Uitstekend.

I.v.m. lekkage contact opgenomen met Gelders Dakherstel BV. Zij hebben zeer accuraat gehandeld. 6 maart afspraken gemaakt, Direct offerte opgemaakt en woensdag 10 maart al begonnen. Dak geïsoleerd, en geheel voorzien van nieuwe dakpannen. Zeer professioneel en vakkundig uitgevoerd door zeer nette en enthousiaste medewerkers. Zeer tevreden over.

Vakkundig en een goed team.

Afgelopen week is ons dak (120 m2) onderhanden genomen. Pannen, nokvorsten, folie, tengels, uitgevuld met OSB platen (er zat een rare afloop in het dak), zinken mastgoten en HWA's. Het ziet er bijzonder strak uit en kan weer 100 jaar mee. Goed advies vooraf en een goed op elkaar ingespeeld team van vier man scheelt ook een hoop. Probleempjes (ons huis is uit 1927 dus je kan wat tegenkomen bij vervanging) tijdens de werkzaamheden besproken en opgelost. Dank aan Jan, Jeroen, Wout en Dylan!

Goed geholpen door professionele vakmensen!

Heb ze een paar huizen verder zien werken, kreeg een kaartje met telefoonnummer Vriendelijke mannen. Prima onderlinge samenwerking. Ze gaan ervoor.

Prima werk, netjes en snel met goede communicatie

Mijn hele dak geïsoleerd naar een R van meer dan 5 Naast prima kwaliteit en werk volgens afspraak bij oplevering, was de goede communicatie voor en tijden de werkzaamheden erg prettig, onverwachte wijzigingen worden helder besproken en uitgevoerd zonder erachteraan te hoeven zitten. Kortom een aanrader voor wie voor kwaliteit gaat

Geldersdakherstel

Geachte Igor, Zoals besproken, was uw naam inderdaad doorgelinkt naar onze website. Deze fout lag niet bij ons, maar bij uzelf en google. Dit alles is netjes opgelost en besproken en gaan er dan ook vanuit dat u deze onterechte, negatieve review zult verwijderen of verwijderd zal worden door deze website Klanten Vertellen. Met vriendelijke groet, Gelders Dakherstel BV

Ons pannen dak is vakkundig, snel en voor een redelijke prijs vervangen!

Wij hebben een prima ervaring met Gelders Dakherstel. De werkzaamheden werden eerst goed opgenomen en daarna volgde al snel de duidelijke offerte. De werkzaamheden werden in overleg gepland en ook volgens planning uitgevoerd. De communicatie vanuit het bedrijf en op het werk was erg prettig. De mensen die het werk hebben uitgevoerd waren vakkundig, zeer prettig in omgang en hebben gezorgd voor een heel mooi en goed resultaat.

Prima bedrijf

Na 60 jaar was ons dak aan vervanging toe. Snelle scherpe offerte, binnen 6 weken al aan de beurt, Afspraken worden nagekomen. Klus binnen drie weken geklaard. Volledige dakverwijdering incl zonnepanelen, nieuwe isolatie en pannendak, netjes afgewerkt en opgeruimd en zonnepanelen weer teruggeplaatst. Prettige medewerkers! Zeer tevreden

Klantvriendelijk, duidelijke communicatie en goed werk geleverd!

Zeer vriendelijke mensen die duidelijke informatie geven, ook als je geen kennis van de werkzaamheden hebt. Goede prijs in verhouding met andere bedrijven. We zijn zeer te spreken over de snelheid waarmee ons dak vervangen is en over de medewerkers die alles hebben geplaatst. En alles netjes achtergelaten. Inmiddels hebben we de eerste storm en regen gehad en geen problemen meer!

Prima werk en service, vriendelijke uitvoerders, werden snel geholpen!

Dakgoten vervangen, bitumen dak van garage vervangen, dakpannen gereinigd en geïmpregneerd: alles prima en snel na offerte uitgevoerd. Prima planning en informatie over voortgang in planning en afrekening. Zeer vriendelijke, behulpzame en kundige uitvoerders. Zijn zeer tevreden.

Snel en heel netjes

Samen met onze buren de nokpannen vast laten zetten en de schoorstenen laten herstellen. Een + puntje voor de woning Erg netjes geworden en alles wordt ook opgeruimd.

Snel en vakkundig

De dakherstellers waren vriendelijk, hebben snel en netjes gewerkt conform de afspraken.

Snelle service naar stormschade

Wat fijn dat je op een bedrijf kan bouwen als je in nood komt. Verstand van zaken, lossen alles snel op en de afhandeling erg vriendelijk en plezierig! Sophie Huissen

Vakmansschap

Meer dan tevreden,met het geleverde werk. Kwamen hun afspraken netjes na.de communicatie liep vlot en netjes.zeer vakkundig en snel werk geleverd. Na afloop alles weer keurig opgeruimd

Keurige vaklui die goed werk leveren en de boel netjes achterlaten.

Gelders dakherstel heeft het dak van onze serre voorzien van nieuwe dakbedekking. De oude dakbedekking (pvc) en de daaronder aanwezige oude ellende die van te voren niet was te zien (meerdere lagen bitumen en mastiek) werden verwijderd. En het dakbeschot werd aangeheeld. Dit bedrijf levert vakwerk en laat de boel keurig netjes achter. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Een aanrader.

Luistert naar de klant en denkt mee

Top bedrijf Werkt met ervaren monteurs die weten waar ze mee bezig zijn.

Prima harde werkers, vriendelijk in omgang en goed benaderbaar, meedenkend.

Zeer ervaren vakmensen, met een goed instelling, open voor suggesties en benaderbaar. Houden de boel netjes en komen afspraken na. Offerte traject kan iets helderder uitgevoerd worden, maar na mondelinge toelichting is dat in orde gekomen.

Top bedrijf, top mannen, top service!

Door de storm had ik schade aan mijn dak. Nadat ik had gebeld, werd ik supersnel en fijn teruggebeld om te zeggen dat ze gelijk de volgende dag, na een andere klus, zouden langskomen. Dat deden ze inderdaad en hebben keurig netjes, snel, met creativiteit, in storm en hagel, mijn dak en schoorsteen gefixed. Leuke samenwerking tussen de mannen en keurig netjes naar mij als klant. Echt heel fijn. Dat kom je niet vaak meer tegen, deze klantvriendelijkheid.

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd

Het bedrijf Gelders Dakherstel heeft in 2 dagen ons dak volledig vervangen en geïsoleerd. Het bedrijf heeft netjes en vakkundig gewerkt en er kwamen geen verborgen kosten naar voren tov de duidelijk vantevoren afgesproken offerte. Een aanbetaling was niet nodig en de werkzaamheden zijn in goed vertrouwen afgerond voor de betaling. Job well done door het team van Gelders Dakherstel.

vakmanschap is meesterschap

Bij ons kregen wij met de feestdagen te maken met lekkage. Er werd snel gereageerd met de zelfde dag een advies met meerdere keuzes. Gekozen voor vervanging van de dakbedekking van de dakkapel. Gelijktijdig daarmee is ook het hele dak nagelopen, gereinigd en geïmpregneerd. De prijs - kwaliteit verhouding klopt perfect. En ze hebben ons snel en goed geholpen. Vriendelijk personeel en ook de service daarna is perfect.