Een luisterend oor, met een scherpzinnig opmerkingsvermogen

Mijn beroep op mr. R.G. Jagesar was cruciaal en werd door externe input gesteund. Uiteindelijk werd hiermee bij de tegenpartij de wind uit de zeilen genomen, nog voor een zaak gestart moest worden. Ik stel mijn vertrouwen ook voor een volgende keer in mr. R.G. Jagesar, waarbij ik wel hoop, dat dit, om persoonlijke oorzaak, niet nodig is. Mijn dank, G.W.

• Betrokkenheid

Uitstekende service en advocaat!!!!!!

Deze advocaat is een echte topper, aanrader. Doet er alles aan om u bij te staan zelfs midden in de nacht mocht dit nodig zijn dus al met al een DIKKE 11!

• Betrokkenheid

Goede advocaat met veel ervaring

Geweldig, en heel professioneel

Onze ervaring met Mw.Mr Jagessar ,super geweest.Heel secuur, altijd bereikbaar, betrokkenheid , deskundig,te werk gegaan. We kunnen niets anders zeggen dan “Een Super Ervaring,en de zaak met alle deskundigheid afgerond. Dank u wel Meester

Goede ervaring

Mijn ervaring met Jagesar Advocatuur is zeer goed...

• Betrokkenheid

Ik kon snel terecht en ze wilde me graag helpen onrecht weer recht te zetten. Ik raad deze dame bij iedereen aan.

Een uitstekend advocaat

Behulpzaam, pas aan mijn situatie ivm slechthorendheid, luistert goed wat ik wil en denk mee wat de mogelijkheden zijn en geeft goede adviezen.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrouwbaar, komt afspraken na, goed advies, staat altijd klaar.

Geeft goeie advies en komt afspraken na, is deskundig genoeg. Heeft mijn zaak tot een goed einde weten te brengen bij de rechter en heeft genoeg beargumenteerd, waardoor mijn zaak tot een goeie beoordeling heeft geleid door de rechter in mijn voordeel. Bedankt! Fam. Kharag Ram

Helemaal goed

Helemaal goed

• Betrokkenheid

Goed geholpen, bekwaam en duidelijk.

Goed op de hoogte gehouden betreft ontwikkelingen in de zaak, en prettig persoonlijk contact.

• Betrokkenheid

Uitstekende advocaat met een luisterend oor!. Geeft je een fijn gevoel als je daar bent ik voelde me snel op me gemak bij onze eerste afspraak. Een echte aanrader!

• Betrokkenheid

Top advocate, altijd bereikbaar, scherp en snel met advies geven.

• Betrokkenheid

Mevrouw jagesar is vriendelijk en erg duidelijk behulpzaam binnen het rechtssysteem als een advocaat zijnde

• Betrokkenheid

Jagesar is een top advocaat

Ze weet precies wat je wensen zijn. De samenwerking is goed. Echt een aanrader!

Nice and patient

Nice and patient

Uitstekend!

Hele lieve vrouw ! Duidelijk en vriendelijk. Ik ben ontzettend goed geholpen! Betrokken en oprecht !

• Betrokkenheid

Ik ben perfect bijgestaan door Mw. Jagesar en het gewenste resultaat is behaald.

Goede en duidelijk communicatie, uitstekende rechtshulp ontvangen. Mw. Jagesar is vriendelijk, behulpzaam en absoluut deskundig. Zij heeft mij voorzien van het juiste advies en het gewenste resultaat is behaald. Mw. Jagesar houdt rekening met je persoonlijke situatie.

• Betrokkenheid

overall very great company and lawyers

helpful and compassionate, gave a helping hand during a very difficult situation me and my friends were facing and served justice to both us and the person who scammed us. Would recommend this company for anyone searching for professional and very pleasant lawyers

• Would you recommend us? Yes
  • Communication
  • Quality of the advice
  • Expertise of the lawyers
  • Involvement

Helemaal top

Zeker een aanrader. Ik zal het iedereen aanraden

• Betrokkenheid

Zeer goed en deskundige advocaat

Ik ben zeer tevreden en ik ben enorm goed geholpen dat alles zonder problemen ging. Zij is zeer goede deskundige advocaat en weet van het aanpakken. Alles liep zo goed en soepel. Hartelijke Dank

• Betrokkenheid

Veel samenwerking en goed contact

Ik werd overal netjes over geinformeerd, er is veel met mij overlegd en als ik vragen had werd er de tijd genomen om deze te beantwoorden. Er is een goede verdediging opgesteld en heb een voordelige uitspraak gekregen. Ik had het gevoel dat ik in goede handen was, en dat heeft zijn vruchten afgeworpen.

• Betrokkenheid

Altijd duidelijk en altijd betrokken.

Een opluchting

Fijne ervaring

communicatie was uitstekend

• Betrokkenheid

Kon mijn geen betere advocaat wensen!

Mevrouw Jagesar heeft mij bijgestaan in een civiele procedure. Ik ben haar enorm dankbaar voor de manier hoe zij mij heeft bijgestaan. Ze nam de tijd voor mijn zaak, ze wist mij goed te adviseren ( ook al ging het ten nadele van haar ), kreeg snel antwoorden op mijn vragen, ze is erg professioneel en deskundig ( ze weet waar ze over praat ). Ze zat bovenop mijn zaak en hield me goed op de hoogte. Ik werk met veel advocaten maar mevrouw Jagesar steekt er echt uit! Een advocaat in hart en nieren! Voor mij de allerbeste en meest kwalitatieve. Wenst u resultaat in uw zaak? Adviseer ik u om mevrouw Jagesar te contacten. Zij en haar team staan voor u klaar.

• Betrokkenheid

Sterk empathisch vermogen en zeer vakkundig!

Mevrouw Jagesar heeft ons bedrijf zeer goed bijgestaan. Communicatie en flexibiliteit zijn top!

Over Jagesar Advocatuur

Juridische dienstverlening, advocatuur. De specialisaties waarbinnen de advocaat mr. R.G. Jagesar werkzaam is betreffen het straf(proces)recht, penitentiair recht, personen- en familierecht, jeugdrecht, bestuursrecht en het huurrecht. E: info@jagesar-advocatuur.nl T: 070 20 02 088 W: www.jagesar-advocatuur.nl A: Nieuwe Uitleg 15, 2514 BP 's-Gravenhage