De samenwerking met Jan van der Hurk is top.

Response from the business owner

Beste Jolanda, Bedankt voor uw beoordeling dit wordt ontzettend gewaardeerd door ons. Team Veiligesportvloer.nl

Snelle en duidelijke keuring met extra uitleg.

Omdat we helemaal geen weet hadden over de vloer, was het fijn om nu een deskundige in huis te hebben. Legde keurig uit wat hij ging doen en liet ook veel zien, erg fijn!

Response from the business owner

Beste Amy, Bedankt voor uw beoordeling en fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen met onze expertise! Team Veiligesportvloer.nl

De vloeren zien er frisser uit. Gladheid is weg.

Het resultaat is mooi

Response from the business owner

Beste Marleen, Fijn om te horen dat het resultaat er mooi uitziet! Team Veiligesportvloer.nl

Altijd goede service en uitleg

Response from the business owner

Beste Marco, Fijn om te horen dat de service en uitleg als goed ervaren wordt. Bedankt voor uw review, dit wordt ontzettend gewaardeerd door ons! Team Veiligesportvloer.nl

Test

Test

TOP

Wij zijn een badmintonvereniging in Naaldwijk. We sporten al vele jaren in sporthal de Pijl te Naaldwijk en zijn altijd tevreden geweest met de houten vloer die hier al vanaf het begin in ligt. Vele trainingen en wedstrijden worden iedere week gespeeld. Een houten vloer heeft onderhoud nodig en men zette deze houten vloer dan ook altijd 2x per jaar in de wax. Zomer 2018 bleek ivm milieuvoorschriften dat de bestaande lak niet meer gebruikt mocht worden. men heeft toen na veel onderzoek gekozen voor een alternatief. Helaas had dit alternatief slechte gevolgen voor de vloer en dus indirect ook voor ons als badmintonvereniging. Na meerdere gesprekken met het bedrijf wat de sporthal beheert konden we het niet eens worden met de verbeteringen. Wij als vereniging hadden vanaf het begin van het seizoen meteen te kampen met vele blessures. Hierdoor waren een aantal teams zo gehavend dat degradatie uit de hoogste klasses niet op te vangen was. In november 2018 hebben wij veiligesportvloer.nl benaderd om extern zelf ook wat meer te weten te komen over de onveiligheid van de vloer. We hadden als bestuur verantwoording af te leggen naar onze leden. Het spelplezier stond onder druk. Gelukkig zijn na verloop van tijd beide partijen het eens geworden en heeft veiligesportvloer.nl in de zomervakantie van het jaar 2019 de gehele vloer gerenoveerd. Sindsdien hebben wij weer een mooie en vooral veilige, goede sportvloer. Vanaf september tot nu hebben wij geen blessures binnen onze vereniging erbij gekregen. Deze renovatie was nodig voor het behoud van de sporter en indirect dus ook voor het behoud van onze vereniging. Wij zijn veiligesportvloeren.nl dan ook erg dankbaar voor hun professionele werkwijze. Wij kunnen de komende jaren weer met plezier sporten op een veilige sportvloer in Sporthal de Pijl te Naaldwijk.

• Hoe heeft u onze service ervaren? fijn en professioneel

Probleem direct opgelost

Goed advies, passende oplossing en uitstekende maar vooral snelle service!

• Hoe heeft u onze service ervaren? keurig

About Veiligesportvloer

Wij zijn actief in een markt die vraagt om zekerheden. Sportinstellingen maar vooral gemeenten willen aansprakelijkheid borgen en veiligheid garanderen. Hierin zijn wij momenteel uitgegroeid tot een bewezen en betrouwbare partner. Wij zijn gespecialiseerd in keuringen, advies en revitalisaties van alle binnensportvloeren en kunstgrasvelden. Ons motto; Wij streven ernaar dat elke sporter veilig kan sporten! Neem een kijkje op onze website. Mocht u het antwoord niet direct kunnen vinden, neem dan gerust contact met ons op via mail, app of telefoon! Onze specialisten helpen u graag verder!