Wij zijn enorm goed geholpen door Havendo Uitvaartzorg!.

Heel goed geholpen door Frans Groenendijk!

• Respect voor uw wensen

goed contact, veel aandacht voor details

prima dienstverlening ervaren. geen ongemakkelijke situaties ervaren wat erg belangrijk is.

• Respect voor uw wensen

Fantastische en vriendelijke service, niets was te veel moeite.

Hoewel dit uitvaartbedrijf een van de voordeligste was, dat had iemand anders voor mij uitgezocht via Internet, was dat niet de voornaamste reden dat we voor Mavendo kozen. Maar omdat de medewerkers van Mavendo het prettigste en snelste na onze eerste contact reageerde. Wat in ons geval ook heel fijn was dat de dienst tweetalig kon worden gedaan.

Netjes en respectvol

Oudejaarsnacht om 03:30 uur gebeld en zo waar nog iemand aan de lijn gekregen. Een paar uur later kwam er iemand langs en werden alle mogelijkheden rustig doorgesproken. Alles is verder volgens afspraak uitgevoerd!

Goed geregeld

Ik heb geen foutje, geen ergernis, alles goed verzorgd

Prettig en behulpzaam

Snel, prettig, beschaafd en behulpzaam

• Respect voor uw wensen

Onze ervaring met dhr F Groenendijk was uitstekend. Goede adviezen was ook zeer goed bereikbaar bij vervolg vragen, en hij kwam zijn belofte na.

Een aanrader voor iedereen

Mijn moeder is overleden en dat is heel heel pijnlijk want ik woonde bij haar en 14 jaar hebben we lief en leed gedeelt ik heb haar vwrzorgt tot de laatste snik en dan wil je fijn geholpen worden voor een normaal bedrag. Wat ik bij de eerste niet vond vond ik hier wel hier draait het om gevoel en om goede oprechte zorg en niet om het geld

• Respect voor uw wensen

Verzorging van uitvaart van mijn geliefde vrouw was uitstekend geregeld.

Als boven vermeld.

Mooie persoonlijke benadering k

De manier waarop Frans Groenendijk was echt subliem

heel er goed

vooral Miranda heeft het heel goed gedaan

• Respect voor uw wensen

Kan iedereen Mavendo aanbevelen!

Zeer persoonlijk, niet opdringerig! Heel accuraat en meedenkend!

Het kon niet beter.

Het is voor mij en de familie en vrienden een waardevolle ervaring geweest prima verzorgd en ik kan niet anders dan nogmaals verklaren dat het door Mavendo uitstekend verzorgd was.

Zeer goed!Deskundig!

Zeer goede ervaring,erg goed geholpen met alles en mooie uitvaart van mijn moeder gehad,mede door Andries Frederik.Mvg S.Goudswaard.

• Respect voor uw wensen

Positieve ervaring bij een nare levensgebeurtenis.

De ervaring met Mavendo begeleider Frans Groenendijk vond ik bijzonder fijn. Hij heeft een prettige persoonlijke maar ook zakelijke begeleiding gegeven. Het valt mij op dat hij altijd snel reageerde op mijn vragen. Bij het droevige overlijden heeft hij door zijn begeleiding dit lichter gemaakt.

• Respect voor uw wensen

1 Miranda goed kunnen luisteren naar onze wensen. 2 informeerde dagelijks naar ons welzaamheid. 3Zeer behulpzaam als je zelf met een idee kwam 4Geduldig 5 ik hoop niet dat ze ons een lastpost vond want we waren best wel kritisch Al met al een Top van een vrouw , wij bevelen haar ook aan bij anderen

Prettig

Heldere website, prettig telefonisch contact, correcte en stipte dienstverlening tegen een zeer redelijke prijzen Kortom: aan te bevelen. Aad Maase

Zorg vanuit het hart

Er word goed geluisterd naar je wensen en deze worden met zorg uitgevoerd.

• Respect voor uw wensen

Zeer fijne en professionele uitvoering

De gehele uitvoering van begin tot eind als zeer prettig ervaren. Begeleider dacht actief mee incl slimme tips.

Begripvol, respectvol, flexibel

Om in tijden van Corona een mooie crematie te regelen is een bijna onmogelijke taak. Maar het is jullie gelukt!

Snel en krachtig

Tijdens Covid 19 een uitgeklede uitvaart gehad. De medewerker heeft zijn best gedaan er iets van te maken onder deze bizarre omstandigheden.

• Respect voor uw wensen

Ik ben heel erg tevreden over Mavendo

Ik ben heel erg tevreden over Mavendo. Alles verliep naar wens en de communicatie was uitstekend .

• Respect voor uw wensen

Mavendo neemt alle zorg uit handen op respectvolle manier

Bij het overlijden van onze moeder en schoonmoeder hebben wij de uitvaart bij Mavendo neergelegd en zij hebben ons alle zorg uit handen genomen. Ze regelen alles. En de medewerkers doen dit op een zeer respectvolle wijze. Wij kunnen hen aanbevelen en zijn hen zeer dankbaar voor de afhandeling van alle zaken die komen kijken bij een overlijden.

Respectvol zonder afstand

Zeer tevreden over alles. Er werd door de uitvaartondernemer feilloos aangevoeld met wat voor soort gezin hij te maken had en daardoor werd een trieste gelegenheid toch nog een draaglijk en soms zelfs luchtig moment. Ik had het gevoel dat we op hem konden leunen hetgeen heel belangrijk is op zo'n dag.

Netjes geholpen

• Respect voor uw wensen

Over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Bij Mavendo Uitvaartverzorging kunt u rekenen op de juiste begeleiding na een overlijden. Onze uitvaartverzorgers helpen u direct met het regelen en begeleiden van de uitvaart. Wij nemen alle tijd voor u. Onze uitvaartverzorgers geven u volledige vrijheid in het bepalen van de uitvaartwensen.