Super tevreden

Ik ben super tevreden met de manier waarop ik ben geholpen. De advocate die me hielp was Sanne. De communicatie was goed, er werd snel gehandeld en ik vond dat de advocate super betrokken was bij de zaak. Bedankt voor alles!

• Betrokkenheid

I’m so happy and satisfied with Miss Floor.

Miss Floor is not only a professional( smart) but she had a good heart. She always listen and understand how we felt. She’s a good person inside and out.

• Betrokkenheid

Ze doen waar ze voor staan

Ze doen waar ze voor staan Helpen je erg goed Zeker aan te raden

• Betrokkenheid

Ik ben goed en fijn geholpen

Ik heb nog nooit met een advocaat gewerkt, ze heeft mij stap voor stap àlles uitgelegd, en mijn vragen zijn goed beantwoord, alles was goed geordend en duidelijk.

• Betrokkenheid

Een fijne ervaring in een vervelende tijd

Floor mocht mij helpen in een vervelende tijd. Ik heb zoveel aan haar gehad. Ze belde altijd binnen een paar minuten als ik haar had gevraagd mij te bellen. Ze luisterde naar al mijn verhalen. Het voelde vertrouwd en ik wist dat zij het beste wild voor mij maar vooral voor mijn kinderen. Ik had niemand anders gewild, Floor bedankt!

Staan voor je klaar

Dank je wel voor deze goede bemiddeling.

• Betrokkenheid

Persoonlijk aandacht, hoge kwaliteit in lastige zaak familierecht

Met Floor Spieker van Hiddes Advocatuur hebben we een naamswijziging voor een jonge vrouw uit het Midden-Oosten gerealiseerd. Deze vrouw was inwonend in mijn gezin, wachtend op een eigen woning na de erkenning als Statushouder. Vanwege het zeer reële gevaar waarin zij verkeerde was het noodzakelijk om dit langdurige traject samen in te gaan. Floor heeft deze zaak niet alleen tot de gewenste uitkomst weten te begeleiden, maar heeft ook op persoonlijk vlak veel empathie getoond voor de lastige persoonlijke situatie waarin de vrouw zich bevond. Hele goede service tegen een faire prijs met de perfecte uitkomst!

Enorm goeie ervaring!

Ik heb een enorme goeie ervaringen, vooral dat ik altijd snel word geholpen andwoorden op me vragen meestal wel binnen de zelfde dag ander binnen 24 uur beantwoord!

• Betrokkenheid

Floor, is een mega vriendelijk en meedenkende vrouw! Die een goed team naast haar heeft staan en je altijd zullen helpen! Ik heb dit kantoor als mega fijn ervaren en raad iedereen het zeker aan!

Snel en goed geholpen

Toetsing van ontvangen voorstel naar aanleiding van reorganisatie werkgever. Op korte termijn zeer uitgebreide reactie en advies ontvangen. Zeer tevreden over duidelijke communicatie, snel schakelen en algemene afhandeling van dossier.

Top advocaten kantoor

Ik had een geweldige ervaring met mijn advocaten zijn goed doorzetters en helpen je goed door het proces heen die jaren heeft geduurd. Ze luisteren goed naar mijn zorgen en hebbe me daar super goed mee geholpen Ze werken hard om het beste resultaat te halen. Super blij met dit advocaten kantoor

Top advocaten kantoor

Hele fijne samenwerking, ik voelde me gehoord en goed geholpen! Heel veel dank daarvoor.

• Betrokkenheid

Ik had een geweldige ervaring met advocaat mr Spieker. Ze was zeer professioneel, bekwaam en toegewijd aan mijn zaak. Ze luisterden goed naar mijn zorgen en gaf duidelijk advies. Ze werkt hard om het beste resultaat voor mij te behalen. Ik zou deze advocaat zeker aanbevelen!

Voortreffelijk

Ik ben zeer goed en snel geholpen en er is geluisterd naar mijn wensen dat heeft gerelateerd in een positieve afloop.mijn dank is groot

Direct en laagdremelig

Duidelijke informatie. Snel antwoord. Vriendelijk maar zakelijk.

• Betrokkenheid

Floor heeft mij zeer goed geadviseerd en begeleid in het proces.

Doorzetter

Ongeacht de uitslag ben ik blij geweest jou als mijn advocate te hebben. Gehad Succes verder in je carrière Mvg Thierry

Topper!

Floor heeft mij zeer goed begeleid in het proces waar ik in zat. Altijd bereikbaar en er was altijd overleg en goed juridisch advies. Ik raad iedereen dit advocatenkantoor aan.

Profesionalism

Snel profesioneel vrindelijk

• Betrokkenheid

Heel betrokken en goed begeleiding en natuurlijk resultaat

Ik ben zeer tevreden met de hulp en juridische bijstand. Ik kon ze altijd bellen voor advies en raad .

• Betrokkenheid

Floor is een fantastisch mens. Ik kon haar altijd bellen wanneer er weer iets was. Zij heeft er voor gezorgd dat ik dat ik de beste omgangsregeling/ouderschapsplan, die mij voor mijn kinderen het beste leek, heb gekregen. Mijn dank daarvoor!

• Betrokkenheid

Fantastische ondersteuning gehad bij huurconflict

Na 2 zeer scherp opgestelde brieven geld retour gehad ivm met teruggave borg huurwoning. Ben zeer tevreden met de snelle aanpak geweest.

• Betrokkenheid

Hiddes advocatuur heeft mij super bijgestaan!

Behulpzaam, volhoudend, goed bereikbaar, vriendelijk en betrokken.

Een topper

Ik zou zeker Hiddes advocatuur aanbevelen. Ze hebben mij zo goed geholpen, enorme goede adviezen gegeven Floor Spieker is echt een topper

Over Advocaatscore.nl