3 grote betonplaten besteld. Goede prijs, op tijd geleverd,. Communicatie dik in orde en heel klantvriendelijk

levert volgens afspraak

strak product

Snelle service, goede producten

Duidelijk en overzichtelijke website. Snelle service. Kwalitatief goede producten. Eigenlijk geen minpunten!

Snel geholpen en geleverd.

Dinsdag besteld, vrijdag geleverd. uitstekend en snel!

Goede prijs en goede afspraken mee te maken

Al je een bestelling doet wort je netjes gebeld waneer ze komennen ze kijken zelf ook nog de locati via googel vrachtwagenbestuurde belde ook nog netjes waar het wauw hebben liggen

goed en duidelijke communicatie

Bij eerste contact duidelijke informatie. Snelle reactie en na de bestelling goede en duidelijke informatie. Zelfs kort voor het levermoment contact vanuit Constar voor afstemming. tijdens levering goede informatie omtrent tijdstip en plaatsing.

goed en snel geholpen goed meegedacht.

goed en snel geholpen goed meegedacht.

Mee denken in oplossingen en uitdagingen

Altijd snel, goed en scherp geholpen.! of het gaat om 10 tot 1700 platen of beton voor constructiewerk. Grote voorraad in vele afmetingen en gelegd vanaf vrachtwagen is een plus.

offerte en opdracht behandeling

het traject vd offerte tm de opdracht is kordaat , vlot en correct afgehandeld. kennis van zaken, geen losse eindjes.

Na telefonisch contact snel geleverd.

Had een paar stelconplaten nodig en na telefonisch contact is tie gelijk in de deelvracht gekomen. Goed betrouwbaar bedrijf

Prijs kwaliteit verhouding is goed

1e keer als nieuwe klant een leuke order kunnen bestellen. Hele vriendelijke mensen aan de telefoon en afhaling is goed geregeld

Compleet leveringsprogramma en denkt mee met de klant!

AL jaren vast klant, denken goed mee in oplossingen en altijd vriendelijk!

Positieve ervaring

Alles volgens afspraak verlopen

Ontzettend snel geholpen en producten snel beschikbaar!

Wij waren zeer snel twee betonplaten nodig voor het plaatsen van twee van onze busabri's. Snel contact kunnen krijgen, binnen een aantal uur de orderbevestiging ontvangen en we kunnen direct afhalen! Top! Met vriendelijke groet, Nynke de Jong Umfeldt.nl

Nieuwe klant en een blijvende klant erbij. Goede service en snel met leveren en mooie kwaliteit platen.

super tevreden.

ik ben super tevreden. van bestellen bij Edwin tot de afhalen en leveren van de platen. en kwalitatief goed. als er een keer wat is is het ook allemaal zo opgelost.

Betrouwbaar bedrijf met zeer snelle levering

Wij doen al jaren prettig zaken met Constar. Betrouwbaar, professioneel en scherpe prijzen. Meerdere vestigingen door het land, dus zeer snelle levering.

Snelle reactie goede prijzen

Eerder al eens besteld alles werd netjes en snel afgehandeld. Goede producten nette prijs en goede service. Wat wil je mog meer. Daarom nu weer besteld.

prijs opvraag

super snel hadden wij een duidelijke en overzichtelijke offerte binnen bij Constar Betonwaren scherpe prijs blij mee gaan zeker vaker bestellen de Zeehoeve Oostvoorne

Very good customer service and product

Very responsive, delivery on time, quality as agreed.

• Would you recommend us? Yes

snelle en goede levering

Goede prijs/kwaliteit

Goede service en fijn contact

Jarenlang goed contact en komen afspraken na.

Kortom alles goed geregeld

Al jaren haal ik betonplaten bij Constar. Van bestellen tot leveren tiptop in orde

Bestellen gaat makkelijk en.levering klopt altijd

Al jaren klant bij constar en gaat super. Klantvriendelijk en weten waar ze het over hebben. Leveringen gaan helemaal naar wens

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Over Constar

Constar is de grootste producent van betonnen bedrijfsvloerplaten. Sinds 1985 produceert Constar betonnen bedrijfsvloerplaten. Wij produceren dagelijks betonblokken en betonplaten op vijf locaties in Nederland.