Liefdevol

Tijdens de reis naar de crematie toe, heeft Angelique ons heel goed begeleid en heel veel goede tips gegeven. Angelique is een liefdevol en meelevend persoon. Alles was goed geregeld. En dat was voor ons een heel geruststellend gevoel. Super blij dat Angelique bij ons was tijdens deze periode!!

Uitmuntend geregeld.

Bij eerste telefonisch contact een heel goed gevoel. Toen de uitvaardverzorgerster bij ons thuis kwam werd dit gevoel alleen maar bevestigd. Angelique was zeer kundig, begripvol had empathie zeer geduldig en nam de tijd. Dacht met ons mee, had waardevolle tips. Om de rouwkaarten op tijd te laten bezorgen, werkte zij tot laat in de avond en het weekend door. De uitvaart was perfect, alles klopte, mijn moeder zou dit heel mooi hebben gevonden. Angelique is goud waard, zou me geen betere begeleidster kunnen voorstellen. Dank je wel!!!

Heel goed verzorgd

De uitvaart van onze moeder was perfect geregeld. De hr Stiekema heeft ons prima geholpen en begeleid.

Perfecte uitvaartverzorging.

Onze dank gaat uit naar Miranda van Uitvaartverzorging Mavendo. Mevrouw heeft ons perfect geholpen bij de uitvaart van onze vader. Zij is vriendelijk en oprecht betrokken bij het overlijden van onze naasten, zij regelde alles tot in de puntjes, gaf ons goed advies en is een vriendelijke vrouw die haar baan heel erg serieus neemt. Nogmaals onze dank Miranda...

• Respect voor uw wensen

We waren niet helemaal gelukkig.

We misten een klik. Kregen niet contact zoals we dat enkele maanden eerder in Broek in Waterland wel hadden. Misten bepaalde empathie. Eten, met name broodjes ver onder de maat.

• Respect voor uw wensen

Zeer mooie uitvaart fijne mensen

Ik zou jullie altijd aanbevelen fijne begrijpende mensen

Uitstekend!

Alles was keurig verzorgd en het contact was elke keer duidelijk, helder en vriendelijk.

• Respect voor uw wensen

Andries Frederik heeft de begrafenis van mijn echtgenoot perfect geregeld.

Andries Frederik heeft er voor gezorgd dat ik met trots op de begrafenis van mijn echtgenoot terug kan kijken. Het goed luisteren naar mijn wensen, het meedenken en de rustige professionele houding van Andries Frederik hebben de uitvaart van mijn echtgenoot voor mij iets makkelijker gemaakt.

Uitstekend!

De uitvaart van mijn vader lag als gevolg van zeer moeilijke familieomstandigheden uitermate gevoelig. De begeleiding van Margriet Krook was perfect. Zij heeft de uitvaart uitstekend begeleid. Mijn vader heeft de uitvaart gekregen die hij graag wilde.

Goede service en informatievoorziening

Wij hebben het contact als zeer goed, vriendelijk en servicegericht ervaren. Tevens zeer op prijs gesteld dat er werd meegedacht.

keurig verzorgd

goede ervaring met mavendo

• Respect voor uw wensen

Respectvol en met oog voor de nabestaande.

Na een telefoontje is alles goed geregeld, zowel op de avond van het overlijden als tijdens het bespreken van de uitvaart. De uitvaart zelf is met respect voor de overledene verlopen.

uitstekende verzorging ,

zowel voor , tijdens als na de crematie van mijn partner een 10 met een griffel .

• Respect voor uw wensen

goedendag, Onze uitvaart begeleidster Margriet Krook, dacht ontzettend goed met ons mee, wat uiteraard door alle emoties wel heel erg fijn was. Aanpassingen/veranderingen konden zonder problemen worden uitgevoerd. Wat vooral een pluspunt was dat zij de overlijdenskaart voor ons zo goed nakeek en de fouten eruit haalde (wij keken daar door de emoties gewoon overheen). Factuur is overzichtelijk en daardoor duidelijk, waardoor er geen vragen meer bij ons opkwamen. Met vriendelijk groet, Truus en Nicolien Tjoelker p.s. ik heb dit formulier ingevuld namen mijn moeder (Nicolien)

• Respect voor uw wensen

The funeral was well and professionally handled with kindness

The treatment up to and including the funeral was excellent however my insurance company confirmed that they sent the full insured payment and I haven’t yet received the excess in my bank account. Also there was no reply to my email.

• Respect voor uw wensen

Alles was zeer goed verzorgd en zonder problemen.

Ik ben nooit gecharmeerd van het woord verplicht en zeker niet als ik vrijwillig aan een enquête meedoe. Ook hier niet. Als er dingen verplicht gaan worden dan doe ik in principe niet mee aan zo'n enquête. Hier gaat het om het ophalen van nare voorvallen in een mensenleven. Daarom ben ik zeer behoudend aan het meedoen van zoiets.

zeer goed ervaren

Zeer goede ervaring

• Respect voor uw wensen

Voortreffelijk geregeld en vooral heel goed naar de wensen geluisterd.

Heel fijn contact gehad met Miranda. Zij luisterde goed naar onze wensen en speelde daar heel goed op in..ze dacht ook mee met ons. Wij hebben , ondanks de trieste dag, een heel goed en gewaardeerd gevoel over gehouden.

positief met waardigheid

Ondanks de moeilijke omstandigheden (corona), prima verzorgd. Met waardigheid naar de overlevende en de nabestaanden

Zeer tevreden.

Wij zijn liefdevol en zorgzaam geholpen. Met alle vragen die we hadden. En met respect naar ons en onze moeder toe door Miranda de Krijger.

• Respect voor uw wensen

Eigenlijk hebben wij Andries Frederiks leren kennen door de uitvaarten van mijn vader en schoonzoon . Dat was zo menselijk en zo vol aandacht voor ons Zodoende wilden wij dat hij ook de uitvaart van mijn moeder deed en dat was precies zoals wij dat wilden.

• Respect voor uw wensen

Zeer goed contact, heel vriendelijk.

Professionele hulp

• Respect voor uw wensen

Voldeed aan de verwachtingen.

Vriendelijke persoonlijke benadering.

• Respect voor uw wensen

Zeer goed verzorgd van het begin tot het einde.

• Respect voor uw wensen

Over Mavendo Uitvaartzorg B.V.

Bij Mavendo Uitvaartverzorging kunt u rekenen op de juiste begeleiding na een overlijden. Onze uitvaartverzorgers helpen u direct met het regelen en begeleiden van de uitvaart. Wij nemen alle tijd voor u. Onze uitvaartverzorgers geven u volledige vrijheid in het bepalen van de uitvaartwensen.