Zeer kundig en goed werk afgeleverd, een prima ervaring!

Een vast team van handige mannen die ondanks sneeuw en vorst, regen en wind vier weken lang iedere dag aan de slag zijn gegaan om ons dak zo snel mogelijk te isoleren en de dakgoten en pannen te vernieuwen. Nooit te beroerd om ons uit te leggen wat ze allemaal aan het doen waren. De communicatie prima op orde ook met het kantoor en alles is netjes achter gelaten. We zijn heel tevreden.

Super bedrijf met heel fijn personeel! Allemaal heel meedenkend en behulpzaam

Erg tevreden

Na meerdere offertes aangevraagd te hebben bij diverse bedrijven heb ik gekozen voor Gelders Dakherstel. Tijdens het eerste gesprek kreeg ik al een heldere uitleg van een man die zelf veel ervaring en kennis had. Er werd goed gekeken naar wat daadwerkelijk nodig was en er werd rekening gehouden met mijn wensen. Ik ben erg blij met het resultaat. Alle afspraken zijn nagekomen, de heren die het dak hebben vervangen hebben goed werk geleverd!

Prima en vakkundig.

Door dakkapel is eerst een prachtige kapel geplaatst en daarna door dakherstel ons dak geïsoleerd en voorzien van nieuwe pannen. Dit door een vakkundig en vriendelijk team. Van het begin tot het eind hebben we het contact en advies met ,,Jan en alleman,, als prettig ervaren. Kortom zeer tevreden met het eindresultaat.

zie onder zowel positief als negatief

goed overleg over werkzaamheden. Kon beter duidelijk gemaakt worden wanneer ze beginnen en wanneer ze ongeveer klaar zijn. Was wel wat verbaasd over de tijd tussen factuur en betaling. Zeker bij zulke grote bedragen, lijkt het me redelijk om niet binnen 2 dagen te moeten betalen. Overal is de termijn toch 14 dagen of 3 weken? De communicatie over de mogelijkheid van dakisolatie liep bepaald niet vlekkeloos. Verschillende telefoontjes en mails die niet werden beantwoord. Pas op het allerlaatste moment, toen ze al bezig waren met het dak kreeg ik een offerte. Toen was ik verbaasd over de meerprijs voor isolatie. Het leek me dat jullie daar geen zin in hadden en daarom maar een hoog bedrag vroegen. Daar zijn we toen niet op ingegaan.

Top vakmensen

Helaas lang op moeten wachten, maar de mensen die het kwamen leggen, toppers. Super vriendelijk en mee denkend.

Vakkundig en snel

Mijn dakpannen zijn vervangen. Het werk is snel uitgevoerd, met een ploeg van 4 tot 6 man. Na afloop is alles netjes opgeruimd en achtergelaten. Enige aandachtspunt is de communicatie over de planning, die veranderde nog wel eens, daar moest ik veel achteraan bellen.

De mannan hebben super en keurig gewerkt. Ook hebben ze alles goed uitgelegd wat ze gingen doen. Ook het eerste gesprek was prettig en de offerte kwam snel en was duidelijk op 1 puntje na. Daar hebben we over gemaild en antwoord kwam bijna per omgaande. Puntje van opbouwende kritiek. Jullie zouden op een maandag beginnen. De donderdag daarvoor eind middag hadden we nog geen concrete tijden gehoord en of jullie daadwerkelijk zouden starten. Toen hebben we zelf gemaild. Bleek dat jullie 1 week later zouden beginnen. Misschien is het niet reëel dat we dit eerder hadden willen weten. Je hebt ook met weersomstandigheden e.d. te maken. Mocht het andere redenen hebben dat we het best wel laat hoorde, dan is dit een puntje van opbouwende kritiek. In ieder geval zijn wij dik tevreden en we raden jullie bedrijf zeker aan bij andere. Dit hebben we ook al gedaan. .

Heel mooi bedrijf waar vakmanschap hoog in het vaandel staat.

Ik heb door dakherstel mijn dak laten renoveren ,en gelijk een dakkapel met nokverhoging aan de achterzijde laten plaatsen. (Nokverhoging/Dakkapel op locatie gemaakt) Deze vakmensen werken niet alleen super netjes maar zijn ook vriendelijk, en beleefd. Ze denken mee, om alles zo mooi en goed mogelijk te kunnen maken. Ik ben daarom ook super blij dat ik destijds voor dakherstel hebt gekozen om mijn dak te laten renoveren. Het resultaat is dan ook super mooi.. (Ook leuk als anderen in de straat dat ook zeggen).

Niks uitgevoerd maar wel eerlijk

We wilden onze dakkapel vervangen omdat deze niet heel goed onderhouden is door de vorige eigenaar maar hij adviseerde toch herstel boven vervanging. Hebben hun zelf niks aan natuurlijk maar wel zo eerlijk!

Professioneel en hard gewerkt

Zeer tevreden met het snelle en grondige werk van Gelders Dakherstel. Prettige communicatie, zowel met Jan en Justa op kantoor als met de mannen op het dak. Zorg voor de werkomgeving, alles werd na afloop weer netjes opgeruimd. Het dak kan er weer tegen!

Hard en adequaat werkende mannen.

Buitengewoon professionele werkers die goed op elkaar zijn ingespeeld en in een hoog tempo werken. Goed overleg over extra werkzaamheden die noodzakelijk waren. Het resultaat is ongelooflijk mooi. Veel voorbijgangers blijven staan en vertellen dat zij dat ook zo vinden.

Zeer tevreden!

Vakkundig, vriendelijk, reageren snel en komen afspraken na.

Prima werk

Onze complete dakrenovatie 1s van begin ( inclusief asbestverwijdering) tot eind in 1 vloeiende beweging en in goed overleg verlopen. Het dak ligt er prachtig op. Maar niet alleen het eindresultaat is prachtig , ook de sfeer tijdens het werk was prima. We hopen dat iedereen in de toekomst dezelfde ervaring krijgt als wij hebben gehad met GDH. ( en we hebben jullie inmiddels al aan 2 mensen aangeraden)

Tevreden over het contact en het resultaat

Vanaf het allereerste moment een fijn contact. Vragen beantwoorden, meedenken. Duidelijk en eerlijk over wat nog goed is en wat vervangen moet worden. Ook de dakdekkers die uiteindelijk de klus klaarden waren fijne mannen.

Maken waar wat ze beloven en zijn flexibel

Ondanks dat ze door de storm 2 dagen later konden starten was de klus toch op tijd gereed. Leveren goed werk, zijn netjes en ruimen alles op.

Vakmanschap ten top

Vanaf het moment dat Jan binnenkwam met deskundigheid tot aan het opleveren van het dak met dakisolatie zijn we aangenaam verrast door zowel klantvriendelijkheid als vakmanschap, Alle lof voor het totale team en het eindresultaat. Nogmaals dank voor het meedenken en het eindresultaat.

Complete dakrenovatie

Wij hebben ons complete dak laten renoveren door Gelders dakherstel en zijn erg blij met het eindresultaat. De oude pannen, asbest en oude isolatie materialen zijn vakkundig verwijderd. Aansluitend is het dak professioneel weer opgebouwd. Er waren steeds een aantal mannen bezig zodat de werkzaamheden niet al te veel tijd in beslag namen. Tijdens de werkzaamheden heeft het veel geregend maar steeds werd het dak goed afgedekt zodat het binnen niet nat is geworden. Al met al een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Top ervaring, goed advies, komen afspraken na!

Mijn dak laten renoveren door Gelders Dakherstel, ben zeer tevreden!! Dit bedrijf komt zijn afspraken na en werkt heel netjes. Super vriendelijk personeel!

Alles volgens afspraak. Goed werk. Prettige mensen. Tegenslag goed opgevangen.

Tijdens het werk maar in weekend ontstond een lekkage door een extreme regenbui en onvoldoende afdekking. Medewerkers kwamen op zondag direct om de afdekking te verbeteren. Financiële schade werd soepel geregeld.

Vakkundig, efficiënt en hard werkend team dat prettig is in de omgang

GHD heeft ons dak vakkundig voorzien van nieuwe pannen met bijkomende lood- en zink werkzaamheden. Dit doen ze met een ingespeeld team van prettige mensen. Ze staan voor de kwaliteit van hun werk en gemaakte afspraken. Een prettig bedrijf om mee te werken. Kan ik van harte aanbevelen.

Toppie/ perfect

Na offerteaanvraag thuis bezoek gehad. Uitgelegd hoe of wat. Dat was allemaal mogelijk. Voordeel is ze doen alles daar kunnen anderen nog wat van leren. Pannendak/schoorsteen en al het zinkwerk en nog een extra velux dakraam. En een nette prijs. Werken snel en netjes met zeer goed overleg. Prima mannen en niks is teveel,en denken mee wat het beste /mooiste is. En kwalitatief goede materialen, het resultaat was helemaal goed heel mooi. Wij zijn zeer tevreden, het complete dak kan er weer honderd jaar tegen. Mannen bedankt.

Professioneel, betrokken en eerlijk!

Een nieuw dak op een historisch pand, dat is naast kostbaar ook spannend. De mensen van Gelders Dakherstel hebben ons ontzettend goed geïnformeerd, hard gewerkt en altijd in overleg gehandeld. Zelfs toen er onverwacht een historische piron (ornament) kapot ging hebben zij alle moeite genomen om een nieuwe te vinden en te plaatsen. Fijn om te merken dat alles open en eerlijk gaat, en vooral snel. Binnen een week lag er een keurig nieuw dak op. Toppers, dank jullie wel!

Geoliede machine verving ons complete dak in 3 dagen!

Een team van hele vriendelijke vakmensen verving ons complete pannendak met dakkapel in slechts 3 dagen. Ondanks de hitte was de klus snel geklaard. Vakkundig en plezierig team van mensen. Ik heb er alle vertrouwen in dat mocht er eens wat zijn ik op ze kan terugvallen.

Team van hard werkende mannen die keurig werk leveren. Chapeau

Gelders dakherstel heeft bij ons het gehele dak keurig netjes en snel vernieuwd. De schoorsteen is ook gelijk gevoegd en van nieuw lood voorzien. Mannen werken goed door en werken erg netjes. Prettig in omgang en komen afspraken na. Wij hebben dit alles als zeer prettig ervaren. Cor en Jet