Ze doet haar werk uitstekend!

Onze ervaring met mw. Jagesar is heel goed bevallen. Haar expertise, ervaringen en pro actieve houding hebben ons geholpen tijdens het proces. Ze is super gedreven en wist antwoord te geven op al onze vragen. Heeft haar cliënt bijgestaan zoals een advocaat dat hoort te doen. Ze is in onze ogen een advocaat die haar vak goed verstaat.

Super!!!

Ze werkt vanuit haar ziel, om jouw uit de juridische problemen te halen. Zal Jagesar Advocatuur nooit kunnen vergeten. Dankjewel

• Betrokkenheid

Mw. Jagesar. De beste advocaat aller tijden!!!!!

Dat Mw. Jagesar de beste advocaat is dat weet u inmiddels al maar misschien zijn er dingen die u niet weet van haar. Ze is extreem professioneel. Super elegant, heel diplomatisch en intelligent met een buitengewone strijdlustigheid! Ze doet haar werk met hart en ziel. Ook al moet ze de hele nacht doorwerken, 's morgens staat ze klaar bij de rechtbank en hoe akelig de advocaat van de tegenpartij is, dan zeg ze heel resoluut: Ik lust de advocaat van de tegenpartij rauw voor het ontbijt!!! Ja! Dat is de advocaat die je moet hebben! Mijn zaken zijn uiterst gecompliceerd en vol met drama. Niemand zou op mij wedden.... niemand is bereid om mij te helpen. Als je midden in de perfecte storm zitten, waar je verdrinkt in de problemen, waar er altijd een uitzondering op een uitzondering de situatie onoplosbaar maakt.... waar niemand denkt dat je gaat winnen... en ja, daar heb je haar, Mw. Jagesar, de beste advocaat aller tijden. Wat doet zij? Zij wint gewoon alles!!! Zij wint waar de rest van de advocaten zouden verliezen! Zij is een wonder der wonderen! Dat is Mw. Jagesar. Indien u de beste nodig heeft, dan heeft u haar nodig!!!! En als ze u gaat helpen dan mag u zeker alle engelen van de Hemel bedanken dat ze Mw. Jagesar naar de Aarde hebben gestuurd om u te verdedigen. Dat is mijn advocaat! En ik ben haar eeuwig dankbaar!

Amazing

She help me in many cases and with excellent experience in all she doing.Thank you for all

Zeer prettige samenwerking

Heel bekwaamd, duidelijk, open, en stelt de belangen van de client bovenop. Heel fijn!

• Betrokkenheid

Als ik Jagesar Advocatuur zou moeten omschrijven in één woord zou dit ''geweldig'' zijn!

Een betrouwbare en meedenkende advocaat die vooral heel eerlijk en meedenkend is met haar cliënten.

Goede en beste advcaat

Ze heeft al mijn zaken gewonnen.. Ik ben zeer tevreden..

• Betrokkenheid

De beste advocaat aller tijden!!!!

Als je flink in de problemen zit heb je niet zomaar een advocaat nodig. Je hebt de beste van allemaal nodig! En dat is Mw. Jagesar. Zij is echt een super advocaat! De beste van allemaal! Mijn zaak is echt een nachtmerrie geweest, met heel veel uitzonderlijke problemen die zich opstapelden. Geen een advocaat was bereid om mij te helpen. Mw. Jagesar deed dat wel! Ze liet mij nooit in de steek. Ze is zo goed! Ze beschermt haar cliënten zo goed, met zo veel elegantie, intelligentie en professionaliteit dat geen een advocaat van haar kan winnen! Zij doet het niet voor het geld maar uit liefde voor haar werk en gerechtvaardigdheid! Als ze de strijd ingaat is ze echt een tijger. Voor mij is ze echt door een vuurzee gegaan en ze heeft de advocaat van de wederpartij zo vaak voor schut gezet, maar op zo een mooie en professionele manier die met woorden niet te beschrijven is!!! Het voelt zo goed, zeker als je heel diep in de problemen zit, dat er iemand is als Mw. Jagesar die je beschermt. Zij heeft me nooit in de steek gelaten! En ze heeft alles gewonnen!!! Mw. Jagesar is een SUPER ADVOCAAT!!!! Als ik zou moeten kiezen tussen 10 miljoen in de loterij winnen of Mw. Jagesar als advocaat te hebben dan kies ik voor haar! Als u op zoek bent naar een advocaat dan heeft u echt de loterij gewonnen als zij u gaat helpen!

Een Topper....

Goede uitleg en steun, staat altijd voor je klaar, en bel altijd terug

Goed ervaren

Ik ben snel geholpen en goed uitgelegd wat er aan de hand is, van daaruit met goede advies verder geholpen. Ze hielden van elke stap op de hoogte

• Betrokkenheid

Door haar deskundige verdediging/optreden hebben wij succes behaald

Ik ben zeer tevreden over mr. Roshny G. Jagesar. Het gaat er eigenlijk niet om dat ik de zaak gewonnen heb, het allerbelangrijkste wat ik heb ervaren was de deskundige verdediging/optreden van haar en dat was al een mooi gewin. De zaak vooraf doornemen/bespreken en mij erin adviseren heb ik zeer positief ervaren. Het recht heeft daarom dan ook gezegevierd. PROFICIAT, ga zo door !!

• Betrokkenheid

Ik heb louter goede ervaringen met Jagesar Advocatuur opgedaan.!

Op alle hieronder genoemde punten een 100% score ingevuld. Ondanks dat ik liever niet in deze situatie met mijn pleegzoon had gezeten heb ik het contact met Jagesar Advocatuur als zeer positief beschouwd. Dank daarvoor!

Geweldige advocaat

Tot nu toe alle rechtzaken gewonnen met jullie. Zou geen andere advocaat meer willen..

• Betrokkenheid

Goeien advocaat die goed advies geeft

• Betrokkenheid

Ik ben zeer tevreden en dankbaar!

Ben door Jagesar Advocatuur meer bewust van het goede rechtsysteem

Super!

Goede communicatie en fijne samenwerking. Waarbij als resultaat mijn ontnemingsvordering naar de helft is gegaan. Goed resultaat wat ik zelf niet had verwacht. Met vriendelijke Groetjes, Dwayne Roshanali

Uitstekend geholpen

Prima geholpen bij een proces. Is kundig in haar vak.

• Betrokkenheid

Zij is de meest ervaren advocaat die ik ooit heb gezien.

Ze voldeden aan alles wat ik van een goede en kundige advocaat verwachtte.

Super 10

Goed geholpen, en ga zo door! Wens je veel geluk en gezondheid in de toekomst! Gaitrie

• Betrokkenheid

Ondertoezichtstellingen afgewezen zaak gewonnen ik was tevreden over het hele aanvraag.

geweldig

Door mvr jagesar ben ik van al mijn politie zaken af en slaap ik beter. Zij is geregeld, doelgericht en echt een steun op de dagen dat ik me heel slecht erover voelde dan kon ik er altijd bellen. Ben uiteindelijk voor alle zaken vrijgesproken.

Heel goed

Blijf je ondersteunen indruk dat je niet alleen sta en heel duidelijk

• Betrokkenheid

Lieve vrouw. Luistert naar je vragen regelt de zaken snel voor je. Altijd correct probeert alles mogelijk wat er is om je te helpen. Geeft niet zomaar op. In 1 woord een top advocaat

Heel erg begrepen

Ik heb mr mevrouw jagesar niet als advocate bij mijn verhoren gehad. Ik heb haar later ontmoet waarin zij zelf heel erg voor mij klaar stond en zelf opzoek ging naar oplossingen of stappen voor mij. Ervaren als zeer prettig!

Over Jagesar Advocatuur

Juridische dienstverlening, advocatuur. De specialisaties waarbinnen de advocaat mr. R.G. Jagesar werkzaam is betreffen het straf(proces)recht, penitentiair recht, personen- en familierecht, jeugdrecht, bestuursrecht en het huurrecht. E: info@jagesar-advocatuur.nl T: 070 20 02 088 W: www.jagesar-advocatuur.nl A: Nieuwe Uitleg 15, 2514 BP 's-Gravenhage

Over Advocaatscore