prima service

We hebben in september 600 stroeve betonplaten besteld. Deze zouden pas 2021 geleverd kunnen worden. Maar gelukkig konden ze toch sneller leveren en is de klus al bijna geklaard.

Direct geholpen en de platen dezelfde dag nog op kunnen halen

fijn bedrijf

heb goede ervaring met dit bedrijf. je wordt altijd correct geholpen en je vragen beantwoordt, ga zo door met jullie bedrijf,

afspraken worden goed nagekomen

betaalbare maatvaste platen

Snel antwoord! Nette prijzen en goede service

Prettige ervaringen

Altijd een snelle reactie op offerte-aanvragen en bij vragen ook een goede en duidelijke communicatie. En het allerbelangrijkste: Afspraken nakomen !!!!!!!

Voldoende uitleg en stipt

Toen ik inlichtingen inwon over de producten, was geen moeite teveel. Men was vriendelijk en onmiddellijk had ik een antwoord op mijn vragen. Ook qua uitvoering is men stipt en correct.

Altijd super goed geregeld.

Toppers.

Goed geregeld!

Geleverd zoals afgesproken! Moeilijker hoeft het niet te zijn!

Goede en snelle service

Goede en snelle service, betrouwbaar bedrijf

Snel en meedenkend

Leveren snel en denk mee aan oplossingen.

Goede en snelle service!

Altijd snelle service. In de ochtend bellen en de order wordt gelijk verwerkt en toe gemaild. De zelfde dag nog de platen afhalen, daar wordt ik blij van!

Voor beton moet je naar Ron. Goed bedrijf, vriendelijke medewerkers.

Snel en goed

Constar levert goede kwaliteit voor een redelijke prijs , ook worden leveringsafspraken goed nagekomen

Goede, duidelijke service met oog voor goede kwaliteit

Bij bestelling directe levering en duidelijkheid.

Altijd bereikbaar, en goede ervaring mee .

Altijd vrolijk aan de telefoon en goed advies over de te gebruiken producten

Scherpe prijsstelling, komen afspraken altijd na.

Al geruime tijd klant bij Constar, scherpe prijsstelling /komen afspraken altijd na.

Prima betonplaten

Prima platen

Al 40 jaar, zijn wij er voor mekaar!

Al 40 jaar een betrouwbare combinatie!

Vlugge reactie, prima service en kwaliteit

heel vlug een offerte ontvangen en de deal rondgemaakt. prima bedrijf om mee samen te werken.

Super service

Klantvriendelijkheid top service top product top! In 1 woord geweldig!

Goed product

Goed product en duidelijk contact met ervaren medewerkers en snelle levering.

Mooie producten!

Vaak beton gereden voor ABC-mortel (Constar) zo doende vaak gezien hoe de productie gaat ,mooi proces met mooie eindproducten

Top product

betonplaten met glad oppervlak besteld via een dealer van Constar, om als sierbestrating met industrie look te gebruiken. Platen zijn van top kwaliteit. Had nog nooit betonplaten gezien die zo mooi en glad zijn afgewerkt. Absoluut een aanbeveling.

Goede service en goede kwaliteit

Altijd goed service en aardig personeel, wij halen hier al langere tijd producten en altijd zeer tevreden over alles.

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.