Perfect bedrijf. Goede service! Zeker aan te bevelen.

Zeer net bedrijf met mooie auto’s. Goede service. Ik heb een fantastische auto bij knook gekocht. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Geweldig autobedrijf

De service is meer dan geweldig, Ze doen het werk heel snel, helpen en geven advies met de grootste eerlijkheid. Het was een geweldige ervaring om een ​​auto bij jullie te kopen en ik kom graag nog een keer terug. Bedankt Jan en Jeroen voor alles.

Geweldig bedrijf die alle tijd voor je neemt!

Ik was op zoek naar een andere auto, Na vele garages gezien te hebben, Hier en super mooie auto kunnen bemachtigen. Niet was de garage en de autos alleen mooi om te zien maar ook was het net thuis komen. En warm welkom en werd alle tijd genomen om de passende auto te vinden. Mega tevreden en ga in de toekomst zeker weer mij auto hier proberen te bemachtigen. Maar voor nu eerst genieten van onze BMW 330i uit 2020

Vriendelijke personeel

Mijn ervaring met Knook select is goed. Vriendelijk personeel en ze weten te denken in oplossingen.

Maakt de slogan meer dan waar

Duidelijke communicatie en heldere afspraken Over de te leveren en in te ruilen auto

Een mooie occasion kunnen aanschaffen.

Leuke en bijzondere auto’s

Professionele indruk met goede service

Afgelopen weekend mijn nieuwe auto gekocht bij Knook Select. Een dealer met een erg mooie showroom waar de auto met alle aandacht goed worden bijgehouden. Ook Timo zijn medewerking is erg goed bevallen en ben goed geholpen vanaf begin tot eind. Ik raad Knook Select zeker aan.

Prima bedrijf en goede aftersales

Auto was in nieuwstaat. Bij aflevering bleek dat onderhoudsbeurt nodig was. Knook Select heeft deze kosten overgenomen en werkzaamheden mochten worden uitgevoerd bij lokale BMW dealer. Servicegericht, vriendelijke ontvangst en eerlijke auto.

Top geholpen

Echt mooie kwaliteit auto's en hele goeie service, top zaak

Fantastisch en perfect

Gevonden wat we zochten: Alfa Stelvio en direct en prettig zaken gedaan, inruil geen probleem Communicatie en afspraken maken top geregeld,geen gezeur maar duidelijk en open/direct. Zeker aan te bevelen als men zoekende is, merk of type maakt dan niet uit als het maar 100% in orde is en naar wens!

Zeer prettige service en het straalt een en al vertrouwen uit.

Het oude vertrouwde gevoel van Knook Jaguar en Landrover is mede dankzij Jeroen ook volop aanwezig bij Knook select. Dank voor weer een geweldige service tijdens de koop van onze auto.

Echt een mooie auto gekocht.

Ik kan er veel of weinig over zeggen maar mijn ervaring met Knook Select is goed.

Correct geholpen

Correct geholpen. Vriendelijk

Fantastic

Found the exact car I wanted. There was no hard sales push, the Staff (Timo) were willing to help and are passionate about what they do. Help with financial services was direct and very quickly arranged. If you are looking for a car which is above the mainstream of motoring and something special, I recomend you start you search here. Regards Lee Hennah

Fantastische ervaring en top service!

Voor het eerst bij Knook-Select geweest en wauw, wat een goede service! Alle medewerkers zijn ontzettend aardig, oprecht en behulpzaam. Vragen worden buiten werktijd nog beantwoord, wat ik heel erg waardeer. Dank aan Timo voor de ontzettend fijne en positieve ervaring!! Een hele aardige, oprechte verkoper. Mijn auto stond er bij aankoop fantastisch bij! Een ware beleving bij Knook-Select.

Super fijn

Wat was het fijn om hier een auto te kopen. We werden vriendelijk geholpen

fijn

erg prettig geholpen door zowel Timo als Jeroen. Praxchtige auto mogen komen en als de juiste wagen er over 3 jaar weer staat kom ik zeker terug ! fijne kerst

Mooie bolides én oprechte service

Een nieuwe auto kopen is natuurlijk altijd al een bijzonder moment. Maar wanneer alles eromheen dan ook klopt, dan is het een hele beleving. En zo is het bij Knook Select; een showroom met bijzondere bolides, lekkere koffie en oprechte service. Hoewel mijn aanstaande auto er al tip-top bij stond, werd er alsnog meegedacht om de auto nog perfecter te maken. En als kers op de taart, een heuse rode strik op de auto bij levering!

Ik ben enorm blij met de service die ze gaven alles ging netjes vooruit ook met de informatie naar België toe we waren ook enorm blij met de aankomst van de auto met de rode strik en chocolaatjes nu kunnen we genieten van veel rij plezier ik raad knook-select zeker aan bij andere

Was een feestje!

Zo wil je een auto kopen, leuk ontvangst, lekker bakje koffie en een prachtige showroom. Timo komt zijn afspraken na! Kortom was een feestje om mijn auto te kopen en op te halen! Voelt toch bijzonder als je auto klaar staat met een mooie strik erom! Thanks team Knook Select!!

I had a good experience with Knook Select.

I highly recommend Knook Select! Beautiful cars in very good condition, and the staff is very friendly and helpful. My experience with them was a pleasant one.

Super snelle levering van een hele mooi auto

Hele goede ervaring met Knook Select. Zeer nette auto en snelle service. Binnen enkele dagen kon ik in mijn nieuwe auto rijden! Aanrader!

zeer tevreden

Super tevreden over de service en de verkoper Timo.

Timo heeft me goed geholpen in de nieuwe winkel van Knook Select. Ben super tevreden over de service en blij met mijn R8.

Enthousiaste en zeer correcte ontvangst door Timo met passie voor mooie auto's

Geweldige en gevarieerd aanbod van bijzondere auto's die op een transparante en enthousiasmerende wijze door Timo worden aangeboden. Vakmanschap, empathisch vermogen en uitermate correct en bovendien gastvrij zijn de sleutelwoorden voor KNOOK Select. De door mij gekochte Porsche cabriolet is een droom die uitkomt en de gehele transactie is door Timo uitermate correct afgewikkeld. Enige kritische kanttekening is dat de auto op de dag van aflevering nog snel 'even APK gekeurd' moest worden vanwege een misverstand met de RWD bij het aanmelden voor een tenaamstelling op kenteken.

Veldsteen 16 4815PK Breda

Over Knook Select

Knook Select. Ontstaan uit onze liefde voor auto’s. Ontstaan vanuit onze passie en hartstocht voor unieke auto’s. Altijd op zoek naar een auto waar er maar een van is. Een auto die emoties oproept. Een auto die je hart sneller laat knoppen. Wij selecteren enkel de écht onderscheidende auto’s. Auto’s die iets te vertellen hebben, die laten zien dat ze anders zijn. Want de details, die maken het verschil. “What you see is what you get”: transparanter kunnen we niet zijn. De auto is zoals hij is, geen verrassingen, en met een aantoonbare historie. Geheimen kennen we niet. Bij ons weet je wat je koopt.