Wij zijn respectvol en liefdevol geholpen door Miranda bij het overlijden van mijn moeder en 5 weken later bij het overlijden van mijn oom.

• Respect voor uw wensen

Service en accuraatheid was prima. De extra prijs voor het bezoeken van de overledenen vind ik enorm hoog voor een bezoek van een 30 min.

• Respect voor uw wensen

Alles was goed geregeld prima

Heb het positief ervaren

• Communicatie N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.

Tevreden

Ales netjes prima

Meelevend

Ondanks de Corona maatregelen in de eerste lockdown hebben wij toch een mooi en waardevol afscheid van mijn vader kunnen nemen. De uitvaart medewerker was zeer betrokken en ondanks alle Corona maatregelen was het een intieme mooi waardig afscheid

• Respect voor uw wensen

Een geweldige begeleiding en service voor zeer lage prijs

De informatie op internet is uitstekend, u heeft mij op een geweldige manier begeleid bij de crematie van mijn partner, ik mocht ook nog bij de crematie persoonlijk aanwezig zijn, een mooie kist, een mooi crematorium, zeer lage prijs, kort om de beste van Nederland!

prima begeleiding naar begraafplaats BARBARA

mooi discreet optreden van al uw mensen.

• Respect voor uw wensen

Ik heb het een keer gebruikt

een zeer professionele service heeft me geholpen, ook al ken ik de taal niet zo goed, ik ben erg tevreden. Ik raad ten zeerste aan

Meegedacht en adequaat gehandeld

Op zoek zijnde naar een uitvaart binnen het budget, kreeg ik i.p.v tegenstand en dure offertes begrip!. Zo moet het. Omdat we een uitvaartverzorger elders kregen vanwege de afstand, liep het niet zoals we hoopten. Al met al wel tevreden

Respectvol

Erg goede zorg mogen ontvangen,gedurende deze verdrietige periode,met dank aan Andries Frederik.

• Respect voor uw wensen

We hebben ons echt gesteund en geholpen gevoeld

Bekwaam, prettig, en een goede klik hebben geleid tot een uitvaart waar we met een goed gevoel op terugkijken.

• Respect voor uw wensen

Mooi afscheid bij crematie van moeder

Het was allemaal prima geregeld.

Zeer goed geregeld

Van af af het moment van. Ophalen.overleden echtgenoot. Tot aan de crematie zeer netjes geregeld waardig afscheid. Hele familie vol lof

Fijne begeleiding

Benaderbaar en prettig in omgang. Aandacht voor persoonlijke wensen. Snel in regelen.

• Respect voor uw wensen

We zijn erg tevreden over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Frans heeft ons op een hele fijne manier geholpen met het verzorgen/ uitvoeren van de uitvaart.

Goed eerste gesprek.

Door het heldere eerste gesprek is er weinig contact meer geweest. Alles was goed geregeld. Erg fijn in een hectische en verdrietige periode.

Geweldig in waardige zin

Zeer intensief contact en meedenkend. Altijd bereikbaar en uitstekende medewerkers. Zeer meelevend en alles goed en duidelijk bespreekbaar. 2x in 5 weken tijd van de diensten gebruik moeten maken.

uitstekend en betrokken

tevreden uitstekend en betrokken

Heel prettige begeleiding.

Wij zijn zeer te spreken over de goede en menselijke zorg die wij hebben ontvangen.

• Respect voor uw wensen

egrafeniHoe moet je een begrafenis beoordelen? Het is nooit prettig. Maar we waren heel tevreden met begeleider.

Professioneel en eerijk

Van begin tot eind zijn alle zaken netjes, duidelijk en professioneel afgehandeld door André bij ons. Het pakket was duidelijk (basispakket) en werd goed uitgelegd. De mogelijkheden zijn ruim, ze houden goed rekening met de wensen. Ik zou Mavendo een ieder aanraden.

Goed geregeld

Al onze wensen voor de uitvaart zijn vervuld. Goede serviceceb contact.

• Respect voor uw wensen

Zeker in caronatijd zeer goed

• Respect voor uw wensen

Anne Wieb begreep onze wensen, dacht mee en was lekker nuchter. Precies wat wij op dat moment nodig hadden.

Respectvol

Ik was een beetje huiverig voor de service i.c.m. de prijs, maar er schortte absoluut niets aan! Alle medewerkers meer dan respectvol, erg aardig en menselijk. We hadden geen betere organisatie kunnen vinden, denk ik!

Odinholm 30 3124SC Schiedam

Over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Bij Mavendo Uitvaartverzorging kunt u rekenen op de juiste begeleiding na een overlijden. Onze uitvaartverzorgers helpen u direct met het regelen en begeleiden van de uitvaart. Wij nemen alle tijd voor u. Onze uitvaartverzorgers geven u volledige vrijheid in het bepalen van de uitvaartwensen.