Perfecte service en vakmanschap.

Super bedrijf, goede prijs/kwaliteitverhouding

Top dakkapel

Goed advies juiste prijs en mooie dakkapel Aardige monteurs bij de plaatsing Super tevreden Echt een aanrader

Onder de indruk van het vakwerk!

Zeer tevreden; hoge kwaliteit dakkapel en zeer deskundig geplaatst! Het hele proces van offerte tot oplevering was goed geregeld. Tevens goede adviezen gekregen in de keuze qua afmeting, materialen en extra opties.

Prima bedrijf

Afgelopen woensdag een dakkapel laten plaatsen in heteren.monteurs ook goede vakmannen Dik tevreden!!

Goede kwaliteit en service, snelle levering en een scherpe prijs

Voordat we bij Gelders Dakkapel uitkwamen zijn we bij een aantal partijen naar de mogelijkheden gaan kijken. We kozen echter al snel voor Gelders Dakkapel aangezien zij als enige partij bij ons langskwamen om een goed advies te geven o.b.v. onze situatie. Daarnaast konden ze een stuk sneller leveren en was de prijs ook aanzienlijk lager dan bij de concurrenten. Door hevige sneeuwval werd de plaatsing uiteindelijk iets uitgesteld, maar konden ze niet veel later als nog komen. De vriendelijke vaklui hadden alles snel geplaatst en netjes achter gelaten. Al met al zeer tevreden!

Geweldige service

Wij zijn heel blij met onze dakkapel en de professionele medewerkers!!

Mooie dakkapel voor een goede prijs

Mooie dakkapel, netjes en snel geplaatst. Jeroen en Wesley hebben uitstekend werk verricht. Echte vakmannen! Ik kan Gelders Dakkapel van harte aanbevelen. Een no nonsens bedrijf die zijn afspraken nakomt. Vandaar 5 sterren.

Bij het opvragen van offertes kwam Gelders dakkapel voor ons als goedkoopste uit. Bij een bezoek wordt je niet door een gemaakte showroom geleid maar door de werkplaats zodat je kunt zien hoe ze gemaakt worden en hoe ze uiteindelijk echt worden. Zeer goed begeleid en geïnformeerd. De jongens die het plaatsten waren Jeroen en Wesley. Complimenten aan die jongens! Heldere uitleg wat ze gingen doen, secuur en zorgvuldig te werk gegaan. Nog extra tips gegeven over de afwerking! Eindresultaat is een mooie kwaliteit dakkapel, die top geplaats is!

Mooi gemaakte zonder gebreken dakkapel

Snel, mooi en goed geplaatste dakkapel. Afval opgeruimd en meegenomen, pluspunt. Gemaakte afspraken werden wel veranderd (eenzijdig) echter wel opgelost. Afwerking was niet volgens afspraak, maar is toch goed opgelost, naar beide partijen naar tevredenheid. Wegens vele afwezige timmermannen (corona) kwam de afwerking in de knel. Prijs is zeer goed t.o.v. concurrentie. Desalniettemin krijgen zij toch een zee goede beoordeling. Uitermate tevreden met het resultaat. (geen lekkages of tekortkomingen te zien). Dus mensen laat je dakkapel maken door Gelders Dakkapel.

Hele mooie dakkapel

Wij zijn er erg blij mee! Snel en goed geplaatst door aardige vakmensen. Super

Wij hebben 2 dakkapellen laten plaatsen , dit is op zeer nette wijze gedaan , fijne monteurs welke zeer snel en goed werk hebben verricht, kortom wij zijn zeer tevreden

Prima werk geleverd

De dakkapel is volgens afspraak geleverd en geplaatst. Plaatsing ging snel. Zo tegen 9:30 begonnen en om 13:00 zat de kapel erop. Het afval is netjes opgeruimd en meegenomen. Het ziet er allemaal prima uit. Dus wij zijn blij

Zeer Vakkundig, snel, komt afspraken na

op 23 en 24 sept. 2020 heeft Gelders Dakkapel bij ons een 8 lids dakkapel geplaats, en verder aangesloten op de ander bestaande dakkapel. Wij zijn zeer tevreden over de gemaakte afspraken en de plaatsing daarvan. De monteurs Jeroen Demon en collega waren zeer vakkundig en snel. In een woord Geweldige Mensen. Vr. Groet, Ruud v. Rijkom. Rietkamp 33 3984 PS Odijk

Vakkundig en klantvriendelijk

We wilden een dakkapel maar ja, waar begin je eigenlijk .... Een aantal partijen gesproken en advies gevraagd. Geldersdakkapel stak er met kop en schouders boven uit. Geen verhaaltjes of verkoop gedoe maar vakkundig, klantvriendelijk en dus goed advies. Plaatsing was snel en deskundig. Er bleek een misverstand over de afwerking van het dakkapel maar dat heeft men echt prima opgelost. Ook wanneer er een probleem is helpt Geldersdakkapel aan een gezamenlijke oplossing.

Uitstekende service , echt vakmanschap

Ik was opzoek naar een dakkapel en kwam uit bij gelders dakkapel uit elst . De verkoper kwam keurig bij ons langs en heeft ons duidelijk alles voorgelegd en uitgelegt (man met kennis van zaken) . Vervolgens afspraak gemaakt voor de dakkapel deze kwam keurig optijd en alles is netjes en vakkundig geplaatst jongens hebben alles netjes opgeruimt , dakkapel was ook van goede kwaliteit en erg robuust gebouwt en zeer netjes afgewerkt!! echt waar voor je geld Wii zijn er erg blij mee , raden gelders dakkapel aan iedereen aan

zeer goede ervaring

Goed en duidelijk overleg over de dakkapel. Plaatsing geheel volgens de wensen. Vakkundige mensen. Erg tevreden.

Professional

Very professional workers and very quick. Very pleased with the final result.

• Would you recommend us? Yes

Op en top!

Netjes behandeld. Goede service en snel de offerte ontvangen Alles goed geregeld en verzorgd. Goede prijs voor de kwaliteit die je krijgt.

Vakmannen!

Hele fijne mensen. Alle mogelijkheden worden besproken en duidelijk uitgelegd. Het plaatsen van het dakkapel ging snel en de heren hebben netjes en vakkundig gewerkt! Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Uitstekend!

Snelle service! Snel een offerte gemaakt! Vakmensen! Aanrader!

Werd snel terug gebeld na mijn aanvraag en afspraak gemaakt. Besproken wat onze wensen waren en werd goed naar geluisterd en meegedacht. Scherpe all-inn offerte. Geen verassingen achteraf. Alles netjes geplaatst en afgewerkt. En opgeruimd. Vriendelijke en nette medewerkers. Echt top service.

Bemmelseweg 71 D

6662PE Elst

0481 23 10 85 / 06 43 01 06 54

Over Gelders Dakkapel

Gelders Dakkapel is volledig gespecialiseerd in de levering en plaatsing van alle soorten dakkapellen. U koopt bij ons uw dakkapel rechtstreeks vanuit onze eigen werkplaats. Hier worden onze dakapellen van hoge kwaliteit gemaakt waarbij wij werken met een zeer scherpe kwaliteitscontrole. Verder verzorgen wij de complete plaatsing van uw dakkapel. Ook alle andere voorkomende dakwerkzaamheden kunnen wij voor u verzorgen. Goed advies en een scherpe offerte zijn bij ons altijd vrijblijvend en gratis.