Snelle levering, goede prijzen en een goede service.

Een goed, mooi bedrijf die een goede service biedt. Je hoeft alleen even te bellen, bestellen wat je wilt hebben en het product wordt op locatie bij je bezorgd. De prijzen zijn ook nog eens scherp en de producten zijn van goede kwaliteit. Wat wil je nog meer?

Goede service, snelle levering.

Een groot deel van onze industrievloer was kapot, en moest vervangen worden. Door een snelle aanvoer van constar betonplaten was het weer vlot begaanbaar. Ook ideaal dat ze passtukken maken, dan kan je vlot door leggen. Zeker een aanrader. Goed prijs kwaliteit verhouding.

Altijd netjes en correct

Word altijd netjes en correct behandeld. En altijd snelle service en super kwaliteit producten

Bellen, bestellen en het wordt geleverd.

Fijn bedrijf die goed bereikbaar is en klant vriendelijk is. Het is bellen, bestellen en het wordt geleverd op locatie. Een goed product waarbij we ons klanten blij mee maken.

Snelle en duidelijke communicatie

Heb een aantal offertes naast elkaar gelegd en Constar behoort bij de gunstigste.

correct, duidelijk en snel

Ondanks dat de laatste offerte niet is verzilverd, omdat het een gestorte betonplaat is geworden, is mijn keuze voor de volgende keer al gemaakt. Ikzelf werk als uitvoerder bij een aannemer waarbij we geregeld bouwinritten moeten maken mbv stelconplaten. Dus we gaan elkaar zeker in de toekomst weer tegenkomen.

Goede prijs

- Offerte snel binnen - Goede prijs - Heel prettig contact!

Snelle levering met scherpe prijzen.

Op het moment dat wij platen nodig hebben denk ik direct aan Constar. Al 25 jaar. Snelle levering volgens afspraak.

Ook wij bestaan dit jaar 35 jaar , vandaar de goede samenwerking

Vrij goede maatvaste plaat , als er problemen zijn worden ze opgelost .

Prima bedrijf!

Prima bedrijf, mooie producten en snelle levering.

Hard beton vanuit het hart geleverd

Het bestellen gaat op een vriendelijke manier, de website is overzichtelijk en de geleverde betonplaten werden netjes en op tijd geleverd. Tot dusver geen verzakkingen of andere verweringen aan de platen geconstateerd. Een dikke plus!

Nette service

Netjes geleverd op tijd en een goede chauffeur die tot onze verbazing de oplegger in krappe ruimte wist te sturen om de platen te lossen!

Altijd goed , en het pretpakket was heel lekker

Vooral jullie inspanning en hulp bij vragen!

Snel geleverd, haken kosteloos nagezonden

De platen waren lastig te leggen met de haken die we hier hadden. Na een paar gebroken platen doordat ze uit de haken vielen heeft Constar kosteloos een setje goede haken opgestuurd waarna het nu wel goed lukt om ze netjes te leggen.

Snelle service bij Constar,het kan wel even duren voor je ze aan de lijn hebt!!!

Het blijft dat als je met Tiel belt, je Meppel aan de lijn krijgt, geeft niet maar soms duurt t te lang. Maar als je ze eenmaal aan de lijn hebt , zijn ze super aardig en behulpzaam.de kwaliteit van de platen past bij de prijs. Het is geen Rolls Royce maar daar betaal je ook niet voor. Die Dick de Regt kan ook nog aardig sturen.

Zeer content

De geleverde betonplaten zagen er zeer strak uit. er waren geen beschadigingen.

Correct en snel

Op korte termijn, snel en correct zaken kunnen doen

Redelijk

Betonplaten hebben geen kwaliteits afdruk op de plaat en betonwanden zijn te klein gegroefd.

Goed contact en een snelle levering, een echt aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Na het plezierige contact met Constar zijn de industrieplaten super snel geleverd. Top!

Snelle service

Ik had met spoed betonplaten nodig, een mailtje gestuurd en kreeg binnen 10 minuten antwoord dat ik mijn bestelling op kon halen. Goede snelle service en vriendelijk geholpen.

zeer tevreden

keurig volgens afspraak

Snelle levering uit voorraad

Snelle levering en afspraak is afspraak

goede kwaliteit en perfecte service

De geleverde industrieplaten zijn van goede kwaliteit. Korte levertijd. Prima service.

Top geregeld

Bestelling betonplaten is uitstekend verzorgd

Zuiderhavenweg 56 4004JJ Tiel

0344 61 12 22

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.