Niks uitgevoerd maar wel eerlijk

We wilden onze dakkapel vervangen omdat deze niet heel goed onderhouden is door de vorige eigenaar maar hij adviseerde toch herstel boven vervanging. Hebben hun zelf niks aan natuurlijk maar wel zo eerlijk!

Professioneel en hard gewerkt

Zeer tevreden met het snelle en grondige werk van Gelders Dakherstel. Prettige communicatie, zowel met Jan en Justa op kantoor als met de mannen op het dak. Zorg voor de werkomgeving, alles werd na afloop weer netjes opgeruimd. Het dak kan er weer tegen!

Hard en adequaat werkende mannen.

Buitengewoon professionele werkers die goed op elkaar zijn ingespeeld en in een hoog tempo werken. Goed overleg over extra werkzaamheden die noodzakelijk waren. Het resultaat is ongelooflijk mooi. Veel voorbijgangers blijven staan en vertellen dat zij dat ook zo vinden.

Zeer tevreden!

Vakkundig, vriendelijk, reageren snel en komen afspraken na.

Prima werk

Onze complete dakrenovatie 1s van begin ( inclusief asbestverwijdering) tot eind in 1 vloeiende beweging en in goed overleg verlopen. Het dak ligt er prachtig op. Maar niet alleen het eindresultaat is prachtig , ook de sfeer tijdens het werk was prima. We hopen dat iedereen in de toekomst dezelfde ervaring krijgt als wij hebben gehad met GDH. ( en we hebben jullie inmiddels al aan 2 mensen aangeraden)

Tevreden over het contact en het resultaat

Vanaf het allereerste moment een fijn contact. Vragen beantwoorden, meedenken. Duidelijk en eerlijk over wat nog goed is en wat vervangen moet worden. Ook de dakdekkers die uiteindelijk de klus klaarden waren fijne mannen.

Maken waar wat ze beloven en zijn flexibel

Ondanks dat ze door de storm 2 dagen later konden starten was de klus toch op tijd gereed. Leveren goed werk, zijn netjes en ruimen alles op.

Vakmanschap ten top

Vanaf het moment dat Jan binnenkwam met deskundigheid tot aan het opleveren van het dak met dakisolatie zijn we aangenaam verrast door zowel klantvriendelijkheid als vakmanschap, Alle lof voor het totale team en het eindresultaat. Nogmaals dank voor het meedenken en het eindresultaat.

Complete dakrenovatie

Wij hebben ons complete dak laten renoveren door Gelders dakherstel en zijn erg blij met het eindresultaat. De oude pannen, asbest en oude isolatie materialen zijn vakkundig verwijderd. Aansluitend is het dak professioneel weer opgebouwd. Er waren steeds een aantal mannen bezig zodat de werkzaamheden niet al te veel tijd in beslag namen. Tijdens de werkzaamheden heeft het veel geregend maar steeds werd het dak goed afgedekt zodat het binnen niet nat is geworden. Al met al een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Top ervaring, goed advies, komen afspraken na!

Mijn dak laten renoveren door Gelders Dakherstel, ben zeer tevreden!! Dit bedrijf komt zijn afspraken na en werkt heel netjes. Super vriendelijk personeel!

Alles volgens afspraak. Goed werk. Prettige mensen. Tegenslag goed opgevangen.

Tijdens het werk maar in weekend ontstond een lekkage door een extreme regenbui en onvoldoende afdekking. Medewerkers kwamen op zondag direct om de afdekking te verbeteren. Financiële schade werd soepel geregeld.

Vakkundig, efficiënt en hard werkend team dat prettig is in de omgang

GHD heeft ons dak vakkundig voorzien van nieuwe pannen met bijkomende lood- en zink werkzaamheden. Dit doen ze met een ingespeeld team van prettige mensen. Ze staan voor de kwaliteit van hun werk en gemaakte afspraken. Een prettig bedrijf om mee te werken. Kan ik van harte aanbevelen.

Toppie/ perfect

Na offerteaanvraag thuis bezoek gehad. Uitgelegd hoe of wat. Dat was allemaal mogelijk. Voordeel is ze doen alles daar kunnen anderen nog wat van leren. Pannendak/schoorsteen en al het zinkwerk en nog een extra velux dakraam. En een nette prijs. Werken snel en netjes met zeer goed overleg. Prima mannen en niks is teveel,en denken mee wat het beste /mooiste is. En kwalitatief goede materialen, het resultaat was helemaal goed heel mooi. Wij zijn zeer tevreden, het complete dak kan er weer honderd jaar tegen. Mannen bedankt.

Professioneel, betrokken en eerlijk!

Een nieuw dak op een historisch pand, dat is naast kostbaar ook spannend. De mensen van Gelders Dakherstel hebben ons ontzettend goed geïnformeerd, hard gewerkt en altijd in overleg gehandeld. Zelfs toen er onverwacht een historische piron (ornament) kapot ging hebben zij alle moeite genomen om een nieuwe te vinden en te plaatsen. Fijn om te merken dat alles open en eerlijk gaat, en vooral snel. Binnen een week lag er een keurig nieuw dak op. Toppers, dank jullie wel!

Geoliede machine verving ons complete dak in 3 dagen!

Een team van hele vriendelijke vakmensen verving ons complete pannendak met dakkapel in slechts 3 dagen. Ondanks de hitte was de klus snel geklaard. Vakkundig en plezierig team van mensen. Ik heb er alle vertrouwen in dat mocht er eens wat zijn ik op ze kan terugvallen.

Team van hard werkende mannen die keurig werk leveren. Chapeau

Gelders dakherstel heeft bij ons het gehele dak keurig netjes en snel vernieuwd. De schoorsteen is ook gelijk gevoegd en van nieuw lood voorzien. Mannen werken goed door en werken erg netjes. Prettig in omgang en komen afspraken na. Wij hebben dit alles als zeer prettig ervaren. Cor en Jet

Uitstekend.

I.v.m. lekkage contact opgenomen met Gelders Dakherstel BV. Zij hebben zeer accuraat gehandeld. 6 maart afspraken gemaakt, Direct offerte opgemaakt en woensdag 10 maart al begonnen. Dak geïsoleerd, en geheel voorzien van nieuwe dakpannen. Zeer professioneel en vakkundig uitgevoerd door zeer nette en enthousiaste medewerkers. Zeer tevreden over.

Vakkundig en een goed team.

Afgelopen week is ons dak (120 m2) onderhanden genomen. Pannen, nokvorsten, folie, tengels, uitgevuld met OSB platen (er zat een rare afloop in het dak), zinken mastgoten en HWA's. Het ziet er bijzonder strak uit en kan weer 100 jaar mee. Goed advies vooraf en een goed op elkaar ingespeeld team van vier man scheelt ook een hoop. Probleempjes (ons huis is uit 1927 dus je kan wat tegenkomen bij vervanging) tijdens de werkzaamheden besproken en opgelost. Dank aan Jan, Jeroen, Wout en Dylan!

Goed geholpen door professionele vakmensen!

Heb ze een paar huizen verder zien werken, kreeg een kaartje met telefoonnummer Vriendelijke mannen. Prima onderlinge samenwerking. Ze gaan ervoor.

Prima werk, netjes en snel met goede communicatie

Mijn hele dak geïsoleerd naar een R van meer dan 5 Naast prima kwaliteit en werk volgens afspraak bij oplevering, was de goede communicatie voor en tijden de werkzaamheden erg prettig, onverwachte wijzigingen worden helder besproken en uitgevoerd zonder erachteraan te hoeven zitten. Kortom een aanrader voor wie voor kwaliteit gaat

Geldersdakherstel

Geachte Igor, Zoals besproken, was uw naam inderdaad doorgelinkt naar onze website. Deze fout lag niet bij ons, maar bij uzelf en google. Dit alles is netjes opgelost en besproken en gaan er dan ook vanuit dat u deze onterechte, negatieve review zult verwijderen of verwijderd zal worden door deze website Klanten Vertellen. Met vriendelijke groet, Gelders Dakherstel BV

Ons pannen dak is vakkundig, snel en voor een redelijke prijs vervangen!

Wij hebben een prima ervaring met Gelders Dakherstel. De werkzaamheden werden eerst goed opgenomen en daarna volgde al snel de duidelijke offerte. De werkzaamheden werden in overleg gepland en ook volgens planning uitgevoerd. De communicatie vanuit het bedrijf en op het werk was erg prettig. De mensen die het werk hebben uitgevoerd waren vakkundig, zeer prettig in omgang en hebben gezorgd voor een heel mooi en goed resultaat.

Prima bedrijf

Na 60 jaar was ons dak aan vervanging toe. Snelle scherpe offerte, binnen 6 weken al aan de beurt, Afspraken worden nagekomen. Klus binnen drie weken geklaard. Volledige dakverwijdering incl zonnepanelen, nieuwe isolatie en pannendak, netjes afgewerkt en opgeruimd en zonnepanelen weer teruggeplaatst. Prettige medewerkers! Zeer tevreden

Klantvriendelijk, duidelijke communicatie en goed werk geleverd!

Zeer vriendelijke mensen die duidelijke informatie geven, ook als je geen kennis van de werkzaamheden hebt. Goede prijs in verhouding met andere bedrijven. We zijn zeer te spreken over de snelheid waarmee ons dak vervangen is en over de medewerkers die alles hebben geplaatst. En alles netjes achtergelaten. Inmiddels hebben we de eerste storm en regen gehad en geen problemen meer!

Prima werk en service, vriendelijke uitvoerders, werden snel geholpen!

Dakgoten vervangen, bitumen dak van garage vervangen, dakpannen gereinigd en geïmpregneerd: alles prima en snel na offerte uitgevoerd. Prima planning en informatie over voortgang in planning en afrekening. Zeer vriendelijke, behulpzame en kundige uitvoerders. Zijn zeer tevreden.