Absoluut geweldig!

Boven verwachting! Voor ons super weinig moeite en de WOZ is veel lager uitgevallen dan verwacht. Enorm tevreden! Dank je wel.

"Gemak dient de mens"

Ik heb zelf slechts enkele documenten hoeven te uploaden waarna Wozconsults met voortvarendheid aan de slag is gegaan met een voor mij ook nog eens positief resultaat.

Klantvriendelijk en service

Vriendelijke jonge mannen en kreeg veel tips.

Goed geholpen!

Hele goeie ervaring gehad, ik ben goed en vriendelijk geholpen, de communicatie was ook prima en duidelijk! Nu maar hopen dat mijn WOZ verlaagd wordt.

Top service!

Via WOZconsulent heb ik bezwaar gemaakt voor de waarde van mijn woning. Een ding wat ik zeker kan zeggen is: wat een top service! Ik ben erg tevreden met de dienst van WOZconsulent. Vriendelijk dank.

Top en ideaal!

Door inschakeling van WOZConsults ben ik erachter gekomen dat mijn woning te hoog is getaxeerd. Achteraf bleek mijn woning €70.000 te hoog getaxeerd. Ben blij met de resultaten !! Ik zal het zeker verspreiden in mijn omgeving!!

Vriendelijk, aandachtig en behulpzaam

Mijn ervaring was zeer positief. Dit bureau gaf telefonisch veel aandacht en luisterde goed naar mijn verhaal. Het probleem met een te hoge WOZ-waarde is snel opgepakt en professioneel opgelost.

Proffesionele Hulp ! Bravo

Goede communicatie met dit bureau, mijn WOZ-waarde is niet heel erg omlaag gegaan. Maar qua service komt dit bureau niet te kort.

Fijne service!

Goed en vlot geholpen. Dank jullie wel!

Uitstekende service!

WOZconsults is naar mijn eigen ervaring het beste bureau voor al uw WOZ bezwaren. Ze ontlasten je van al het werk, communiceren helder en transparant en houden je goed op de hoogte van de voortgang. Bovenal zijn het ook nog eens integere en fijne heren die dit klaar spelen. Aanrader!

Professioneel bedrijf met goede service

Professioneel bedrijf met goede service. Doordat ik er niet uitkwam met de gemeente over de waarde van mij WOZ, wat na mijn idee veel ste hoog was. Ben ik opzoek gegaan naar een bedrijf die mij hierbij kon helpen. Via via ben ik bij WOZ consults terecht gekomen. Door hun aanpak is mijn huis op de juiste waarde geschat, waardoor ik veel geld heb bespaard. Mijn idee was al dat ik teveel moest betalen maar door het bedrijf is mijn woning beter getaxeerd. Goede service van WOZ consults en denken met je mee in oplossing.

Over Wozconsults

Wozconsults is een onafhankelijk adviesbureau voor de particuliere woningbezitter en- huurder. Wij gaan voor u gratis in bezwaar tegen een te hoog vastgestelde WOZ-waarde van uw woning. Bij een lagere WOZ-waarde betaalt u namelijk minder belastingen.