Wij zijn zeer tevreden over het contact met Richard. Alles was goed geregeld van begin tot eind, ook voor de monteurs niets dan lof. Er werd goed meegedacht met onze wensen.

Ik ben tevreden.

Prima.

laat de zon nu maar schijnen

Goed persoonlijk gesprek, duidelijk verhaal. Vandaar ook mijn keuze voor ZonZekerFriesland. Op vragen over de mail wordt snel gereageerd. Inmiddels zijn mijn panelen geïnstalleerd en ben ik zeer tevreden. Datum van plaatsing liep maar 3 weken uit. Ook dat is mij reuze meegevallen gezien de leveringsproblemen wereldwijd. TOP.!

Gezien de huidige overspannen markt duurde het even voordat alle materialen aanwezig waren. Kwestie van geduldig blijven, Richard doet verschrikkelijk zijn best. De panelen en omvormer zijn van grote klasse en de aanleg van het geheel is zonder meer uitstekend gedaan. De BTW teruggave wordt volledig geregeld .

Grote teleurstelling

Aanvankelijk gekozen voor ZonZekerFriesland vanwege persoonlijke benadering, prijs/kwaliteit verhouding en omdat ondernemer bij me thuis kwam om de plaatsing van zonnepanelen in te schatten. 2 (!!) dagen voor afgesproken datum zelf contact opgenomen om puntjes op de i te zetten, krijg je doodleuk de mededeling dat plaatsing niet door gaat vanwege een tekort aan materialen. Mocht ik elders een plaatsing kunnen realiseren dan kan ik dat maar beter doen omdat er geen uitzicht is op de termijn dat er wel spullen geleverd kunnen worden. Alsof dat met de huidige markt snel te realiseren is? Voor mij een zware teleurstelling dat ZonZekerFriesland zijn afspraken niet is nagekomen en mij op een zeer laat tijdstip heeft geïnformeerd. M.i. Kan je dit eerder inschatten omdat de afspraak 3 maanden daarvoor is gemaakt en je inzicht hebt in je voorraden en afspraken? Een simpel antwoord op de vraag om definitief van de overeenkomst af te komen omdat ik opnieuw elders (duurdere) panelen (en opnieuw enkele maanden moet wachten) heb besteld, heb ik nog niet ontvangen. Had plaatsing wel plaatsgevonden en was de klus naar tevredenheid uitgevoerd had ik graag 5 sterren willen geven. Nu kom ik uit op 1 ster en zou niet kunnen verzinnen waarom ik meer zou geven. Een teleurgestelde klant.

Afspraken worden nagekomen en de uitvoering van de werkzaamheden vlot en in goed overleg.

Goede ervaring gehad.

Prettig contact, goede terugkoppeling en vlot geleverd! Heel tevreden

Prettig contact, goede terugkoppeling en vlot geleverd. Ik ben heel tevreden.

Keurige installatie van onze zonnepanelen, vakkundige installateurs

Na duidelijke uitleg van Richard Stillebroer omtrent de mogelijkheden is alles keurig geïnstalleerd en maken wij nu ook dankbaar gebruik van de energie van de zon. Zodra we ook de app hebben kunnen we ook zien wat de opbrengst is. We bevelen dit bedrijf zeker aan!

Kennismaking Gesprek goed uitvoering en nazorg laat te wensen over

Goed en duidelijk advies vooraf Alleen bij de montage waren wel een aantal dingen, ook wordt er niet teruggekoppeld op mijn vragen

Geachte Heer Groeneveld, U heeft een 2 tal zaken na plaatsing van de panelen gemeld. 1e dat een paneel niet gelijkmatig op het dak lag 2e dat de aardlek van de zonnepanelen er af en toe uitging. Het 1e probleem heb ik u, na ruggespraak met de installateur, uitgelegd nl; dat u geen recht dak heeft en wij met onze verstelbare dakhaken het uiterste gedaan hebben om dat zo goed als recht te krijgen. In onze offerte staat dan ook dat het dak in goede staat moet verkeren om een zo goed mogelijk legplan en uitstraling te krijgen. Dat was in uw geval helaas niet aan de orde. Het 2e probleem is in onderzoek van de installateur en waarschijnlijk moet er een zwaardere dan normaal aardlek in geplaatst worden. Deze is in bestelling en dat weet u. Ik vind het daarom nogal voorbarig om aan te geven dat er niet teruggekoppeld wordt op uw vragen.

Klantvriendelijk en komen afspraak na

Zie vorige opmerking

Zonnepanelen keurig gemonteerd. Door corona de panelen wel later dan gepland. Goede en vriendelijke monteurs .

Heldere uitleg vooraf en regelmatig ontact tijdens uitvoering

Heldere uitleg vooraf Kennis van zaken Overleg tijdens aanleg

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.