle tijd aan ons besteed welke wij nodig hadden. Geen druk en ook geen haast. De dag van de uitvaart was zeer respectvol en we zijn dan ook volop tevreden met de zorg welke wij mochten ontvangen. Nogmaals hartelijk dank.

• Respect voor uw wensen

Wij als familie hebben heel fijn contact gehad met Mavendo uitvaartzorg, de wensen die vooraf besproken waren zijn precies zo uitgevoerd. We hadden het niet mooier kunnen krijgen ! Enorm tevreden

Odinholm 30

3124SC Schiedam

Over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Bij Mavendo Uitvaartverzorging kunt u rekenen op de juiste begeleiding na een overlijden. Onze uitvaartverzorgers helpen u direct met het regelen en begeleiden van de uitvaart. Wij nemen alle tijd voor u. Onze uitvaartverzorgers geven u volledige vrijheid in het bepalen van de uitvaartwensen.