Zoals van ouds, alles volgens afspraak en ook nog eens leuke ontvangst.

Alle afspraken werden uitstekend uitgevoerd. Daarnaast ook een prima offerte voor het vernieuwen van banden. Daarmee werd mij eigen onderzoek ernaar overbodig. Vertrouwd, kundig en ook nog eens een leuke, gezellige ontvangstruimte.

Klantvriendelijk en duidelijk

Zeer positieve ervaring klantvriendelijk en heel duidelijk met uitleg van wat er gebeuren moet

Vriendelijk, meedenkend, zeer tevreden.

Komt niet voor verassingen te staan , als het over de prijs gaat met de reparatie. Goed overleg van te voren.. Zeer tevreden en raad het iedereen aan!! mvg. v.d. Brink

Zeer correct en goed geholpen.

Ik heb het idee dat dit een zeer betrouwbare garage is.

Alles volgens afspraak gedaan snelle service

Alles prima geregeld zoals wij gewend zijn.

Periodieke keuring uitgevoerd naar tevredenheid

Periodieke keuring uitgevoerd naar tevredenheid

Geweldig goed geholpen

Bij autoservice Camps wordt ik prima geholpen. Ze zijn allemaal vriendelijk en kundig. Bellen even als er extra kosten zijn, zodat ik zelf kan beslissen of ik dat nog de moeite vind om te doen aan mijn oude auto. Echt een prima bedrijf. Nog nooit klachten gehad.

Flexibel maar kwaliteit onvoldoende

Ik had een langzaam leeglopende band, ging ermee naar de garage, en kom het zou ergens in de loop van de dag klaar zijn, kreeg ook nog een leenauto mee . Super! Auto gemaakt, terug naar huis. Onderweg terug naar huis ( gelukkig maar een paar km's) ging bandenspanning controle opnieuw aan. Thuis gecheckt, wat bleek: - bandenspanning van de gerepareerde band was 2,9 bar , had 2,1 moeten zijn - de speciale kop voor diefstal lock velgmoer los te kunnen draaien zat er nog op! -Opnieuw instellen controle bandenspanning van de auto was vergeten ( dat is de minste) Al met al, flexibel maar kwaliteit is onvoldoende

Onderhoud goed uitgevoerd tegen goede prij/ kwaliteit verhouding

Fijne garage met duidelijke afspraken en goede uitvoering van werkzaamheden. Zeker een aanrader.

Goede service, installatie trekhaak prima

Offerteprijs werd gehandhaafd, zonder extra kosten

Top tent.

Mijn eigen garage viel weg. Maar de mannen hier waren bereid om mijn werkbus ff tussendoor te doen. Waardoor ik dus op locatie aan de andere kant van het land gewoon mijn bus oprijd had voor de APK. Zeer tevreden met de service.

Alles was heel duidelijk . Geen verassingen achteraf.

Ondanks drukte toch meteen geholpen worden vind ik klasse.

Auto zag er als nieuw uit

Prettig dat het onderhoud op één dag gedaan kon worden.

Werknemers van garage geven je veel vertrouwen en duidlijkheid.

Zeer goede service.

Wederom super geholpen

Niuew banden, auto rijdt weer prima, is helemaal gechecked, kunnen met een gerust hart op reis. Dank

Duidelijke communicatie en snelle service

Duidelijke communicatie, snelle service

Duidelijke afspraken goed werk

Zeer goede werkplaats

Kundigheid, vlijt, controle ontbreekt af en toe

Top,

meedenken en servicegericht

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen.

Mijn ervaring is altijd goed.

Staan altijd met goede zin en een lach voor je klaar. Top

prettig contact

prettigge omgang en correct