Persoonlijk, vakmanschap, inlevingsvermogen top!

Sinds het eerste gesprek een goed gevoel! Nicole luistert goed en voelt goed aan wat onze wensen en smaak zijn. Een prachtig plan gekregen, we zijn heel benieuwd hoe het resultaat wordt, maar dat zal zeker heel mooi zijn. Ook op vragen wordt altijd snel en duidelijk gereageerd. En bereikbaarheid via telefoon en mail is goed. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Kwaliteit, deskundig en service!

Ik werk al jaren samen met Hees Lights and Living vanuit mijn interieuradviesbureau B-Stylish Interieuradvies. De reden waarom ik voor Hees Lights and Living gekozen heb is, omdat zij een groot aanbod in licht hebben. Voor elke woonstijl kan ik terecht bij Hees Lights and Living. Daarnaast is de deskundigheid van de medewerkers voor mij ook een belangrijke reden waarom ik aan Hees Lights and Living de voorkeur geef. Ik kan met elke vraag terecht en krijg deskundig advies. Tot slot de service niet te vergeten, die is super!!

Super service

Goede vakkennis

Top.

Wij hadden jullie winkel in een advertentie gezien en hoewel het 45 rijden was, werd onze nieuwsgierigheid gewekt . Wij zijn uitstekend geadviseerd door een jonge deskundige medewerkster voor alle lampen die we nodig hadden in ons nieuwe appartement en bij het ophalen weer door een andere jonge medewerkster een prima afwerking. Kortom, klantvriendelijk en dik tevreden, over enkele weken hopen we alles op te hangen. Vriendelijke groeten, Leontine en Jan Noordman.

Heel tevreden

We zijn eerst in de winkel gaan kijken en hebben aangegeven waar we naar op zoek waren. Toen werd er een persoonlijk interieurplan gemaakt met twee verschillende opties. Het was precies wat we voor ogen hadden. Ze hebben speciaal gezocht naar dingen die bij onze wensen pasten. Ze kunnen dus ook altijd iets bestellen als je in de winkel niet meteen vindt wat je zoekt. Wij zijn heel tevreden!

Goed.

Een minpunt (wat ik overigens wel begrijp) dat beij reourlevering van 3 lampunits 100 euro moest worden betaals.

Perfektie De andere lampen moeten nog opgehangen worden

Goed en snel geleverd

TOP!

Met deze elektricien (Frank) heeft u een topper in huis gehaald. Keurig op tijd, verzorgd en kennis van zaken. Niet ouwehoeren, maar meteen aanpakken. Ik was aangenaam verrast. De volgende keer wéér deze!

Zeer goed en passend bij de vraag van de klant

We zijn super geadviseerd. Hebben een paar mooie tekeningen ontvangen voor de verbouwing van ons leefgedeelte van het huis. Imzichten waar we zelf nog niet op gekomen waren. We gaan hier mee aan de slag en komen straks zeker nog terug om wat moiie verlichting uit te zoeken.

Vriendelijke duidelijke uitleg gekregen.

Zeer kundige en vriendelijke medewerkster. Zeer tevreden.

Zie boven

Jong gedreven en weten waar ze over spreken

Jong team van gedreven persineel

vriendelijke bediening

Vriendelijke bediening. Het product netjes verpakt zodat we het gelijk mee konden nemen

positief

een heel creatief opgesteld lichtplan

Super service

Na in eerste instantie een lamp besteld te hebben, die absoluut niet aan onze verwachtingen voldeed. Werd er zonder enige discussie het geld terug gegeven. Wij hebben toen deze armatuur besteld. En is mooi geleverd. Een volgende bestelling was dan ook snel geplaatst.

Super geholpen

Onze verkoopster onze ervaring dat we een iets ouder iemand hadden en dit de 2de keer was en als zeer tevreden aanvoelde. Met ophalen iets meer jongere personen deze ervaring vonden wij minder maar was de vorige keer ook. Het zal een kwestie van jaren ervaring zijn. Groetjes en weer bedankt voor de mooie lampen. Björn en Erna

Prima winkel

Mooie winkel met ruim assortiment aan verlichting, en toebehoren. Netjes en snel geholpen met aankoop. Winkel is goed bereikbaar met parkeerplaats voor de deur.

Goed geholpen en snelle levering

Denken altijd met je mee en hebben een uitstekende service

Zo behoor je een klant te behandelen.

Goed advies met tevens benoeming van de alternatieven. Geen opdringerigheid om snel tot verkoop te komen, zoals zo vaak tegenwoordig. Kundige toelichting van de offerte. Perfecte afhandeling van de levering.

Deskundige advisering

Alweer een zeer deskundig advies gekregen van Daniëlle. Na de woonkamer, was nu de beurt aan de hal. Dankzij Daniëlle prachtige bijpassende verlichting aangebracht. De kers op de "restyling-taart" !!

Lamp in prima, bezorging waardeloos

Lamp werd niet bezorgd op eigen adres door bezorgdienst maar gewoon ergens in een andere straat. Dit terwijl ik thuis netjes zat te wachten binnen het tijdsblok als opgegeven. Liegen en bedriegen door bezorgdienst.

Super geholpen door danielle

Goed advies gekregen

Mooie praktische vloerlamp

De lamp in goede staat ontvangen, er zat wel een klein gaatje in de verpakking, maar de lamp was niet beschadigd. We hebben wel nog even moeten puzzelen om de lamp in elkaar te zetten, maar uiteindelijk is het toch gelukt. De lamp geeft mooi licht, zowel naar boven, als voor te lezen.

Zuiderpoort 66 6101KA Echt

0475 48 57 57

Over Hees Lights & Living

Hees Lights & Living de designlampen speciaalzaak van Limburg met 1500m² aan inspiratie. Verlichting die past bij uw interieur? Energiezuinige LED verlichting of tuin verlichting nodig? Of toch op zoek naar die ene perfecte design lamp? Vertel ons uw wensen en laat u inspireren door het brede assortiment van trendy, design tot klassiek, de persoonlijke service en de topkwaliteit. Topkwaliteit zoals u die van meer dan 100 jaar vakmanschap verwacht!