geweldig.

De hele cruw van autoservice Camps denkt mee en is vriendelijk -behulpzaam-en legt alles goed en duidelijk uit. In een woord een TOP-GARAGE

Zeer accuraat en klantvriendelijk

snel, vriendelijk en goed

snel, vriendelijk en goed

vriedelijk, inlevend, technisch goed en reeel

Goed overleg. Zoekt een kost effectieve oplossing. Kwaliteit.

GOED!!!

ALTIJD GOED!!!

Snel en vakkundig

Nog steeds zeer tevreden

alles is geweldig

Alles is altijd op het hoogste niveau

Fair, deskundig en snel.

Wij hebben al jaren veel vertrouwen in James Autoservice Camps. Ze zijn eerlijk, deskundig en behulpzaam. Geven een eerlijk advies, ook wanneer dat de ‘goedkopere’ oplossing is. Bij Camps is je auto in goede handen.

Goede garage met prettige vakmensen

Ik ben weer goed geholpen door het personeel van James autoservice Camps!

In een woord geweldig

Na een telefoontje stond na zeer korte tijd de monteur al aan de deur om mijn auto op te halen. Drie uur later was auto al voorzien van een nieuwe accu en kon ik hem alweer ophalen. Hartelijk dank voor de geweldige service.

Goede communicatie: (email), met tussen persoon( mijn partner) en de vriendelijke en vakkundige benadering van firma Camps zelf.

Professionele garage!!

Klantvriendelijkheid, service, duidelijkheid, top garage!

Door gezondheidsproblemen konden wij de auto niet brengen, voor hun géén probleem ze kwamen de auto wel ophalen!

Grote reparatie laten uitvoeren waarvoor ik eerst een offerte had opgevraagd. Uiteindelijke prijs was lager dan de offerte.

Zeer tevreden als altijd

Bij Camps krijg je goede service en een luisterend oor. Er word meegedacht en je auto is hier altijd in goede handen. Kortom een echte aanrader.

Super service!

Behulpzaam en vertrouwd

Autoservice Camps kwam hun afspraken na welke we ter plekke besproken hadden. Dit geeft mij vertrouwen in deze mensen. Dank jullie wel nogmaals.

Professionele service die meedenken in oplossingen

Professionele service die meedenken in oplossingen

Perfekcyjnie wykonane zlecenie.

Zleciłam przeprowadzenie badania APK ,fajnie ,że informują SMS jakie czynności trzeba zrobić i ile będzie to kosztowało .Rok wcześniej ,w innym zakładzie oddałem auto na przegląd a póżniej przyszło do zapłaty 245 Euro ,nie wiem za co .

prima persoonlijk contact

hele goede service