Van A tot Z perfect!

Geen enkele op of aanmerking. Netjes werk en goede communicatie! En altijd fijn dat ze het netjes achter laten.

Alles volgens afspraak

Mooie dakkapel, zonder gedoe op de juiste dag - snel en netjes geplaatst. Aanrader dus!

Heel tevreden! Dakkapel, plaatsing, communicatie, ging helemaal naar wens

We zijn heel tevreden! De kwaliteit en uitstraling van de dakkapel is precies zoals gehoopt en erg mooi, plaatsing ging soepel door kundige mannen, communicatie met het bedrijf verliep vlot, heel fijn om naast email ook telefonisch makkelijk contact op te kunnen nemen. Scherp geprijst en nu helemaal naar wens een prachtige dakkapel. Nogmaals dank!

Mooie dakkapellen gemonteerd door een goed team!

Wij zijn zeer tevreden over de dakkapellen. Geldersdakkapel weet absoluut hoe mooie en kwalitatief goede dakkapellen moeten worden opgeleverd. Binnen 1 dag stonden 2 dakkapellen bij ons op het huis en was de nokverhoging gerealiseerd. Ook een dikke pluim voor het montage team dat een uitstekende job heeft geleverd! Onze ervaringen in het kort: goede service, klantgericht en een goede prijskwaliteitsverhouding.

Perfecte communicatie en een kwalitatief goede dakkapel

Ik ben via een offertetraject in contact gekomen met Gelders Dakkapel de verkoper (Pablo) heeft de tijd genomen om mij vakkundig zonder poespas op weg te helpen met een keuze voor de juiste dakkapel, dit was voor ons in combinatie met de prijs/kwaliteitsverhouding en levertermijn doorslaggevend om de keuze te maken voor Gelders Dakkapel. Ook de service van Joyce en de andere medewerker was gewoon goed en tijdig, geen gezeur gewoon telefoontje en het was geregeld! Ook het late doorgeven van de rolluiken was geen probleem, zonder meerprijs of iets dergelijks. Op de dag zelf waren er twee nuchtere heren iets later dan gepland (pure overmacht wegens een ongeluk) bij ons op locatie. Het gat zat intens snel in het dak, maar door tegenslagen met betrekking tot de zonnepanelen duurde het voor hun langer dan gepland (tip voor eenieder: zonnepanelen verplaatsen :)), maar ook dat hebben ze op de dag zelf weten op te lossen! Ze waren heel strijdlustig. Uiteindelijk zat het gevaarte erop, alles keurig netjes uitgelegd gekregen en konden ze mooi huiswaarts. Hij zit er pas een paar dagen op, er is flink wat regen gevallen. Nog geen lekkages of ander narigheid ontdekt. Kortom prima service.

Mooie dakkapel en volgens afspraak netjes geleverd

Gelders Dakkapel werkt netjes volgens afspraak en de dakkapellen zagen ook erg goed uit. Na plaatsing hebben ze alle rommel weer meegenomen.

Prachtig bedrijf doet wat het belooft!!!

Ze hebben bij ons een prachtige Dakkapel geplaats, zeer netjes afgewerkt en leveren mooie werk. heel erg blij mee

Top geregeld bij deze firms

Van begin tot eind alles uitstekend uitgevoerd en ter volle tevredenheid.

Vakwerk

Top klus, top gedaan met geweldig resultaat. Boven verwachting, zo veel ruimte erbij. Heel blij mee.

Mooie dakkapel en prima vakmensen!

Jeroen en Mathieu hebben onze dakkapel keurig tussen de dakkapellen van de buren geplaatst. Dat was een hele klus, maar prima gelukt! Daarna is alles aan de buitenkant mooi afgewerkt! Je kunt zien dat Jeroen en Mathieu veel ervaring hebben. Complimenten! Jammer dat de dakkapel casco wordt geleverd ( dat wisten we natuurlijk vooraf). Maar goed, zelf de binnenkant afwerken is ook een leerzame ervaring. We zijn blij met het resultaat!

In alle opzichten perfect!

Mijn ervaringen met deze firma zijn uitstekend. Topkwaliteit, afspraken nakomen, uiterst correct en vriendelijk contact. De monteurs zijn top vakmensen.

kwalitatief een mooi dakkapel en vakkundig geplaatst

alles conform afspraak verlopen, een aanrader

Top bedrijf!

Wij zijn zeer tevreden met de plaatsing van de nieuwe dakkapel. Vriendelijk personeel, zowel op kantoor alsmede de monteurs die de dakkapel hebben geplaatst. Bert, Arnhem

Heel erg professioneel

Ik ben zeer tevreden als klant. De prijs was ook prima. Telefonisch en via mail altijd goed bereikbaar.

Helemaal super!

Goede informatie en afspraken; fijn contact en super snel gedaan! Aanrader! Hartelijk dank!

Goede service, kwaliteit en prijsverhouding

Jan heeft samen met zijn collega's ongeveer een maand geleden een dakkapel geplaatst en we zijn uiterst tevreden. Sterker nog, in deze tijd neemt onze halve wijk een dakkapel en ik vind die van ons toch echt het mooiste afgewerkt. Alles wordt tot in details besproken en tijdens de levering zie je duidelijk dat het vriendelijke vakmannen zijn die tevens ook nog eens zoveel mogelijk de rotzooi opruimen en zelfs na vegen. Voor ons volgende dakkapel aan de voorkant komen wij zeker weer langs!

Vakkundig & betrouwbaar

Fantastisch bedrijf. Wat ben ik blij dat we voor dit bedrijf zijn gegaan. Ze denken ontzettend goed mee, leveren topkwaliteit en zijn erg betrouwbaar. Er werken echte vakmensen. Alle afspraken komen ze na. Bovendien, het dakkapel wat geplaatst is is werkelijk prachtig. We hebben zeker de mooiste van de buurt :) Niet twijfelen en verder zoeken. Bij Gelders Dakkapel zit je echt goed.

Dit bedrijf is een aanrader, hoeft niet verder te zoeken

8 nieuwe tuimelramen laten plaatsen, alles zeer goed. Komen afspraken perfekt na, ruimen alles netjes op, aardige vakkundige timmermannen, mooie showroom waar je alles kunt zien en proberen. Prijs/ kwaliteit uitstekend. Heb niks negatiefs te melden

Top bedrijf!!!

Mooi bedrijf met snelle service.

Hele goede service

Hele mooie dakkapellen, zeer vriendelijke mensen die de dakkapel plaatsen, heel netjes geplaatst.

Het informatiegesprek met Rob was duidelijk, prettig en helder. Verschillende tips gehad waar we echt iets mee konden. De dakkapel was in een ochtend verwijderd en gezet, topwerk! Wij zijn enorm blij met onze keuze en worden nog regelmatig door buurtgenoten aangesproken omdat ze de dakkapel zo ontzettend mooi vinden. Zeker een aanrader!

Mooie dakkapellen en super service

Erg fijn geholpen van begin tot eind. Goede prijs/kwaliteit en wachttijd is ook zeer acceptabel. Erg tevreden en zou het iedereen aanraden.

Klantcontact laat zeer te wensen over! Gewoon slecht!

Kozijnen geleverd. Mooi kozijn maar wel wat klein ingemeten waardoor er een tamelijk ruime kier tussen kozijn en muur is. Daar kom je uiteraard later achter na beoordeling door een aannemer. Nalevering van de bestelde horren zeer traag en slechte communicatie vanuit kantoor. Ze zeggen dat de horren in de hal klaarstaan. Waarom dan geen communicatie naar de klant??? Beloven terug te bellen maar doen dan niet. Ook de service nav glaslatten binnen wordt genegeerd. Er wordt niet op email gereageerd. Ik zou Gelders Dakkapel niet meer aan iemand aanraden.

hele slechte ervaring. erg slechte afhandeling van de klachten.

na plaatsing van het dakkapel bleek dat 1 rolluik niet werkte. hier werd gelijk aangegeven dat er een nieuwe motor besteld zou worden. na een paar dagen werkte het 2e rolluik ook niet meer en was er een raam gesprongen. bij het contact met dit bedrijf werd er gelijk gezegd dat dat niet kan en werd de schuld van het gesprongen raam in onze voeten geschoven. Ik heb bij het bedrijf aangegeven dat er altijd wat verkeerd kan gaan en dat je dan altijd ziet dat er meerdere dingen fout gaan, maar laten we dit z.s.m. oplossen. op internet kan je zien dat de motoren binnen 3 dagen geleverd kunnen worden. maar volgens hun kon dat niet ivm corona. en als ik dat wel kon dan mocht ik ze bestellen zonder garantie van hun. de omgekeerde wereld lijkt mij!! wij hadden al een afspraak om alles te laten afwerken, maar dat mocht niet van gelders dakkapel. want als ze er bij moesten om de motoren van de rolluiken te vervangen dan moet de betimmering er weer af. wij zitten nu dus al 6 weken in een puinhoop zonder ook maar enige reactie van gelders dakkapel. ze nemen niet eens de moeite om even te komen kijken of de motoren misschien verkeerd aangesloten zijn of misschien nog in de fabrieksstand staan. dan is het grootste probleem opgelost. dat er een levertijd op een raam zit dat begrijpen wij ook. al vind ik 2 maanden wel erg lang. maar daar hoeft de afwerking niet op te wachten. het is een schandalige gang van zaken van dit bedrijf. zo ga je niet met klanten om. was even komen kijken en het probleem was waarschijnlijk al opgelost geweest. een standaard artikel heb je binnen een paar dagen binnen. we betalen er genoeg voor en dan mag je ook wel wat verwachten. en niet dat je als idioten behandeld wordt. dit bedrijf denkt dat ze alles kunnen maken ten opzichte van klachten die ze krijgen.

Goede en snelle service, en snelle levering

Alles netjes geplaatst . En opgeruimd. Vriendelijke en nette medewerkers. Echt top service.

Bemmelseweg 71 6662PE Elst

0481 23 10 85 / 06 43 01 06 54

Over Gelders Dakkapel

Gelders Dakkapel is volledig gespecialiseerd in de levering en plaatsing van alle soorten dakkapellen. U koopt bij ons uw dakkapel rechtstreeks vanuit onze eigen werkplaats. Hier worden onze dakapellen van hoge kwaliteit gemaakt waarbij wij werken met een zeer scherpe kwaliteitscontrole. Verder verzorgen wij de complete plaatsing van uw dakkapel. Ook alle andere voorkomende dakwerkzaamheden kunnen wij voor u verzorgen. Goed advies en een scherpe offerte zijn bij ons altijd vrijblijvend en gratis.