Via Google zijn we bij het Kastenhuis terecht gekomen. Hierbij sprak de ervaring ons direct aan. Wij zijn vooral erg tevreden over de perfecte service en het vakmanschap. Bij het ontwerpen van de kast werd goed meegedacht. De montage van onze inloopkast was vakkundig en netjes. Wij zijn erg tevreden met de gang zaken en het uiteindelijke resultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Ervaring met Inloopkast

Zeer goede service van begin tot eind!

Wij hebben door het Kastenhuis een schuifdeurkast van Noteborn laten maken in onze slaapkamer. De kennismaking, het samenstellen van de kast, het inmeten bij ons thuis en de vakkundige montage verliep volgens afspraak en naar volle tevredenheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Ervaring met Schuifdeurkast

Over Het Kastenhuis

Wij zijn met meer dan 40 jaar ervaring dé kastenspecialist. wij zijn marktleider in maatwerk kasten en kastensystemen in Limburg. Wij hebben een scala van oplossingen voor elke kamer of woonruimte. Wij zoeken altijd een oplossing die past bij uw vraag én bij uw budget. Er is voor ieders wens en ieders budget een oplossing. We leveren niet alleen maatwerk in het product, maar ook in het kostenplaatje. Wij denken met u mee; wij zijn niet voor niets een kastenspecialist.