Betrouwbaar en snelle levering

Het bedrijf is kundig, denkt mee en is betrouwbaar. Reageert snel op vragen en komt met oplossingen. Ook de prijs / kwaliteit verhouding is scherp in vergelijking met andere bedrijven. Mocht iemand zonnepanelen overwegen dan zou ik dit bedrijf zeker aanraden.

Prima aanbieding en prima uitgevoerd

Zoals hierboven beschreven, wij zijn tevreden over de aanbieding en de snelle uitvoering. Prima werk geleverd.

Goede service en prettige communicatie

Laat die zon maar komen!

Geweldig totaal plaatje.

Zowel offerte traject als totale oplevering is door een geweldig team gerealiseerd.

Mijn ervaring met zonzekerfriesland

Goed werk.

zeggen wat ze doen , en doen wat ze zeggen

Alles netjes geplaats en afgewerkt, kortom een dikke pluim.

Kwaliteit, servicegericht, meedenkend. Top bedrijf.

Kan niet anders zeggen dat ik ontzettend goed geholpen ben door Richard. Luistert goed naar wat je wilt. Daar opvolgend zeer vlot met het leveren van een offerte met daarbij alle informatie over de panelen en omvormer wat hij levert. En ik wil ook de jongens van Rofa laadpalen niet vergeten, zij zijn degene die alles installeren. Zij hebben uitstekend werk verricht. Het vervangen van mijn stoppenkast, wat ook nodig was, ging zeer vlot en kundig. Alles is keurig netjes achtergelaten.

Een eerlijk advies en duidelijke afspraken

Na een bezoek bij mij aan huis met een eerlijk advies en duidelijke informatie en een concurrerende offerte besloten de zonnepanelen door ZonZekerFriesland te laten monteren. Dit is na alle tevredenheid en zeer netjes uitgevoerd.

Prima service, snel geleverd, niks op aan te merken.

Naar tevredenheid

Plaatsen van de zonnepanelen ging goed. Alles na afloop netjes opgeruimd De mannen waren zeer voorkomend en goede uitleg .

Prima geplaatst

Snelle en goede afronding van het plaatsen van de panelen.

Snel, adequaat, scherpe prijs

Ging allemaal vlot en goed. Goede prijs, geen gedoe. Tevens makkelijk een meterkast en laadpaal erbij geregeld door hun vaste partner.

Prima, alles volgens afspraak geleverd met heldere communicatie.

Prima, alles volgens afspraak geregeld en heldere communicatie.

Snel en goed.

Op aanraden van mijn collega,voor ZonZekerFreisland gekozen. Ik ben op een keurige en duidelijke manier wegwijs gemaakt in de wereld van zonnepanelen door Richard. Ook zijn team is kundig en snel. Kortom een fijne en betrouwbaare ervaring.

Zeer goede ervaring

Richard kwam langs om alles te bespreken en diezelfde dag nog offerte toegestuurd. Akkoord gegaan met de offerte werden de panelen aantal weken later al geplaatst. Met een top team van veel kennis werden er 15 panelen geplaatst.. Richard en zijn zoon, samen met Rofa laadpalen is er topwerk geleverd.

Helemaal prima!

Fijn contact gehad met Richard. Duidelijk plan gemaakt voor de plaatsing van de zonnepanelen op ons nieuwbouwhuis. Daarna alles goed gepland en alles naar wens gedaan. Ook snel in reageren. Ik zou anderen dit bedrijf aanbevelen.

Snelle levering en goede services

Communicatie was erg goed, ook is er extra service geboden bij het aanvragen van de juiste aansluiting en verwijderen van oude panelen. de nieuwe panelen zien er goed uit. De mannen werkten hard en ziet er goed uit.

Prima voor elkaar!

We hebben Pv panelen op kantoor laten plaatsen om zo zelf energie op te wekken en op die wijze onze energie behoefte af te dekken. Prima gerealiseerd door Zon Zeker Friesland!

service was goed

monteurs waren ook goed

Prima werk geleverd

Snelle levering en professioneel vak mensen.

Prettig contact met zowel Richard als met de monteurs.

De panelen liggen netjes en er wordt meegedacht met mogelijkheden wat het beste staat. Alleen enkele dingen mbt de kabels en snoeren buiten zijn niet altijd even netjes weggewerkt. Ook duurde het een week na plaatsing voordat alles werkte. Wel hebben we een meer uitgebreide app daarom gekregen. Dat is zeer correct opgelost.

fijn gesprek, goede uitleg snelle levering

fijne installateurs die wisten hoe het moest. had moeite met aanmelden bij liander maar met eigenaar Richard uiteindelijk gelukt. snelle levering.

Dubbel gevoel

Voorstel- en offertetraject als persoonlijk en vriendelijk ervaren. Had wel wat zorgvuldiger gemogen. Na twee voorstellen van ZZF uiteindelijk zelf de situatie uitgerekend en bleek dat onze doorgesproken wensen wel binnen alle regels uitvoerbaar waren. Onderaannemers waren vriendelijk, maar waren niet op de hoogte gebracht over de situatie ter plaatse waardoor ze de klus niet wilden uitvoeren. Uiteindelijk zelf het dak op gegaan om kabels te trekken en gesneuvelde dakpannen te vervangen. De panelen zijn door de mannen perfect geplaatst. Werkzaamheden in meterkast zijn netjes uitgevoerd, maar zegels niet hersteld. ZZF gaf aan dit op te pakken. Na een maand (paar keer hierover contact gehad) besloten om ook dit zelf op te lossen met de netwerkbeheerder. Al met al dus veel zelf moeten doen om het naar wens te krijgen. Miste in deze dat ZZF leiding en verantwoordelijkheid nam.

Geachte Heer van Ravensbergen, Bedankt voor uw review. Ik wil hier toch enige kanttekeningen bij plaatsen. Er zijn in totaal 3 offertes voor u gemaakt omdat u zelf twijfelde over het plaatsen van de panelen op een bepaald dakvlak ivm beschermd dorps gezicht. Het klopt inderdaad dat u zelf de situatie op het dak heeft uitgerekend maar dat was naar aanleiding van mijn verzoek ivm de haalbaarheid van het legplan. Het toenmalige installatie team heeft bij u aangegeven dat de dakpannen oud en broos waren waardoor zij het niet geschikt achten om dat dakvlak te betreden. U heeft dat toen uit eigen beweging gedaan en prima uitgevoerd. Uw panelen zijn eind juni geplaatst en de zegel zou inderdaad door ZZFzsm geregeld worden. Ik had deze week iemand gevonden, en u dat ook laten weten, maar u was mij net voor bij Liander. Ik heb wat betreft het zegel een keuze gemaakt voor ZZF en voor u als klant om de panelen wel te plaatsen zodat u nog opbrengst kon genereren ipv het over de zomer heen te tillen voor een nieuwe zegel. Voortaan zal ik de klant hier beter over inlichten.

snel en meedenkend

Vanaf het eerste contact was Richard altijd bereikbaar en dacht goed mee. door de enorme hitte liep het plaatsen wat vertraging op, elk welwillend mens die de jongens op het dak zag zou hier begrip voor hebben. na oplevering bleek het niet helemaal goed te liggen. Richard direct opgebeld en kwam snel met een oplossing.

Over ZonZekerFriesland

Alle diensten en services voor u in een helder overzicht. Het liefst gaan wij een persoonlijk gesprek aan met de klant, omdat ik dan ter plekke gelijk de locatie en de hoeveelheid van de zonnepanelen in kan schatten. Maar ook om de technische kant zoals de meterkast locatie, de omvormer en de routebekabeling in het hele verhaal mee te kunnen nemen. Maar wat wij nog belangrijker vinden is, dat je door een persoonlijk gesprek gelijk kunt inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Wij kijken namelijk niet alleen naar vandaag maar ook naar de toekomst.