Duidelijke communicatie, snel werk

De begeleiding van de echtscheiding na opstellen van het convenant ging snel en soepel, met duidelijke communicatie over de te nemen stappen.

• Advies N.v.t.

Deskundig en toch persoonlijk

Korte vlotte lijnen. Duidelijke communicatie.

Deskundig en klantgericht

goede adviezen. Doortastende aanpak

• Geholpen door: Ellen van Bree

Snel en vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig advies gekregen. Zeker een aanrader.

Keurig geholpen

Positief

Helemaal geweldig !!!

Na overlijden van mijn vader wilde ik na enkele jaren zijn appartement verkopen. Doordat mijn vader in gemeenschap van goederen was getrouwd, doch echter gescheiden voordat hij de flat betrok was de notaris genoodzaakt de ex te contacteren die inmiddels onder bewindvoering zat met verzoek te tekenen voor verkoop. Hieraan wilde zij in eerste instantie meewerken, echter toen de schuldhulpverlening hier lucht van kreeg keerde de zaken snel om en probeerde ze herhaaldelijk op diverse manieren hier een financieel voordeel uit te plukken. Ondanks diverse schriftelijke bewijzen dat ze daar geen recht op hadden. Na wat pogingen om henzelf te overtuigen, bijgestaan door tal van mails van verzekeringen,echtscheidingsconvenant,notaris had alles geen baat. Vervolgens naar een advocaat gegaan die het gewoon direct op een akkoord wilde gooien in de hoop dat ze dan tekende in ruil voor een x-bedrag. Daarom de advocaat ontslagen op internet gezocht naar een nieuwe advocaat en als snel vond ik MW N. Cremers. Na een fijn gesprek was het niet enkel haar plezierige uiterlijk of het fijne gesprek dat mijn hart sneller deed slaan, Maar vooral haar doortastende snelle efficiënte aanpak. Al met al wist zij snel en kordaat een eind te maken aan een worsteling die reeds 5 jaar aan de gang was. binnen 3 weken was alles geregeld en afgehandeld.

Correct in alles

Heel correct. Snelle afhandeling.

• Geholpen door: Ellen van Bree

Vlotte actie van hetgeen wat is gevraagd

Vlotte regeling scheiding zonder toeters en bellen

• Advies N.v.t.
  • Geholpen door: Nicole Cremers

snel duidelijk transparant en eerlijk kortom betrouwbaar.

zie hier boven

• Geholpen door: Silke Skrotzki

Voortreffelijk bijgestaan door mevrouw Nicole Cremers.

Nicole Cremers is een deskundige advocate die mij als ondernemer in (v)echtscheiding uitmuntend heeft bijgestaan. Ze is integer en correct waardoor met fatsoen naar de rechtbank en tegenpartij gereageerd werd.

• Geholpen door: Nicole Cremers

Gedegen professionele juridische bijstand ontvangen

Ik heb de begeleiding door Silke Skrotzki als zeer fijn ervaren. Ze was zeer professioneel en kundig en er wordt bij haar altijd ruimte geschept om tijdig overleg te voeren. De communicatie verliep zeer laagdrempelig (meestal via de email of telefoon daar ik verder van kantoor afwoon) en iedereen was goed bereikbaar. Verder was er voldoende ruimte voor mij om mijn verhaal voor te leggen. Silke is altijd zeer betrokken en kan zich goed inleven in anderen zonder haar professionaliteit en de juridische mogelijkheden uit het oog te verliezen.

• Geholpen door: Silke Skrotzki

Heel begripvol en gaf goed advies was eerlijk.

• Geholpen door: Ellen van Bree

Heel prettig, persoonlijk en goed inlevingsvermogen

Ellen is heel dienstverlenend. Kan zich goed inleven in situaties en gevoelens. Is ook bereikbaar op niet gebruikelijke tijdstippen. Denkt mee in oplossingen en houdt je de juiste spiegel voor.

• Geholpen door: Ellen van Bree

Zeer prettige, vriendelijk en deskundige hulp!

De afgelopen twee jaar ben ik bijgestaan door een vriendelijk, deskundig en behulpzame advocaat! Ze heeft het onderste uit de kan gehaald voor mij en ik ben haar nog elke dag dankbaar voor alle hulp die ze mij heeft geboden. Zeker een aanrader!!!

• Geholpen door: Ellen van Bree

Ik heb mr. van Bree ervaren als een zeer kundig advocaat die het menselijk aspect ook zeker niet uit het oog verliest. Ik kan kantoor Skrotzki Van Bree & Cremers advocaten zeer zeker aanbevelen.

Gewoon uitstekend!

Ben perfect geholpen. Voelde me vanaf de eerste minuut op mijn gemak. Ze zijn deskundig, betrouwbaar, vriendelijk maar ook eerlijk en menselijk. Ze zeggen ook als iets niet in je voordeel is. Je kunt altijd bij ze terecht voor vragen en reageren daarop ook heel snel. Ze doen echt moeite om je zo goed mogelijk te helpen. Je merkt dat ze van hun vak houden. Ze kunnen zich goed inleven in de situatie van de persoon die ze voor zich hebben. Ik hoop niet dat ik ooit nog een advocaat nodig heb, maar mocht het wel zo zijn dan weet ik hun wel weer te vinden.

• Geholpen door: Nicole Cremers

SBC advocaten is voor mij een prima steun in de rug in moeilijke tijden.

Alle communicatie met SBC advocaten loopt soepel en er wordt duidelijk en goed advies gegeven. In het bijzonder een compliment voor Ellen die mij bijstaat in verschillende rechtszaken. Wij zijn er nog niet maar ik heb er alle vertrouwen in dat wij samen dit varkentje gaan wassen. Dank voor alle hulp.

goede afwikkeling

Vakvrouw wwet waar men mee bezig was/is

Meedenkend

Mevrouw Skrotzki was vooral zeer meegaand en meedenkend, anticiperend op de uitwerking van bepaalde beslissingen op lange termijn waarin ze mij van goed advies heeft voorzien. Al met al door haar werkzaamheden de echtscheiding op redelijk (onvoorziene) korte termijn af kunnen handelen, waarover ik uiterst tevreden ben.

Persoonlijke professionele aandacht

Ik heb het gehele traject als zeer positief ervaren. In een moeilijke periode is het prettig om iemand achter je te hebben staan die allerlei administratieve zaken uit handen neemt en oog heeft voor zaken die in de toekomst belangrijk zijn maar waar je zelf misschien niet zo snel aan denkt. Naast het professioneel snel afhandelen van formulieren en vragen is er ook persoonlijk aandacht op een vriendelijke manier.

• Geholpen door: Silke Skrotzki

Adequaat, accuraat, betrokken handelen.

Door het inleven in de ontstane situatie en het directe, vakkundige handelen is mijn probleem vakkundig opgelost.

Begripvol en deskundig

Hield me goed op de hoogte, met uitleg en advies. Reageert snel en houdt zich aan afspraken. Goede stukken geproduceerd.

Super!

De mediator heeft mij emotioneel en deskundig goed bijgestaan tijdens een moeilijk proces. Er was goed naar me geluisterd, en vooral door de focus te liggen op het behalen van de doelstellingen heb ik hier doorheen kunnen komen.

• Geholpen door: Silke Skrotzki

Prettige ervaring in moeilijke omstandigheden. Duidelijke communicatie en behulpzaam

De zaken waar je een advocaat bij nodig hebt liggen vaak gevoelig. De begeleiding hierin qua communicatie, begrip en hulpvaardigheid was zeer prettig

• Geholpen door: Nicole Cremers

Prettige en persoonlijke begeleiding met kennis van zaken.

Ik heb me zeer gesteund gevoeld tijdens het hele traject. Er was naast een goed en eerlijk advies ruimte voor mijn eigen beleving en gevoel. De werkwijze werd daar zo veel mogelijk op aangepast. Ik zal zeker terug komen mocht er nog een keer wat zijn.