perfect

Nette jongen ( Timo ), behulpzaam alles goed geregeld. Tevens Stefano van Knook Jaguar ook behulpzaam . Dus al met al alles was goed geregeld!

Super service!

Dit jaar een BMW M6 van bouwjaar 2014 gekocht van 1e eigenaar geheel dealer onderhouden maar toch de pech gehad na 1 dag rijden een motorstorting. Knook Select heeft de motor volledig laten reviseren waarbij moeite noch kosten werden bespaard zonder enige discussie! Een hele dikke chapeau!

Top service!

Wij hebben een top ervaring gehad bij Knook Select. De aankoop van onze Golf GTI verliep soepel. Timo is een aardige jongen en klantvriendelijk! Ik kan je zeker aanbevelen om een kijkje te nemen bij Knook select.

Hier kunnen alle auto dealers een voorbeeld aan nemen!

Wat is dit een pracht bedrijf! perfecte service vriendelijke mensen en goede en eerlijke deal. Wij zijn heel erg blij vooral met Jeroen en Timo die ons zeer goed hebben geholpen.

Great experience

I can only express the best words for my experience with Knook Select showroom in Breda. Timo was immediately patient and very professional in managing the entire negotiation with me, an Italian buyer; he helped me to fulfill my dream which finally came true today when I arrived at his showroom to pick up my fantastic Mercedes CLA.When I arrived in the salon I found my new car in a central position, ready to be carefully looked at, tested, touched, down to the smallest details. Timo proved to be more than helpful and practical on this occasion too! I imagined that completing a negotiation over 1000 km away would not be easy, but with the tools and technology that we have available today, everything is possible, you just need to deal with experienced and smart people like Timo. Always keep it up!

• Would you recommend us? Yes

Top bedrijf

Super te vreden over Knook Select. Goede communicatie en service.

A tot Z top service!

Zeer fijne ervaring gehad met knook select en de verkoper Timo. Fijn om mee te communiceren, alles wordt snel geregeld. Al met al een 10!

Goede en vakkundige service en afhandeling

Goede en vakkundige service en afhandeling

Mooie collectie in de garage! Vriendelijke en eerlijke service. Kortom zeer tevreden!

Goede service gehad van Timo bij Knook Select

Ben goed geholpen bij de aankoop van mijn Alfa Romeo Stelvio. Ik kan Knook Select van harte aanbevelen!

Vakkundig, vriendelijk en persoonlijk bediend

Het was een prettige ervaring om op een persoonlijke manier te woord te worden gestaan. Er straalde kundigheid uit en het contact was steeds zeer sympathiek. Bij het afronden en papieren in orde maken ben ik op een zeer positieve manier verrast. Erg leuk, toen ik de dag van auto afhalen de showroom binnen kwam!

Goed en vriendelijk geholpen!

Goed geholpen door Timo. Fijn dat er via whatsapp makkelijk onderling contact was over de voortgang van de afhandeling.

Super fijne service

Afgelopen week bij Timo de volkswagen tiguan gekocht. Na een paar dagen er in gereden te hebben kan ik zeggen dat het een super fijne auto is en hij ziet er super uit net als alle andere auto’s in de showroom. Nogmaals bedankt Timo.

Prachtig bedrijf , met mooi aanbod van exclusieve auto's.

Een mooi Fiat 500 cabrio gaan bezichtigen bij Knook auto's. Door de enthousiaste verkoper Timo en een goede transparante uitleg over de auto hadden wij een goed gevoel. Voor de 2e keer terug , we kregen een mooie inruilprijs voor onze inruiler en hebben we de cabrio gekocht. Bij aflevering vd nieuwe auto een hele mooie strik eromheen, en de auto stond helemaal te blinken in de showroom. Timo ga zo door wellicht in de toekomst ook een auto.

Zorgvuldig

Degelijk, zorgvuldig, betrouwbaar

zeer tevreden

Auto op mogen halen bij Knook select. Vriendelijk geholpen door Timo. We werden hartelijk ontvangen en kregen een overheerlijk bakje koffie aangeboden. Prachtige zaak en mooie auto's in de verkoop.

Prima ervaring, Timo komt afspraken professioneel na

Mooie auto gekocht, perfect afgeleverd en alle afspraken perfect nagekomen. Algemene ervaring is top.

Geweldige ervaring met Knook Select. Het gehele aankoopproces is door Timo op een uitstekende wijze verzorgt.

Fijne ervaring

Goed bereikbaar, duidelijk en snelle service.

Prima service, goed bereikbaar voor allerlei vragen op Whatsapp. Auto werd keurig afgeleverd met een grote rode strik, wat natuurlijk een leuke beleving is om zo je nieuwe auto op te halen.

Aanrader!

Onlangs een BMW 330i Touring aangeschaft bij Knook Select. Ik ben uitstekend geholpen door Timo. Van het maken van een afspraak voor bezichtiging tot aan de proefrit verliep heel soepel. De auto is perfect afgeleverd incl. grote beurt en een poetsbeurt met als finishing touch een grote rode strik bij het ophalen van de auto. Ik ben dan ook heel blij met de aankoop van deze mooie auto!

Super ervaring gehad!

Wij hebben recent een Maserati Quattroporte gekocht bij Knook Select. Vanaf de eerste stap die wij binnen deden, zijn we uitstekend te woord gestaan en geholpen door Timo. De aflevering van de auto was ook heel leuk. De auto werd met een mooie rode strik erop afgeleverd. En een heerlijke doos bonbons. Timo nogmaals bedankt voor de goede service. Jan-Willem en Theresa

Erg goed

Super geholpen en service

Bij het eerste bezoek al een leuke klik. Timo met veel passie voor auto's wil het liefst gastheer, receptionist en verkoper zijn. De binding met zijn cliënten op allerlei manieren houden. Top. Service tot in de kleinste details. Hou zo vol!

Klantvriendelijk, eerlijk, snel contact en prachtige auto's!

Mijn ervaring met Knook Select is uitstekend. Het contact, via telefoon en e-mail, verliep snel en duidelijk. Blij met Timo van Knook en blij met de auto!

Veldsteen 16

4815PK Breda

Over Knook Select

Knook Select. Ontstaan uit onze liefde voor auto’s. Ontstaan vanuit onze passie en hartstocht voor unieke auto’s. Altijd op zoek naar een auto waar er maar een van is. Een auto die emoties oproept. Een auto die je hart sneller laat knoppen. Wij selecteren enkel de écht onderscheidende auto’s. Auto’s die iets te vertellen hebben, die laten zien dat ze anders zijn. Want de details, die maken het verschil. “What you see is what you get”: transparanter kunnen we niet zijn. De auto is zoals hij is, geen verrassingen, en met een aantoonbare historie. Geheimen kennen we niet. Bij ons weet je wat je koopt.