Geachte heer Vianen, bedankt voor uw review. Graag willen wij van onze kant hierop reageren. • De factuur geeft aan dat er betaald dient te worden binnen 5 dagen en geen werkdagen zoals u aangeeft. De factuurdatum was 5 februari 2021 en is betaald op 12 februari 2021. Ik heb u op de 5e dag een whatsapp bericht gestuurd met de vraag of de factuur misschien op een ander rekening nummer was betaald omdat ik nog geen betaling had mogen ontvangen. • Wat betreft uw reactie op de netwerkkabel. Onze installateur had de kabel al gereed gemaakt voor aansluiting op de modem, op de door u in eerste instantie aangewezen plek. Later heeft u deze plaats gewijzigd waardoor de kabel inderdaad 5 meter te kort was. Deze moest ook aangesloten worden met coax kabel. Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan en een coax kabel behoord niet tot onze dagelijkse werkzaamheden. Mijn installateur heeft daarom op dat ogenblik besloten om deze installatie uit te besteden aan een externe partij. Helaas blijkt nu dat deze partij nog niet de werkzaamheden heeft gedaan zoals beloofd. Daar gaan wij in de fout, omdat wij er vanuit gingen dat het al gerealiseerd was en geen nacontrole hebben gepleegd. Deze situatie is weer een leermoment voor onze dienstverlening welke wij wel degelijk hoog in het vaandel hebben staan. Zie ook onze andere reviews. Wij zijn wel blij met uw opmerking dat u tevreden bent over onze producten, die wij bij u geplaatst hebben.
Beste Erik, Je hebt volkomen gelijk en wij nemen dan ook de verantwoording volledig op ons. Dit kan en mag niet gebeuren en excuses waarom zijn dan ook overbodig. Vorige week is er besproken dat het ontbrekende artikel om met de app te communiceren via de post naar je toekomt zodat je het zelf kan installeren. Gelukkig heb je geen opbrengst verlies hierdoor gekregen en is de rest wel tot volle tevredenheid geregeld. Wij zijn blij met je opmerking en dat zorgt ervoor dat wij ook scherp moeten blijven ondanks de grote drukte.
De Tolve 44
9084BJ Goutum
Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.