nergens anders

Vanaf ons eerste gesprek een goed gevoel, je merkt dat de verkoper ervaring heeft! Ook de monteurs waren zeer professioneel en erg netjes. Zeker een aanrader

zeer professioneel

Vanaf ons eerste gesprek werden we professioneel geadviseerd. Frans nam de tijd ruimschoots de tijd om verschillende optie te laten zien en dat vonden we erg prettig. Op de afgesproken datum kwamen de monteurs die erg vakkundig en netjes werkten. Prachtig om te zien hoe onze kast werd opgebouwd. We hebben alweer een afspraak gemaakt om een woonkamer kast te laten ontwerpen en maken. Zeer tevreden!!

Aanrader | Schuine wand, kast op maat

Om extra opbergruimte te creëren waren wij op zoek naar een kast op maat onder een schuin dak. Na een brede oriëntatie op Google zijn we uiteindelijk bij het Kastenhuis in Nuth terecht gekomen. Voor ons gaf de goede en prettige communicatie direct de doorslag. We zijn heel blij met onze keuze voor het Kastenhuis. Frans en zijn team hebben het uitstekend gedaan. De gemaakte afspraken zijn nagekomen, de kwaliteit van de schuifdeurkast is perfect ( NOTEBORN ), de plaatsing was vakkundig en netjes. Kortom een goede prijs/kwaliteit verhouding en een perfect eindresultaat. Wij bevelen Frans en zijn team daarom ook zeker aan.

Professioneel bedrijf

Professioneel bedrijf met een persoonlijke touch. Zeer vriendelijk en goed geholpen met het uitzoeken en samenstellen van onze inloopkast op maat. De kast is van een perfecte kwaliteit en de montage was volgens afspraak en zeer nauwkeurig. Goede ervaring!

Vertrouwd en constante kwaliteit

We hebben 5 jaar geleden op onze slaapkamer een inloopkast laten maken door het Kastenhuis. In december hebben we in de berging een wasmachinekast en een schuifdeurkast laten maken van het merk Noteborn. Alles heel vakkundig en professioneel, zoals we eigenlijk verwacht hadden. We zijn weer erg blij met onze kasten op maat. Alles is mogelijk bij het Kastenhuis, dat is uniek! Wij bevelen iedereen het Kastenhuis aan.

Geheel naar wens

Prima afhandeling. Mooi en net vakwerk. Het eindresultaat is geheel naar onze wensen. De monteurs waren kundig, werkten netjes en waren prettig in de omgang.

• Ervaring met Wasmachinekast

Correcte prijs/kwaliteit

Proffesioneel en klantvriendelijk bedrijf en zeker een aanrader! Twee schuifdeurkasten van het merk Noteborn laten plaatsen. Dit verliep gesmeerd en het geheel is echt heel mooi geworden. Op zoek naar een mooie solide kast met een correcte prijs kwaliteit en uitstekende service........zeker doen!

Mooie inloopkast

Vanaf het eerste gesprek zeer tevreden met het Kastenhuis. Goede adviezen gekregen van Frans. Zijn team heeft netjes gewerkt en de inloopkast perfect gemonteerd. Uiterst tevreden over Frans en zijn team.

• Ervaring met Inloopkast

Van begin tot eind, verzorgd, professioneel en vriendelijk

Van begin tot eind, verzorgd, professioneel en vriendelijk. Tijdig over alles geinformeerd, snel antwoord op onze vragen. Plaatsing inloopkast was vakkundig en alles opgeruimd. Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed. Wij zijn heel tevreden!

Keurig!

Professioneel, snel en betrouwbaar bedrijf. Aandacht voor de klant staat voorop, keurige plaatsing van de bestelde producten.

Goed advies en begeleiding

Uitstekende persoonlijke begeleiding en advies van dhr Frans Stoffels. Zijn team heeft een prachtige garderobekast geplaatst. De kast is van een goede kwaliteit en is perfect geplaatst en afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat en raden het Kastenhuis daarom zeker aan.

• Ervaring met Garderobekast

Mooie kasten en goede service

Wij zijn heel tevreden met onze garderobekasten van het Kastenhuis. Eerder al een schuifdeurkast laten maken in de berging en nu 2 draaideurkasten op de slaapkamers. Goed en netjes geplaatst en zeer goed afgewerkt, echt vakmanschap. Wij bevelen het Kastenhuis aan. Mooi bedrijf met mooie producten.

• Ervaring met Garderobekast

Uistekend

Twee jaar geleden hebben we een op maat gemaakte dressoir/boekenkast combinatie gekocht. Deze viel erg in de smaak. Een tijd later hebben we een mooie wandkast in onze slaapkamer laten plaatsen door het kastenhuis, die naadloos past in ons toch wat scheefstaande huis. Perfecte service en installatie van deze meubels!

Mooie kasten, goede service

Goed advies, kasten mooi op maat gemaakt.

Vakwerk!

Vooraf ietwat sceptisch maar wat zijn we ongelofelijk blij met het resultaat. Ik kan iedereen aanbevelen om met kastenhuis zaken te doen! Wij zullen het in ieder geval iedereen aanbevelen.

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Wij hebben meerdere kasten laten plaatsen door het Kastenhuis. 2 schuifdeurkasten van Noteborn en een garderobekast van Novamobili. Het contact met dhr Stoffels was steeds zeer correct. De kasten zijn prachtig geworden en we krijgen vaak complimenten. Wij raden het Kastenhuis zeker aan!

• Ervaring met Schuifdeurkast

Bedankt voor de fijne review!

Via Google zijn we bij het Kastenhuis terecht gekomen. Hierbij sprak de ervaring ons direct aan. Wij zijn vooral erg tevreden over de perfecte service en het vakmanschap. Bij het ontwerpen van de kast werd goed meegedacht. De montage van onze inloopkast was vakkundig en netjes. Wij zijn erg tevreden met de gang zaken en het uiteindelijke resultaat.

Bedankt voor de review!

Zeer goede service van begin tot eind!

Wij hebben door het Kastenhuis een schuifdeurkast van Noteborn laten maken in onze slaapkamer. De kennismaking, het samenstellen van de kast, het inmeten bij ons thuis en de vakkundige montage verliep volgens afspraak en naar volle tevredenheid.

Bedankt voor de review!

Over Het Kastenhuis

Wij zijn met meer dan 40 jaar ervaring dé kastenspecialist. wij zijn marktleider in maatwerk kasten en kastensystemen in Limburg. Wij hebben een scala van oplossingen voor elke kamer of woonruimte. Wij zoeken altijd een oplossing die past bij uw vraag én bij uw budget. Er is voor ieders wens en ieders budget een oplossing. We leveren niet alleen maatwerk in het product, maar ook in het kostenplaatje. Wij denken met u mee; wij zijn niet voor niets een kastenspecialist.