Goede communicatie en perfecte service.

Zeer goede ervaringen met Hiddes advocatuur uit Heemstede. Helaas zeer vaak gebruik van moeten maken maar altijd met een tevreden resultaat.

• Betrokkenheid

Super team van zeer kundige advocaten

Floor heeft mijn scheiding behandeld en is altijd bereikbaar geweest. Ik woonde tijdens de aanvraag in het buitenland, en mede dankzij de kundige dames op het kantoor Hiddes Advocatuur, is nu eindelijk mijn scheiding rond. Soms belde ik vaker dan nodig ook omdat ik alles op afstand moest ondernemen, Floor heeft met haar overredingskracht mijn ex in de juiste richting weten te krijgen. Ik beveel dit kantoor dan ook aan iedereen aan die de strenge advocatuur met een vrouwelijke en menselijke touche nodig hebben. Dank je Floor en team voor jullie ondersteuning!

• Betrokkenheid

Ik ben heel tevreden met hoe ik ben bij gestaan door het advocatenbureau Hiddes. Ze zijn heel betrokken geweest en hebben professioneel mijn zaak behandeld.

• Betrokkenheid

Hele fijne mensen om mee samen te werken

Babette van der Wel-Hiddes is een deskundige advocaat. Tijdens zittingen wist zij altijd op een nette, maar heel duidelijke manier de feiten te verwoorden. Buiten de rechtzaal heb ik mij vanaf het begin af aan heel welkom gevoeld. Het zijn vriendelijke en warme mensen en waren altijd heel begripvol. Ik kon ook altijd met mijn vragen bij ze terecht.

Zeer prettige samenwerking.

Deze dames weten waar ze het over hebben, no nonsens gewoon strate to The point.

• Betrokkenheid

Fantastisch bijgestaan! Wat een fijn kantoor.

Fantastisch bijgestaan! Wat een fijn kantoor.

Goede ervaring met Hiddes advocatuur

communicatie was top, reageerde snel op emails en op telefoontjes. Waren erg betrokken bij onze zaak en hielpen ons waar mogelijk was. Wij bevelen iedereen Hiddes Advocatuur aan. Nogmaals bedankt iedereen voor jullie inzet toen en voor jullie hulp wij zijn jullie eeuwig dankbaar Groetjes Mark & Joyce & Noah

• Betrokkenheid

Leuke dames met creatieve deskundigheid.

Mijn zaak heeft een lange tijd geduurd met voor mij een goede afloop. Ze denken met je mee en reageren snel op de mail. Communicatie is toch een belangrijke peiler.

Hartstikke fijn geholpen.

Ik kan altijd met vragen terecht . Snel antwoord. Goed advies. Zeer vriendelijke mensen.

Topteam Hiddes Advocatuur

Advocaat Hiddes heeft me geweldig bijgestaan tijdens mijn scheiding in 2018. En momenteel opnieuw inzake nakoming omgang en alimentatie. Niets anders dan lof over gehele team van Hiddes Advocatuur.

• Betrokkenheid

Super betrokken en hart voor ‘mijn’ zaak!

Fijne begeleiding, luisterend oor, prettige communicatie!

• Betrokkenheid

Super advocaat heb geen betere kunnen wensen !!

Babette heeft mij super goed bijgestaan als advocaat bij mijn scheiding Werk wijze was top . Snelle antwoorden op mijn vragen . Zorgde voor een snelle afhandeling . Zowel mail als telefonische contakt verliep super goed . Al met al toppers . Zelfs de na de scheiding als ik nog vragen had kon ik altijd terecht voor advies Zei staan voor de mensen . Toppers Bedankt voor alles Chantal verhagen

Goede service, goed behandeld

Zeer goede en professionele service. Communicatie en samenwerking was erg goed en snel.

• Betrokkenheid

Klantvriendelijk en service gericht.

Prettig kantoor om mee te werken. Vriendelijk, laagdrempelig. Enthousiast team. Goede ervaring.

• Betrokkenheid

Vakkundig, accuraat, doelgericht, prettig kantoor

Vanaf eerste contact goed gevoel, luisterend oor en adequate aanpak. Aanrader.

• Betrokkenheid

Klein kantoor, goed en professioneel team en aandacht voor de cliënt.

Bij Hiddes Advocatuur ervaren dat zij de case van de cliënt op aangename maar bovenal zeer kundige wijze behandelen. Leuk gecommitteerd team met aandacht voor de persoon achter de cliënt. Oplossingsgericht, presenteren een duidelijk plan van aanpak. Er wordt snel geschakeld bij gewijzigde omstandigheden. Kan hen van harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Een jong dynamisch kantoor wat staat voor zijn cliënten !

Inmiddels hebben wij enkele jaren ervaring met Hiddes Advocatuur. Wij laten vele van onze zaken eerst langs Hiddes Advocatuur gaan voor een check en voor adviezen. Wij hebben veel vertrouwen in dit team. Ook zijn er door ons al meerdere partijen doorverwezen met uiteindelijk ook goede resultaten. Een aanrader waard !

• Betrokkenheid

Een toegewijde, doortastende en efficiente aanpak

Via een internetselectie bij dit kantoor uitgekomen en daar een goede greep mee gedaan. Simpatiek, empatisch orientatiegesprek. Deskundige en efficiënte clientbijstand op en buiten de zittingen, zonder theater maar met zakelijke vindingrijkeid en scherpte. Tussentijdse voortgangsgesprekken vinden punktueel plaats. Terugbelcommunicatie een enkele keer wat minder. Aanrader voor de regio Haarlem!

• Betrokkenheid

Ik ben super begeleid door Hiddes advocaten. Alles werd prima uitgelegd en besproken. Ze nemen goed de tijd voor je.

• Betrokkenheid

Goede persoonlijke begeleiding met een uitstekend resultaat.

Bijgestaan in zaak met medewerkster. Goede duidelijke correspondentie en adviezen hebben tot een prima resultaat geleid.

Super fijne samenwerking

Ik ben goed ondersteund. En kon altijd terecht als ik wat kwijt moest over de zaak. Helaas was de uitspraak niet zoals gewenst, het was wel verwacht op dit vlak want daar kon ik weinig tegen. In het vervolg zal ik Hiddes Advocatuur waarschijnlijk nog nodig hebben, maar voor nu is de zaak even gesloten. Super bedankt voor de fijne samenwerking en communicatie. Bedankt voor het bijstaan.