geweldig en super goeie verse spullen

alles vers, word netjes thuis afgeleverd en goeie kwaliteit van alles. maar de kipfilet is gewoon perfect. lang geleden dat ik zulke verse, malse kip heb gehad. helemaal topp. echt een aanrader deze shop.

Top producten alles vers en netjes apart verpakt. Service is ook super goed. Een hele goede zaak waar ik zeker voortaan mijn spullen haal.

Mooi Bedrijf

Mooi assortiment en 4 keer per week mogelijkheid tot gratis bezorgen. Wij blijven bestellen. Groeten, Geert

Super kwaliteit, vers en snelle bezorging. Zeker een aanrader.

Wat een uitvinding

Bestel er nu 3 weken en wat ben ik blij dat ik dit heb gevonden. Nooit meer naar de super voor mijn groenten en fruit. Veel verser en diverser.

Super kwaliteit en goed prijs

Producten van zeer hoge kwaliteit, bezorging snel. In het algemeen een goede service. Super aanbevolen ⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een service !! Alles super vers en hele vriendelijke bezorgers. Ga zo door !

De Vitamine Kraam...Je kunt niet meer zonder!

Het steeds uitgebreidere aanbod, de service, vriendelijkheid en de prijs en kwaliteit verhouding. Ik ben heel erg blij met de Vitamine Kraam!

Uitstekend !!

Voor het eerst gisteren besteld en ben zeer verrast. Alles is super vers en erg netjes ingepakt. Op afgesproken tijd bezorgd. Dit ga ik zeker vaker doen.

Ik hoef niet meer naar de markt !!

Kwaliteit is echt goed en dag vers. Vriendelijke bezorgers. Veel producten die je nergens anders kan kopen. Toppers ga zo door.

Top kwaliteit!

De bestellingen van Vitaminen Kraam komen altijd op tijd en worden altijd met een glimlach geleverd. De producten zijn altijd van de hoogste kwaliteit en met zorg ingepakt. Als iets niet leverbaar is krijg je het geld gelijk teruggestort en soms zit dan bij je bisschoppen zelf een verrassing in vorm van een fles sap of iets anders lekkers erbij:) Een echte aanrader!

Goede service mooie boxen en heerlijke groente en fruit en gaat er iets mis wordt het goed opgepakt.

Toppers en super groente en fruit

Altijd goede spullen en de bezorging is altijd goed

Mooie producten en altijd vers

Artikelen zijn zeer vers. De vis en tapanades zijn aanraders. Nette bezorgers snelle levering. Niet twijfelen gewoon doen.

Top Service !

Bestel er al jaren altijd vers.

Highly recommended!

I have been ordering from Vitamine Kraam over the last two months. Always impressed by the quality and service. Always delivered in a timely manner and with a smile. I am happy that they have been expanding their selection of food, and I am not buying fruits, veggies, nuts and fish from anywhere else. Thank you!

• Would you recommend us? Yes

Top, beste handel van den Den Haag

Top spul!!, vriendelijk personeel en goede handel netjes op tijd altijd. Hart van goud de eigenaar!

Uitstekend, Top, Super Service !

Keek er altijd tegenop om boodschappen te doen op de markt maar nu.. Bij vitamine kraam kan ik alles maar dan echt alles vinden wat ik nodig heb! Groente, Fruit, Vis, Nootjes en noem zo maar op echt een aanrader! word thuisbezorgd wat willen we nog meer ? Markt voor je deur! Niet twijfelen bestellen en zie de service ! Geen dag spijt gehad. İ love VitamineKraam ga zo door!

Super vriendelijk en te vrede.

Aankomst optijd en goede producten. Ik heb het geprobeerd en zal zeker nog eens doen.

Prima kwaliteit!

Voor het eerst besteld. Op tijd bezorgd, keurige bezorger die de spulletjes netjes binnen heeft gezet. Er was iets niet in orde, hebben ze gelijk netjes opgelost. Ik zeg ga bestellen mensen!! Gr. Monique

Ik bestel altijd

Ik bestel altijd bij hun en ben zeer tevreden en mijn vriendinnen en familie bestellen ook altijd snelle service en altijd vers komt de groente en fruit. Klantvriendelijke en snelle service

Top service!

Altijd goede kwaliteit fruit en groente. Vis, nootjes en kaas bestel ik ook liever bij de Vitaminekraam. En als ik wat vergeet of teveel heb besteld, wordt het makkelijk aangepast.

goede fruit en groenten! Ik heb ZELF een fout gemaakt met een bestelling maar nog optijd samen kunnen oplossen zonder problemen Top top top

Perfecte service

Erg goed geholpen en perfect te woord gestaan.

Top kwaliteit en levering

Op Moederdag heerlijke zachtfruitmix en gember / kurkuma besteld voor mijn moeder. De gember en kurkuma mooie verse stukken, zeker beter dan de gemiddelde kwaliteit in de supermarkt. Ook de zacht fruit mix is een goede hoeveelheid voor de prijs en rijp maar zeker niet overrijp. Dus kan ze komende dagen ook nog van genieten. Levering netjes op tijd en in overleg ivm Corona veiligheid. En een artikel wat even niet voorradig was, netjes vermeld en geld direct terug gestort.

Over Vitamine Kraam

LEKKER VÉRS VAN DE VITAMINE KRAAM Wat is er beter dan verse producten? Lekker uit het vuistje en smaakvol in gerechten. Ons assortiment bestel je rechtstreeks van onze kraam op de Haagse Markt. Verser kan niet. Het shoppen op de markt doe je nu gewoon thuis. Kies jouw favorieten in onze Vitamine Kraam webshop of App. Dan pakken wij je bestelling meteen zorgvuldig in. De bezorger van de Vitamine Kraam kan vandaag al voor je deur staan. Eet smakelijk!