Mooie praktische vloerlamp

De lamp in goede staat ontvangen, er zat wel een klein gaatje in de verpakking, maar de lamp was niet beschadigd. We hebben wel nog even moeten puzzelen om de lamp in elkaar te zetten, maar uiteindelijk is het toch gelukt. De lamp geeft mooi licht, zowel naar boven, als voor te lezen.

Lieve betrokken mensen!

Ondanks het feit dat ik 2 lampen van de 6 terug heb gegeven, bleef men zeer vriendelijk en betrokken en heeft men mij heel goed geadviseerd.

gewoon top!!!

deskundig, vriendelijk en creatief.

door expertise goeie ideen waar we zelf niet op zouden zijn gekomen, helemaal top!

wij zijn geweest voor een lichtplan met adviezen omtrent inrichting. uitermate tevreden over het resultaat! zeer vriendelijk en gezellig geholpen. helemaal top!!

Fijne ervaring om goed geholpen te worden

Doen alle moeite om product voor je bijeen te zetten was openbaring

Snelle levering

Leuk met een handgeschreven briefje. Daardoor een persoonlijk karakter.

Origineel ontwerp

Danielle heeft een mooi ontwerp gemaakt waarmee ik heel tevreden ben. Erg vriendelijk geholpen en snelle reactie op vragen! Top

Fantastische beleiding bij het aankooptraject

Fantastische begeleiding bij het aankooptraject waarbij uitgebreid de tijd werd genomen en alle opties aan het bod kwamen. Ben erg tevreden met mijn aankoop en dankzij de begeleiding ziet de verlichting er in mijn woning uit zoals ik in mijn hoofd had.

Vriendelijk en vakbekwaam geholpen

Enthousiaste mederwerkers!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. We blijven terug komen :)

Hele goede service en goed advies.

Hele goede service en goed advies.

Goed advies en prachtig resultaat!

Wederom goed advies en ruime keus aan moderne, maar toch sfeervolle (o.a.) woonkamerverlichting. Levertijd wel buitenproportioneel lang. Hierover werd eerlijk en duidelijk gecommuniceerd, ook over de eigen rol/fout hierin. Hees nam verantwoordelijkheid, dacht proactief mee en kwam met meerdere oplossingen. In principe vind ik overigens wel dat je als ondernemer de toelevering meer onder controle hoort te hebben dan bij mijn bestelling het geval was. Hierom zou 5 sterren geven ongeloofwaardig zijn. Echter, vanwege de eerlijke, proactieve en klantgerichte houding en het werkelijk schitterende eindresultaat na montage, blijft een positief gevoel hangen. Ik beveel Hees dan ook zeker aan.

Zeer goed geholpen

Tevreden

goede service

goede afspraken

goede service en goed geholpen

Trage levering van bestelde lampen

De winkel ziet er prima verzorgd uit. De medewerksters waren ook erg vriendelijk. We hebben lampen gekocht. Gedeeltelijk waren deze niet op voorraad. Regelmatig moeten bellen wanneer de lampen geleverd zouden worden. Na veel aandringen van onze zijde heeft een medewerkster dan toch maar eens met de leverancier gebeld. Toen bleek dat er in de fabriek die de lampen moest leveren, brand was uitgebroken en er zou gedurende een half jaar niets meer geleverd worden. Maar goed dat we aangedrongen hebben om navraag te doen, anders zaten we nu nog op onze levering te wachten. Dus after sales kan echt veel beter bij Hees Lights & Living.

goede service

verkoopster nam de tijd voor ons om een en ander uit te zoeken

Mooie producten en vooral heldere uitleg.

Gewoon goed geholpen

Een mooie zaak met veel keuzes en maakten een goede indruk

Ik heb er nog eens over nagedacht, en achteraf gezien valt het me toch wel tegen.

De lamp hing op in de winkel en e vonden hem meteen mooi. In ons enthousiasme zijn we wel erg snel tot koop overgegaan, waar we overigens geen spijt van hebben. De lamp is dus volgens mij een showmodel. Geen korting - weten niet hoelang de lamp daar al gehangen heeft (en gebrand) - geen doos - gewoon in een plastic zak meegekregen - er hing ook geen kaartje meer aan - weten dus eigenlijk verder niets over de lamp. Op een doos of kaartje staat meestal wel wat meer informatie. De lamp as een cadeautje voor mijn vrouw voor haar verjaardag en daarom waren we blij dat we iets gevonden hadden wat we beiden mooi vonden. Achteraf - en het is natuurlijk helemaal onze eigen schuld - houden we er toch een ontevreden gevoel aan over

Mooie verlichting, goed advies

Heel veel keus in mooie verlichting en goede adviseurs.

We werden super geholpen.

Perfect advies, wat uitdagingen met levering

Voor ons nieuwbouw huis waren wij op zoek naar lichtplan / advies. Dit hebben wij gevonden bij Hees Lights & Living. Jammer genoeg is er eea niet helemaal goed gegaan met de levering, maar gaan er vanuit dat dit opgelost wordt.

Excellent

Prettige samenwerking tussen ons en de lichtstyliste Danielle. Ons huis is perfect verlicht!

Vriendelijk, prettig en professioneel contact.

Hoewel Annette en Vincent op een afstand van 9.000 km (Seoul/Zuid-Korea) wonen van de gemeente Echt, was het telefonisch contact met Nicole Meuwissen altijd prettig en 'warm'. Haar afspraken kwam zij altijd na; de terugkoppelingen waren tijdig en zorgvuldig. De van lichtadviseur ontvangen tekeningen getuigden van inzicht, kennis en professionaliteit. Wij komen in de naaste toekomst graag terug bij Hees Lights & Living!

Zuiderpoort 66

6101KA Echt

0475 48 57 57

Over Hees Lights & Living

Hees Lights & Living de designlampen speciaalzaak van Limburg met 1500m² aan inspiratie. Verlichting die past bij uw interieur? Energiezuinige LED verlichting of tuin verlichting nodig? Of toch op zoek naar die ene perfecte design lamp? Vertel ons uw wensen en laat u inspireren door het brede assortiment van trendy, design tot klassiek, de persoonlijke service en de topkwaliteit. Topkwaliteit zoals u die van meer dan 100 jaar vakmanschap verwacht!