Professioneel, vertrouwd

Mevrouw Verhagen heeft mij enorm goed geholpen tijdens het proces. Al vanaf de eerste kennismaking heeft zij mij bijgestaan wanneer ik bijvoorbeeld vragen of geruststelling nodig had. Ze gaat zeer prettig en professioneel te werk en antwoord altijd zeer snel via mail, danwel telefonisch. Dankzij mevrouw Verhagen heb ik mij altijd sterk en gesteund gevoeld tijdens het proces. Ik kan mevrouw Verhagen zeker aanbevelen!

• Betrokkenheid
  • Geholpen door: Sabrina Verhagen

Debbemeerstraat 14 2131HE Hoofddorp

023 30 30 730

Over FIN Advocatuur & Fiscaliteit

Betrokkenheid, Kwaliteit & Scherpte De belangrijkste uitgangspunten voor onze dienstverlening aan u zijn betrokkenheid, kwaliteit en scherpte. Wij zijn nauw betrokken bij u en/of uw onderneming, zodat wij u te allen tijde kunnen voorzien van advies op maat. Onze dienstverlening is vanzelfsprekend van hoge kwaliteit. Wij zijn steeds op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving, zodat wij u optimaal kunnen adviseren. Verder zijn wij altijd scherp; wij verliezen de details niet uit het oog en brengen uw juridische positie scherp in beeld.

Over Advocaatscore.nl