Wat een top bedrijf! Zeker een aanrader Aardige mensen en super service!

Degelijk en voor een goede prijs

Prachtig resultaat , er wordt goed meegedacht over wat beste bij woning past. Offerte proces liep niet helemaal vlekkeloos (opmetingen kwijt, genoemde plaatsing maand later, ramen 10 cm lager dan afgesproken). Toch zou ik dit bedrijf aanbevelen omdat ze goede kwaliteit leveren tegen een redelijke prijs.

Zeer professioneel en kwaliteitsbedrijf met vakmensen

Gisteren zijn er bij ons 2 dakkapellen geplaatst en kan niet anders zeggen dat alles perfect is verlopen. De vakmensen werken snel, professioneel en communiceren op een prettige manier. Ook de voorbereiding en hoe wij op de hoogte werden gehouden met alles was gewoon top. Ik kan een ieder dit bedrijf gewoon aanraden, uitstekende prijs, maar misschien nog belangrijker, zeer goede communicatie, topkwaliteit dakkapellen en fijne vakkundige mensen over de vloer. Gelders Dakkapel, dank jullie wel

Een bedrijf waarop u kunt vertrouwen

Eindelijk staat hij er dan, de dakkapel en nog wel aan de voorzijde van de woning. De eerste in onze straat. Gelders Dakkapel verzorgde de plaatsing inclusief vergunningstraject. Het was prettig dat ze afspraken nakomen, bereikbaar zijn en een hoogwaardig kwaliteitsproduct hebben afgeleverd. Kortom zeker aan te bevelen!

Top kwaliteit, fantastische service en een droom van een dakkapel!

Ik zeg dit niet snel, maar over het Gelders Dakkapel kan ik geen minpuntje bedenken. Van A tot Z meer dan tevreden. Het eerste mailcontact, het advies gesprek met adviseur John, het mail/telefonische contact met Joyce, de monteurs ter plaatse. Een en al professionaliteit, vakwerk en klantvriendelijkheid. Wat hier geleverd is, is echt een droom van een dakkapel. Vanuit de buurt enkel lovende reacties. Dat kan ook niet anders, want hij is gewoon prachtig. John heeft echt naar ons geluisterd, met ons meegedacht en dankzij zijn advies is onze droom uitgekomen. Joyce bedankt voor je geduld en fijne en snelle wijze van communiceren. Wij zijn meer dan tevreden. Wil je kwaliteit, een mooi eindproduct, goede voorwaarden en een gunstige prijs? Dan kunnen wij niet anders dan Gelders Dakkapel aan te raden!

Vriendelijk vakwerk voor een betaalbare prijs

Van intake tot oplevering een uitstekende ervaring met Gelders Dakkapel gehad. Er staat een prachtig afgewerkte dakkapel met stevige constructie voor een zeer concurrerende prijs op de achterkant van ons dak. Super vriendelijke medewerkers over de vloer gehad, en gedurende het hele proces (zowel bij ons thuis als via de mail) werd erg klantvriendelijk met ons meegedacht. Absolute aanrader voor wie de leefruimte op zijn zolderverdieping wil vergroten!

Vanaf het eerste contact uitstekend

Vanaf het eerste contact echt super. Rob die kwam meten, Joyce met het contact op kantoor en de twee monteurs Jan en Mathieu. Jullie hebben echt fantastisch werk geleverd. De adviezen waren top, afspraken werden uitstekend nagekomen, contact met kantoor over planning was top en het plaatsen van de dakkapel was uitstekend. Een bedrijf waar ik iedereen naar toe zal sturen. Ga zo door.

Uitstekend!

Vandaag kwam eindelijk ons dakkapel. Op de afgesproken tijd kwamen de heren. Erg zorgvuldig te werk gegaan en zeer professioneel. Dakkapel ziet er prachtig uit en de installatie ervan was echt top! Bedankt heren en we zien jullie snel weer bij ons volgende project

Zeer tevreden!

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, waarbij vragen, vaak via de mail, snel en naar alle tevredenheid beantwoord worden. De plaatsing van de dakkapel is van het begin tot het eind zeer voorspoedig, volgens goede en duidelijke afspraken, verlopen. Wij zijn zeer blij met onze dakkapel en zeer tevreden over Gelders Dakkapel!

Prima advies en heldere communicatie

Bij ons is John de Beijer langs geweest voor een adviesgesprek. John gaf hele duidelijk uitleg aangaande de mogelijkheden en heeft zoals afgesproken op tijd een offerte uitgebracht. Helaas moeten wij een sleepdak-dakkapel plaatsen van de gemeente. Daarin kan Gelders Dakkapel ons niet van dienst zijn. Hadden we een platdak-constructie kunnen plaatsen, hadden wij zeker voor Gelders Dakkapel gekozen. Ik kan geen 10 geven omdat ze helaas de plaatsing niet kunnen uitvoeren.

Een top bedrijf

De verkoper en de monteurs waren vakmensen; vriendelijk en professioneel. De service is perfect. Kortom: op deze manier is het plaatsen van een dakkapel een feestje.

Offerte snel geregeld,plaatsing dakkapel gaat prima,netjes achter gelaten.kontact met kantoor personeel heel erg goed.

In één woord SUPER!!! Professioneel, goed advies, snelle offerte, deskundig. Eén dikke 10 voor de plaatsing door Jan en Cor. Werd netjes gebeld, op de dag van plaatsing, dat de heren in de file stond. Kan niet anders zeggen dan SUPER Dikke 10 verdiend

Op 1 november j.l is er bij ons een dakkapel geplaatst door Gelders Dakkapel in 1 woord super geregeld van offerte tm plaatsing de plaatsing werd gedaan door vakmensen dit alles binnen 1 dag ook alle oude materialen werden afgevoerd ! Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Fam v Weiden

Professioneel advies en plaatsing dakkapel zoals

Dhr R.Kersten is bij ons thuis geweest voor een gesprek . Door zijn vriendelijke en professionele uitstraling was het vertrouwen bij ons meteen gewekt. Hij heeft ons goed geholpen met onze wensen . De offerte daarop volgend was zoals we verwachten en hebben meteen een deal gesloten. De plaatsing van de dakkapel is zo professioneel geplaatst dat het binnen 6 uur geklaard was. Ook de nazorg is prima gegaan We zijn er erg blij mee. Onze zolder is enorm vergroot en er is heel veel licht bijgekomen

Mooie, strakke en degelijke dakkapel in 1 dag geplaatst

Prettig persoonlijk contact bij het inmeten thuis met goede adviezen. Afspraken zijn prima nagekomen. Dakkapel tegen een alle zins redelijke prijs. Tip, daags voor het plaatsen heb ik even contact opgenomen om details betreffende het plaatsen door te nemen, misschien handig als dit iniatief bij Gelders Dakkapel ligt.

Top werk geleverd

Ik ben erg blij met Gelders Dakkapel. Ondanks dat er vanuit het kantoor wat meer gecommuniceerd mag worden (ze zetten natuurlijk dagelijks dakkapellen, maar de klant niet en die wil toch wat meer informatie en zekerheid) was het afgeleverd werk precies zoals beloofd en verwacht. De mannen die de dakkapellen kwamen plaatsen waren heel vriendelijk, hardwerkend en kundig. Kortom, prima bedrijf!

Blij dat ik voor dit bedrijf heb gekozen!

Snelle offerte, op korte termijn iemand aan huis die het op komt meten, heldere communicatie, bezoek aan bouwplaats is mogelijk en hebben we als prettig ervaren. Op de plaatsingsdag te maken gehad met 3 vriendelijke bouwers die de opdracht goed en snel hebben afgeleverd. Wij zijn heel blij met het eindresultaat. Voor iedereen die nog in de oriëntatiefase, wij raden dit vakkundig bedrijf aan.

perfecte oplossing, zeer tevreden.

Bij het opmeten, werdt in oplossingen gedacht en de uitvoering is perfect. donker blauwe kleur van de dakkapel staat zeer goed. prijs kwaliteit is prima. ik beveel de Gelderse dakkapel graag aan bij vrienden en kennissen.

TOPPERS

Vandaag is onze nieuwe dakkapel geplaatst , wij zijn super tevreden Deze mensen houden van hun vak , wat ik ook al eerder las , het zijn vaklui Jan, Tom en Mathieu wij zijn jullie dankbaar ik wil bij deze ook Joyce en Pablo danken , Jullie zijn met zijn allen een DREAM TEAM. En die 10 hebben jullie met zijn allen verdiend, Thanks Gr Peter en Marion

Goede services, snelle plaatsing en mooi spul!

Gelders heeft via mijn buren het dakkapel moeten inmeten wegens problemen met de verkopers. Dit was totaal geen probleem en hebben alles kunnen opmeten. Vorige week was het dan zover en heeft Gelders het dakkapel geplaatst. 's ochtends waren ze er en rond een uur of 3 stond hij er helemaal klaar op! Op vragen die wij hadden na en voor plaatsing werden wij erg goed geholpen! Perfecte service, kundige bouwlui! Zeker een aanrader!

Hele fijne ervaring en vakwerk van de bovenste plank geleverd.

Een nieuwe dakkapel laten plaatsen is een hele klus. Daarbij wil je de juiste begeleiding en een eerlijk advies. Het eerste contact verliep zeer prettig. Professioneel, eerlijk advies en naderhand een scherpe offerte waar ik mee akkoord ging. Ik luister in dat soort gevalen altijd naar mijn gevoel en kijk ik niet alleen naar de prijs. Ik was met de prijs echter zeer tevreden en het gevoel zat ook goed. Afspraken met de planning ging ook perfect. Dan de plaatsing zelf. HELE fijne werklui over de vloer gehad. Vakmensen met liefde voor hun beroep. Harde werkers, en ondertussen tijd voor een geintje met elkaar. Mooi om te zien. Wat ik zelf een mooi gebaar vond, De eerste 2 werklui waren al op zolder bezig, en later kwam Jeroen helpen. Hoewel de voordeur gewoon open stond en hij wist dat hij op zolder moest zijn, belde hij toch netjes aan zodat ik hem kon verwelkomen. Erg netjes vond ik dat. En verder hebben ze alles netjes achtergelaten en hebben ze we weer een tevreden klant bij. Iedereen in mijn vriendenkring die op zoek gaat naar een dakkapel zal ik verwijzen naar Gelders Dakkapel.

Goede service en duidelijke afspraken

Na een zeer prettig verlopen gesprek een duidelijke offerte ontvangen die de afspraken en de te leveren dakkapel omschreef zoals besproken. De levering geschiedde op de afgesproken datum, de monteurs waren vriendelijk en deskundig. De verwijdering van de oude dakkapel en de plaatsing van de nieuwe dakkapel ging in een vlot tempo.

Van A tot Z perfect!

Geen enkele op of aanmerking. Netjes werk en goede communicatie! En altijd fijn dat ze het netjes achter laten.

Alles volgens afspraak

Mooie dakkapel, zonder gedoe op de juiste dag - snel en netjes geplaatst. Aanrader dus!

Over Gelders Dakkapel

Gelders Dakkapel is volledig gespecialiseerd in de levering en plaatsing van alle soorten dakkapellen. U koopt bij ons uw dakkapel rechtstreeks vanuit onze eigen werkplaats. Hier worden onze dakapellen van hoge kwaliteit gemaakt waarbij wij werken met een zeer scherpe kwaliteitscontrole. Verder verzorgen wij de complete plaatsing van uw dakkapel. Ook alle andere voorkomende dakwerkzaamheden kunnen wij voor u verzorgen. Goed advies en een scherpe offerte zijn bij ons altijd vrijblijvend en gratis.