Over het geheel genomen positief

Materialen prijs kwaliteit is goed. Contact is goed. Afhandeling van klachten voldoende. Afroeptijd is goed.

makkelijk, korte lijnen, denken in oplossingen!

sinds jaren hebben we contact met constar, vanaf dag 1 een makkelijk, korte lijnen, snelle reacties. tenminste met de verkoop, daar zouden misschien iets meer personen bij mogen. afdeling debiteuren mag iets meer communiceren! verder zijn wij zeer tevreden over product en hebben geen reden om elders te gaan shoppen.

goed,duidelijk, goede service

keerwanden gekocht, netjes geleverd, had ze sneller dan ze beloofd hadden. top

zeer goed

Wij wonen in Frankrijk, alles gaat dus per telefoon en per mail,via een ordernummer en een vervoerder. En dat loopt vrijwel altijd goed. We worden altijd goed op de hoogte gehouden van prijsstijgingen en er is een goede after sale. Al met al, het is fijn zaken doen met Constar.

Snelle levering door prima chauffeurs

Snel, goed, flexibel en meedenkend

Keurig geregeld

Constar komt zijn afspraken na

Goed materiaal voor een goede prijs

Al jaren kopen wij naar tevredenheid onze betonplaten bij Constar, voor een goede prijs en tevens is de levering snel

Prima bedrijf goede afspraken

Stelcon platen besteld levering ging keurig op tijd

snel,goed, goedkoop.

De handel liep ondanks of dankzij organisatie van het hoofdkantoor toch snel en eenvoudig

Goede service en leuk contact met de medewerkers

Goede ervaringen, chauffeurs bellen altijd netjes voor lossen.

Super bedrijf

Netjes snelle reactie terug op je mail alles netjes doorgegeven wat ik nodig had en kreeg gelijk een offerte waarmee ik akkoord ben gegaan en ze hebben netjes geholpen met laden .

Constar is een prettig bedrijf om mee te werken, correct in aannemen en afhandelen van opdrachten.

Prima bedrijf met goede materialen, we doen al 25 jaar zaken met ze.

Goede communicatie en prijzen

Ik werd meteen goed en snel geholpen, de prijzen waren netjes.

Top bedrijf

Juiste kwaliteit, voor de juiste prijs. Top chauffeurs die de materialen brengen . Altijd op tijd.

Goede service, vlotte afhandeling

Worden altijd goed geholpen met goed advies, snelle levering en vlotte afhandeling.

Altijd snel en accuraat

We doen al een aantal jaren zaken met Constar voor platen en blokken. Een simpel mailtje is meestal voldoende om een offerte te ontvangen met de juiste gegevens. Bij bestelling is de levering op tijd en zonder problemen.

Er is nooit een Nee antwoord, altijd een Ja of een oplossing

Constar is een fijn bedrijf. Als je wat nodig hebt is het er altijd, ze verkopen geen Nee. Altijd correct in de order afhandeling, je hebt gelijk een bevestiging in je mail. Leveren altijd conform afspraak en bij afhalen ligt het netjes klaar al bestel je het een uur van te voren.

Prachtig bedrijf met goede producten

Ik had een aanvraag gedaan voor betonblokken. Hier werd snel en vriendelijk op gereageerd. Wanneer ik ze had besteld, waren ze snel geleverd en we hebben er nog altijd plezier mee. Makkelijk te stapelen en gaan erg lang mee.

Constar is snel en accuraat

Constar is een organisatie die snel schakelt. Goede prijzen, heldere communicatie. Kortom, top!

prima volgens afspraak

Netjes afgehandeld

Als ik bel kan ik het de zelfde dag nog ophalen geen probleem wordt er gezegd

goede service en kwaliteit platen

goede prijs kwaliteit betonplaten

Klantvriendelijke mensen bij Constar Tiel.

Als ik kom laden bij Constar moet ik contact opnemen met Cora wat een vriendelijke vrouw is dat volgens mij het hart van Constar.👍

Ik heb bij ABC beton gewerkt geweldige collega's

Zuiderhavenweg 56

4004JJ Tiel

0344 61 12 22

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.