Net alles binnen , super mooi spul niks overrijp lekker alles vers , helemaal top en goedkoop

Fast home delivery of fresh and tasty fruits & veggies

Ordered from Vitaminekraam a couple of times and I'm very satisfied. Delivery was very fast, everything fresh and very tasty, just as going to the market but with the comfort of online shopping. The Vitaminekraam Deluxe Kist had lots of products and with great variety. Although in one purchase a product was missing, after contacting them on WhatsApp got immediately a kind reply and a refund. Can only recommend it, thanks for the great service!

• Would you recommend us? Yes

11+

Zeer tevreden klant in Hoogvliet. Jullie zijn toppers!!! Ook voor de bezorgers altijd vriendelijk en op tijd. En alles vers en heerlijk van smaak. Top top top

Heerlijk eetrijp fruit

Onder andere een fruity delicious box thuis laten bezorgen. Al het fruit was eetrijp, onbeschadigd en heerlijk zoet. Ze zijn voor vragen snel bereikbaar via whatsapp. Ga hier zeker nog een keer bestellen

Groot pakket! Allemaal vers

Ik had het deluxe pakket. Alles ziet er goed uit en hier komen wij zeker de week wel mee door!

Waar voor je geld en gewoon niet kinderachtig! Goed overleg, snelle levering. Beter dan de AH!

Mooi fruit!

Mooi vers fruit, snelle en vriendelijke bezorging. De meloen die ik besteld had was niet de kwaliteit die ze normaal leveren dus netje gebeld en wat anders aangeboden, top! Ga zeker weer bestellen.

super service

Ondertussen 3 deluxe kisten verder, maar een super service. En elke keer een mooie bomvolle kist. Goede kwaliteit. Gefeliciteerd en een mooie dag 👍👍

Goede en vriendelijke service en geweldige prijs/kwaliteit verhouding :D

Vorige week mijn eerste bestelling gedaan en ik ben erg tevreden. De producten zijn erg vers (soms zelfs nog niet rijp, dus erg goed te bewaren!!) en de bezorgers en medewerkers zijn erg vriendelijk. Op de chat wordt snel gereageerd en altijd een goede oplossing geboden. Het is heerlijk dat, zeker in deze tijd, alles thuis bezorgd kan worden en dat de producten precies zijn wat er op de site vermeld wordt. Een enorme aanrader dus :D

Superrrr!

Wij hadden het pakket deluxe doos xxl Zit super veel in en letterlijk van alles wat! wij zijn hier super blij mee! Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Verse producten

Verse producten, goed aanbod. Zowel groente als fruit was van goede kwaliteit. Helaas was de bezorger heel laat.

Goed service en lekker groeten en fruit!

Tevreden met mijn eerst bestelling!!

Goede samenstelling van groente en fruit!

De vitaminekist ziet er goed uit. Erg fijn dat het aan huis wordt bezorgd.

Ongekend en super lekker

Je hebt veel keuze en alles is echt super vers. Echt een aanrader.

Perfecte waren.

Mooi op tijd geleverd. Alles in perfect verse staat. Mooi assortiment. Gaan we zeker weer doen

Heerlijk!

Wat een superpakket heb ik ontvangen. Alles even vers en lekker! Zeer enthousiast!

Ik ben erg tevreden over de service en over de kwaliteit. Er was iets fout gegaan met de bestelling maar is direct opgelost. Complimenten

Kwaliteit is top

Ik had het deluxe pakket. Het pakket voldeed absoluut aan mijn verwachtingen. Mooie verse producten die nog goed houdbaar zijn. Kwaliteit is veel beter dan de supermarkt. Ik bestel zeker vaker maar nu eerst het pakket opmaken!!

Super lekker fruit en goede service voor een scherpe prijs

Heel goede ervaring! Makkelijk te bestellen via app en op de afgesproken tijd bezorgd aan huis.

Gewoon Top!

Wij zijn al jaren naar volle tevredenheid klant bij Vitamine Kraam. De producten zijn altijd vers en lekker! En zij denken ook altijd mee over wat wij het beste kunnen bestellen! Echt een top bedrijf! Ga zo door!

Vers en veel

Wat een verrassing was dat! Voor het eerst besteld bij de vitamine kraam. Snel geleverd, lekker vers. We hadden het groente en fruit deluxe pakket. Ongelooflijk veel groente en fruit en verse kruiden! Zeker aan te raden! Ik bestel graag nog een keer.

Top kwaliteit

Enorme assortiment top kwaliteit en zeer snelle levering. Wat ook bijzonder is dat je vis en kaas kan bestellen.

Goede service, klantvriendelijk en zeer goede kwaliteit van het fruit

Wij krijgen iedere week twee grote kratten fruit aangeleverd op kantoor en het is iedere keer weer een feestje om dienkratten uit te pakken. Kwaliteit is goed en als je een keer iets anders wilt is dat geen probleem. Helemaal top.

Ik ben heel erg tevreden.

Groente en fruit zijn vers en snel geleverd. Erg handig dat je ook andere voedingsmiddelen van de Haagsche markt kunt bestellen zoals olijven,vis en kaas. Ik vind deze app een topuitvinding voor iemand die werkt en niet altijd zelf naar de markt kan.

Over Vitamine Kraam

LEKKER VÉRS VAN DE VITAMINE KRAAM Wat is er beter dan verse producten? Lekker uit het vuistje en smaakvol in gerechten. Ons assortiment bestel je rechtstreeks van onze kraam op de Haagse Markt. Verser kan niet. Het shoppen op de markt doe je nu gewoon thuis. Kies jouw favorieten in onze Vitamine Kraam webshop of App. Dan pakken wij je bestelling meteen zorgvuldig in. De bezorger van de Vitamine Kraam kan vandaag al voor je deur staan. Eet smakelijk!