Super leuk en professioneel contact met echte autoliefhebbers

Heb bij Knook Select al twee auto’s gekocht. Altijd een zeer mooi en speciaal aanbod, en altijd zeer prettig contact.

Afgelopen week een bmw x4 gekocht bij Knook Select, alles is prima geregeld door Jeroen. Deze garage is absoluut een aanrader, wij zijn dik tevreden.

Voelt vertrouwd

Prettig geholpen. Eerlijk verhaal. Afspraken netjes nagekomen. Weggereden met onze nieuwe auto met een heel goed gevoel?

Eerlijk. Oprecht. Afspraken volledig nakomen.

Eerlijk. Oprecht. Afspraken volledig nakomen.

Excellent

Ik ben al klant bij KNOOK Landrover, top service.

In een woord super

Super netjes geholpen door Jan goede deal voor de inruiler. Alle afspraken welke gemaakt zijn nagekomen.

Topbedrijf, zeer goede service

Wij zagen een Tiguan bij Knook Select die ons aansprak. Contact gehad met Jan die ons steeds antwoord gaf op al onze vragen. Indicatie gekregen van de inruilwaarde, die was prima. Jan heeft ons perfect begeleid door de hele aankoopprocedure. Ook toen bleek dat ik wat documenten was vergeten mee te nemen werd er goed meegedacht en e.e.a. werd creatief opgelost. Kortom, topbedrijf!

Perfecte service, creatieve meedenkers

Prettig contact met Jan en Jeroen per telefoon, afspraak gemaakt om te komen kijken bij de auto die wij op het oog hadden. De geijkte bak koffie werd vers gezet. Goede ontvangst dus! Duidelijke uitleg over de auto en we konden meteen proefrijden. De ophanden zijnde apk en onderhoudsbeurt zijn voor rekening van Knook Srlect, de beurt mogen wij zelfs bij een dealer bij ons in de buurt laten uitvoeren zodat we de auto wel meteen in gebruik konden nemen. Op de dag van opleveren bleek dat ik wat documenten was vergeten, hier werd een zeer creatieve oplossing voor bedacht. Chapeau Jan!! Leuke attentie ontvangen bij overdracht van de auto. Topbedrijf met topmensen.

Perfecte service, creatieve meedenkers

I had a very good and seamless experience.

From first making contact with Jan as i was interested in the car advertised, viewing the car, and purchasing the car, I had a great experience! Everything ran smooth and seamlessly and the process was quick and easy.

Goed ontvangen tijdens bezoek en koop , en zeer behulpzaam na de koop !!

Top , beter kan eigenlijk niet .

De koop was snel gesloten door makkelijk en direct contact.

Na een snelle reactie op mijn vraag over een mogelijk deal met inruil werd al snel een afspraak en proefrit gemaakt. Het contact met Jan Breukers was open en transparant. Wat uiteindelijk heeft geleidt tot inruil en de aankoop van een brute BMW X4 M40i. Contact over de tenaamstelling, Kenteken en Alarm installatie liep ook vlotjes. Kortom alles nettjes en snel verzorgd.

Zeer goed en vriendelijk ,

Werd snel en zeer goed geholpen , de auto is in een zeer snel tempo klaar gemaakt en alles is erg vlot verlopen . het is een leuke ervaring om zaken te doen bij Knook. Jeroen heeft erg zijn best gedaan om alles in orde te maken in een ongekend tempo .

Prima bedrijf

Perfect bedrijf. Goede service! Zeker aan te bevelen.

Zeer net bedrijf met mooie auto’s. Goede service. Ik heb een fantastische auto bij knook gekocht. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

Geweldig autobedrijf

De service is meer dan geweldig, Ze doen het werk heel snel, helpen en geven advies met de grootste eerlijkheid. Het was een geweldige ervaring om een ​​auto bij jullie te kopen en ik kom graag nog een keer terug. Bedankt Jan en Jeroen voor alles.

Over Knook Select

Knook Select. Ontstaan uit onze liefde voor auto’s. Ontstaan vanuit onze passie en hartstocht voor unieke auto’s. Altijd op zoek naar een auto waar er maar een van is. Een auto die emoties oproept. Een auto die je hart sneller laat knoppen. Wij selecteren enkel de écht onderscheidende auto’s. Auto’s die iets te vertellen hebben, die laten zien dat ze anders zijn. Want de details, die maken het verschil. “What you see is what you get”: transparanter kunnen we niet zijn. De auto is zoals hij is, geen verrassingen, en met een aantoonbare historie. Geheimen kennen we niet. Bij ons weet je wat je koopt.