Top bedrijf en super service

Van begin tot eind zeer bekwaam en betrouwbaar overgekomen. En het gehele traject heeft maar 2 1/2 maand geduurd. Alle lof voor Mustafa en zijn mannen.

Perfect. Snelle levering, perfecte montage.

Ik had een nieuw knikscherm nodig. De vriendelijke mensen van de zonnekoning kwamen keurig met het stalenboek aan huis en maten meteen het nieuwe scherm op. De geoffreerde prijs was ook scherp. Omdat mijn oude scherm kapot was, was er een beetje haast bij. Het scherm werd binnen vijf weken geleverd en vervolgens op professionele wijze vlot gemonteerd door aardige en duidelijk vakkundige mensen (zoals het hoort: met chemische ankers in de muur). kortom een absolute aanrader!

Helemaal super

De zonnekoning heeft bij ons 2 prachtige screens gemonteerd ziet er top uit en voldoet aan alle verwachtingen Service helemaal top Mvg rene en lian

Gewoon doen

Wij waren op zoek naar een zipscreen voor onze studeerkamer. Vanaf het eerste moment is het contact met de zonnekoning zeer correct geweest en wordt er goed meegedacht voor de beste oplossing. Alles heel transparant en geen enkele moeite om extra vragen op een correct en snel te beantwoorden. Ook levertijden conform afspraak en installatie super. O ja, en een goede prijs. Kortom: ook de klant is hier koning. Wij zijn zeer tevreden en kunnen de zonnekoning dan ook alleen maar aanbevelen.

Absoluut geweldig

Vriendelijk, snelle service, goede prijs.

Dit soort toppers zijn zeldzaam!

De Zonnekoning heeft voor ons al diverse zonwering/rolluiken geplaatst naar volle tevredenheid. Kan niet, bestaat niet bij de zonnekoning. Altijd een passende oplossing en perfecte service. Absolute aanrader!

Zeer professioneel

Zeer aardige en zeer professioneel. Komt zijn afspraken na en heeft nog leuke prijzen ook. Zijn zeer tevreden over de producten

Schitterend werk geleverd

Via, via aan dit adres gekomen, vanaf de eerste kennismaking geen moment spijt gehad. Komt vakkundig over, alles is bespreekbaar en heeft overal een goede en betaalbare oplossing voor. Screens en rolluiken zijn heel netjes en snel gemonteerd. We zijn uitermate tevreden over het afgeleverde werk.