Goede service, goed behandeld

Zeer goede en professionele service. Communicatie en samenwerking was erg goed en snel.

• Betrokkenheid

Klantvriendelijk en service gericht.

Prettig kantoor om mee te werken. Vriendelijk, laagdrempelig. Enthousiast team. Goede ervaring.

• Betrokkenheid

Vakkundig, accuraat, doelgericht, prettig kantoor

Vanaf eerste contact goed gevoel, luisterend oor en adequate aanpak. Aanrader.

• Betrokkenheid

Klein kantoor, goed en professioneel team en aandacht voor de cliënt.

Bij Hiddes Advocatuur ervaren dat zij de case van de cliënt op aangename maar bovenal zeer kundige wijze behandelen. Leuk gecommitteerd team met aandacht voor de persoon achter de cliënt. Oplossingsgericht, presenteren een duidelijk plan van aanpak. Er wordt snel geschakeld bij gewijzigde omstandigheden. Kan hen van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Een jong dynamisch kantoor wat staat voor zijn cliënten !

Inmiddels hebben wij enkele jaren ervaring met Hiddes Advocatuur. Wij laten vele van onze zaken eerst langs Hiddes Advocatuur gaan voor een check en voor adviezen. Wij hebben veel vertrouwen in dit team. Ook zijn er door ons al meerdere partijen doorverwezen met uiteindelijk ook goede resultaten. Een aanrader waard !

• Betrokkenheid

Een toegewijde, doortastende en efficiente aanpak

Via een internetselectie bij dit kantoor uitgekomen en daar een goede greep mee gedaan. Simpatiek, empatisch orientatiegesprek. Deskundige en efficiënte clientbijstand op en buiten de zittingen, zonder theater maar met zakelijke vindingrijkeid en scherpte. Tussentijdse voortgangsgesprekken vinden punktueel plaats. Terugbelcommunicatie een enkele keer wat minder. Aanrader voor de regio Haarlem!

• Betrokkenheid

Ik ben super begeleid door Hiddes advocaten. Alles werd prima uitgelegd en besproken. Ze nemen goed de tijd voor je.

• Betrokkenheid

Goede persoonlijke begeleiding met een uitstekend resultaat.

Bijgestaan in zaak met medewerkster. Goede duidelijke correspondentie en adviezen hebben tot een prima resultaat geleid.

Super fijne samenwerking

Ik ben goed ondersteund. En kon altijd terecht als ik wat kwijt moest over de zaak. Helaas was de uitspraak niet zoals gewenst, het was wel verwacht op dit vlak want daar kon ik weinig tegen. In het vervolg zal ik Hiddes Advocatuur waarschijnlijk nog nodig hebben, maar voor nu is de zaak even gesloten. Super bedankt voor de fijne samenwerking en communicatie. Bedankt voor het bijstaan.

Jeroen Boschlaan 2

2102 AV Heemstede