Geslaagd!

Dank je wel WOZConsults. Ondanks dat het lang duurde (+/-1jaar met een beroepsprocedure) toch flinke aanpassing gekregen!

Uitstekend werk gedaan.

Het heeft mijn verwachtingen overtroffen, een aanrader voor iedereen.

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 16000 Euro

goed geholpen

Met Wozconsults heb mijn bezwaar tegen de W O Z van mijn woning uit handen gegeven (heb er zelf geen verstand van) en is de W O Z gedaald bedankt voor de servies

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 59

tevreden.

Bezwaar heeft resultaat opgeleverd.

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 21000

Uitstekend!

Mijn WOZ-waarde bezwaar word al een aantal jaren geweigerd. WOZConsults heeft een verlaging gerealiseerd. Uitstekende service en aardige kerels

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 110.000

Geven goed aan waar WOZ vermindering mogelijk is en bleek effectief

Zie boven, enige minpuntje is dat servers niet is staat bleken om alle foto's van camera te uploaden, dit moest stuk voor stuk per Watsapp bijlage gebeueren

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? ca 10%

Helaas heeft t wel lang geduurd maar daar kunnen jullie niks aan doen,ben er wel blij mee .Bedankt hiervoor.

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 41.000. €

Fluitje van een cent

Dit jaar heb ik WOZconsults gevraagd om een bezwaarschrift op te stellen tegen de fors gestegen WOZ waarde van mijn woning. De doorlooptijd was bijna 9 maanden voordat dit was afgehandeld, maar dat ligt aan de gemeente zelf. Die mag hier blijkbaar een jaar over doen. Voor mij zaten hier verder geen kosten aan.

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 46.000

weer tevreden en goede informatie

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 14000

Vriendelijke geholpen

Mijn ervaring is vlotte e-mail verkeer en de gewenste informatie die er nodig was dit aanhangig te maken. Mijn dank is groot

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 10.000

Prima en deskundige dienstverlening

Hebben mijn WOZ-waarde naar benden gekregen. Geweldig! Dank!

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? 29000

Betrouwbare partner.

Professionals die zich op basis van no cure no pay correct inzetten.

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? € 5000,=

Correcte behandeling en afhandeling WOZ bezwaar

Op zich een goede ervaring. Echter door geen persoonlijk contact weinig zicht op voortgang.

• Met hoeveel is de WOZ-Waarde verlaagd? €35.000,--

Absoluut geweldig!

Boven verwachting! Voor ons super weinig moeite en de WOZ is veel lager uitgevallen dan verwacht. Enorm tevreden! Dank je wel.

"Gemak dient de mens"

Ik heb zelf slechts enkele documenten hoeven te uploaden waarna Wozconsults met voortvarendheid aan de slag is gegaan met een voor mij ook nog eens positief resultaat.

Klantvriendelijk en service

Vriendelijke jonge mannen en kreeg veel tips.

Goed geholpen!

Hele goeie ervaring gehad, ik ben goed en vriendelijk geholpen, de communicatie was ook prima en duidelijk! Nu maar hopen dat mijn WOZ verlaagd wordt.

Top service!

Via WOZconsulent heb ik bezwaar gemaakt voor de waarde van mijn woning. Een ding wat ik zeker kan zeggen is: wat een top service! Ik ben erg tevreden met de dienst van WOZconsulent. Vriendelijk dank.

Top en ideaal!

Door inschakeling van WOZConsults ben ik erachter gekomen dat mijn woning te hoog is getaxeerd. Achteraf bleek mijn woning €70.000 te hoog getaxeerd. Ben blij met de resultaten !! Ik zal het zeker verspreiden in mijn omgeving!!

Vriendelijk, aandachtig en behulpzaam

Mijn ervaring was zeer positief. Dit bureau gaf telefonisch veel aandacht en luisterde goed naar mijn verhaal. Het probleem met een te hoge WOZ-waarde is snel opgepakt en professioneel opgelost.

Proffesionele Hulp ! Bravo

Goede communicatie met dit bureau, mijn WOZ-waarde is niet heel erg omlaag gegaan. Maar qua service komt dit bureau niet te kort.

Fijne service!

Goed en vlot geholpen. Dank jullie wel!

Uitstekende service!

WOZconsults is naar mijn eigen ervaring het beste bureau voor al uw WOZ bezwaren. Ze ontlasten je van al het werk, communiceren helder en transparant en houden je goed op de hoogte van de voortgang. Bovenal zijn het ook nog eens integere en fijne heren die dit klaar spelen. Aanrader!

Professioneel bedrijf met goede service

Professioneel bedrijf met goede service. Doordat ik er niet uitkwam met de gemeente over de waarde van mij WOZ, wat na mijn idee veel ste hoog was. Ben ik opzoek gegaan naar een bedrijf die mij hierbij kon helpen. Via via ben ik bij WOZ consults terecht gekomen. Door hun aanpak is mijn huis op de juiste waarde geschat, waardoor ik veel geld heb bespaard. Mijn idee was al dat ik teveel moest betalen maar door het bedrijf is mijn woning beter getaxeerd. Goede service van WOZ consults en denken met je mee in oplossing.

Over Wozconsults

Wozconsults is een onafhankelijk adviesbureau voor de particuliere woningbezitter en- huurder. Wij gaan voor u gratis in bezwaar tegen een te hoog vastgestelde WOZ-waarde van uw woning. Bij een lagere WOZ-waarde betaalt u namelijk minder belastingen.