Uitstekende service, persoonlijke aandacht en perfecte advies.

Ik ben onwijs goed geholpen in mijn zaak en daar ben ik zeer tevreden over. Een hoop informatie heb ik verzameld en daar is een hele sterke verdediging mee gemaakt.

• Betrokkenheid

Floor Spieker heeft mij onwijs goed geholpen!

Prettig en adequaat

Ik heb het ervaren als zeer prettig in de communicatie en “on the case”. Vanaf het begin tot eind goed begeleid en mede door haar deskundigheid en doorzettingsvermogen tot een goed eind gebracht.

• Betrokkenheid

Ze staan me al jaren bij, een top team!

Ze staan me al jaren bij, nog steeds heel tevreden met ze. Deskundig, geven altijd goed advies , kortom een top team!

Vriendelijk, deskundig, betrokken

Tijdens mijn echtscheiding ben ik goed bijgestaan door Sanne. Communicatie is goed verlopen gedurende deze periode. Sanne heeft zich enorm ingezet en is betrokken. Ook tevreden over de overige collega's van Hiddes advocatuur. Zij komen op mij betrokken en deskundig over. Ik zou dit advocaten kantoor zeker aanraden.

Goede advocaten bureau

Goed betrokken

Prettige ervaring.

Sanne is een goede advocaat, betrokken en handelt snel en accuraat. Ondanks dat we elkaar weinig gezien hebben ivm corona had ik het idee dat er naar mij geluisterd werd en dat ze alles in haar macht gedaan heeft aangaande mijn zaak.

Zeer betrokken.

Alles gedaan wat kon in mijn situatie. Goede raad gegeven en me veel gesteund.

• Betrokkenheid

Echt een persoon die naast je staat.

Ik ben/word ondersteund door Floor Spieker. Ze is een top vrouw en advocaat. Ze staat echt naast me en steekt veel tijd in haar zaken. Ze is altijd goed bereikbaar. Een aanrader voor juridische ondersteuning!

Ik werd goed geholpen.

Er werd naar mijn wensen geluisterd. Er werd met mij overlegd voordat er werd gehandeld door de medewerkers. Ik ben zeer tevreden over de transparantie en professionele houding van de medewerkers. Een aanrader als je hulp nodig hebt.

Uitstekend,begripvol,en supersnel met handelen

Toen mijn zaak ging lopen. om mijn katers terug te krijgen bij mijn ex vandaan. had ik niet gedacht en gelooft dat dit binnen 2 maande. was gelukt. ik zit me nog steeds te verbazen. dat floor spieker!dit zo snel voor me mekaar heeft gebokst.ik ben dan ook zeer tevereden over hiddes advocatuur.ik raad ze dan ook zeker voor iedereen aan.ze doen alles in overleg! en alles naar jouw wensen! en ze zullen zich helemaal 100% inzetten. ik wil ze allemaal dan nogmaals ook hartelijk bedanken voor hun inzet.mvg nicky geelen

Zeer professioneel en betrokken

Mevrouw Spieker was vanaf het begin tot het einde zeer professioneel en betrokken. Ik voelde me gehoord en op mijn gemak. Het feit dat ze daad bij woord voegde gaf mij het vertrouwen in haar kwaliteiten. Ook de rest van het team dat mij had geholpen was zeer behulpzaam.

We hebben gewonnen.

Onze Advocaat mevr. Mateij, wist door haar vakkunde dat we sterk stonden, en zij heeft mij ook moed ingesproken. Er komen zoveel gevoelens bij kijken. En onze advocaat kon daarin goed overzicht bewaren.

• Betrokkenheid

Goede communicatie en perfecte service.

Zeer goede ervaringen met Hiddes advocatuur uit Heemstede. Helaas zeer vaak gebruik van moeten maken maar altijd met een tevreden resultaat.

• Betrokkenheid

Super team van zeer kundige advocaten

Floor heeft mijn scheiding behandeld en is altijd bereikbaar geweest. Ik woonde tijdens de aanvraag in het buitenland, en mede dankzij de kundige dames op het kantoor Hiddes Advocatuur, is nu eindelijk mijn scheiding rond. Soms belde ik vaker dan nodig ook omdat ik alles op afstand moest ondernemen, Floor heeft met haar overredingskracht mijn ex in de juiste richting weten te krijgen. Ik beveel dit kantoor dan ook aan iedereen aan die de strenge advocatuur met een vrouwelijke en menselijke touche nodig hebben. Dank je Floor en team voor jullie ondersteuning!

• Betrokkenheid

Ik ben heel tevreden met hoe ik ben bij gestaan door het advocatenbureau Hiddes. Ze zijn heel betrokken geweest en hebben professioneel mijn zaak behandeld.

• Betrokkenheid

Hele fijne mensen om mee samen te werken

Babette van der Wel-Hiddes is een deskundige advocaat. Tijdens zittingen wist zij altijd op een nette, maar heel duidelijke manier de feiten te verwoorden. Buiten de rechtzaal heb ik mij vanaf het begin af aan heel welkom gevoeld. Het zijn vriendelijke en warme mensen en waren altijd heel begripvol. Ik kon ook altijd met mijn vragen bij ze terecht.

Zeer prettige samenwerking.

Deze dames weten waar ze het over hebben, no nonsens gewoon strate to The point.

• Betrokkenheid

Fantastisch bijgestaan! Wat een fijn kantoor.

Fantastisch bijgestaan! Wat een fijn kantoor.

Goede ervaring met Hiddes advocatuur

communicatie was top, reageerde snel op emails en op telefoontjes. Waren erg betrokken bij onze zaak en hielpen ons waar mogelijk was. Wij bevelen iedereen Hiddes Advocatuur aan. Nogmaals bedankt iedereen voor jullie inzet toen en voor jullie hulp wij zijn jullie eeuwig dankbaar Groetjes Mark & Joyce & Noah

• Betrokkenheid

Leuke dames met creatieve deskundigheid.

Mijn zaak heeft een lange tijd geduurd met voor mij een goede afloop. Ze denken met je mee en reageren snel op de mail. Communicatie is toch een belangrijke peiler.

Hartstikke fijn geholpen.

Ik kan altijd met vragen terecht . Snel antwoord. Goed advies. Zeer vriendelijke mensen.

Topteam Hiddes Advocatuur

Advocaat Hiddes heeft me geweldig bijgestaan tijdens mijn scheiding in 2018. En momenteel opnieuw inzake nakoming omgang en alimentatie. Niets anders dan lof over gehele team van Hiddes Advocatuur.

• Betrokkenheid

Super betrokken en hart voor ‘mijn’ zaak!

Fijne begeleiding, luisterend oor, prettige communicatie!

• Betrokkenheid

Super advocaat heb geen betere kunnen wensen !!

Babette heeft mij super goed bijgestaan als advocaat bij mijn scheiding Werk wijze was top . Snelle antwoorden op mijn vragen . Zorgde voor een snelle afhandeling . Zowel mail als telefonische contakt verliep super goed . Al met al toppers . Zelfs de na de scheiding als ik nog vragen had kon ik altijd terecht voor advies Zei staan voor de mensen . Toppers Bedankt voor alles Chantal verhagen

Blekersvaartweg 3 2101CA Heemstede

023 576 78 51