Goed en prettig geholpen.

Wat de Peugeot garage niet lukte, kon bij Khan zeer snel worden gerepareerd. Top dus.

Altijd uitstekende service

Ze doen wat is afgesproken en leveren een prima kwaliteit

Bijzonder tevreden!

Vanmiddag gebeld over het feit dat mijn remmen een raar geluid maakte, ik mocht meteen langskomen. Toen werd er verteld dat mijn remblokjes/remschijven compleet versleten waren. Dit is meteen verholpen, nieuwe geplaatst en tijdens het wachten met mijn zoontje van 5 die moeilijk te vermaken was in de tijd dat ik geholpen werd, werd er uitstekend voor ons gezorgd en werd er alles aangedaan in een gezellige “huishoek” met tafeltjes die ik het liefst had meegenomen, om mijn zoontje te vermaken. Een doe boekje met kleurtjes, warme chocolademelk en er hing zelfs een tv waar hij spelletjes op kon doen. Ik gelukkig want weer een veilige auto, terwijl ik geen afspraak had en toch zo geholpen werd. En daarbij echt super goede service! Dikke aanrader om hier te komen!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Klant tevredenheid staat hoger dan commercie

Ik heb bij dit bedrijf een auto gekocht, een hele mooie Mercedes E-Klasse. Ik had de deal gesloten op basis van een zo meeneemprijs zonder garantie. Echter bleek na een tijd dat er een rubber vervangen moest worden, de rubber zelf was niet zo duur echter bleek het een volle dag werk. Het bedrijf heeft hier totaal geen probleem van gemaakt en ik kreeg als klant uit Groningen zelfs een vervangende auto mee en mijn auto was snel klaar. Het bewijs dat commercie en geld niet voor elke onderneming de drijfveer is maar daadwerkelijk klant tevredenheid wordt nagestreefd is bij dit bedrijf wel gebleken. Ik zou een ieder, waar dan ook in Nederland om zeker even bij dit bedrijf te gaan kijken.

• Kwaliteit

Komen afspraken na. Zijn zeer klantvriendelijk en bereid om oplossingen te zoeken. Ondanks drukte snelle afspraken. Zijn er echt voor de klant. Top mensen.

Fijn en snel geholpen

Vriendelijke en meedenkende mensen

• Kwaliteit

Hele goede ervaringen met dit bedrijf

Ja goede service, al jarenlang zijn wij klant, zowel met onze privé auto's als met onze bedrijfswagens komen we bij de autogroep van Khan auto groep. Zeer meedenkend en goed getraind personeel als het aan komt op leveren van kwaliteit en service en klant tevredenheid. Toppers ga zo door.

• Kwaliteit

Hebben netjes me leren bekleding van me linker stoel laten herstellen

Netjes alles verholpen

• Reden bezoek Andere reden

onzekerheid door "lastig" te vinden oorzaak van mijn klacht

Ik had een klacht. De oorzaak was "moeilijk" te vinden. "Khan" vond de oorzaak (rechtsvoor) uiteindelijk wel en mijn auto werd gerepareerd. Nu, een paar weken later, "dezelfde" klacht, reparatie-afspraak gemaakt. Maar, was de eerste reparatie wel nodig? Ik vermoed dat de oorzaak van de 2e klacht van een soortgelijk probleem (linksvoor) komt. Maar was de 1e klacht niet van linksvoor en werd rechtsvoor onnodig "gerepareerd"? Het onzekere gevoel is ook ontstaan omdat de "reparatie nu 2 x plusminus 600 euro kost. Mijn "verhaal" is geen verwijt naar de werkwijze van Khan, mijn 1e klacht is serieus beoordeeld en afgehandeld, maar de klacht was en heeft nu geen simpele oorzaak, als een "lekke band" Maar sommige klachten zijn onduidelijk en lastig te traceren, ik zal blij zijn als, na de nu nog uit te voeren reparatie, mijn klachten definitief zijn opgelost.

Eerlijkheid duurt het langst

Vandaag mijn Chevrolet Spark opgehaald. Het heeft even geduurd, maar er was ook vanalles mis met mijn auto. Om de pijn te verzachten heeft Khan ook kosten voor hun rekening genomen. En mijn auto is nog gewassen en gestofzuigd ook ...

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed geholpen en uitstekende service en heel klantvriendelijk

Deze meneer heb ik benaderd voor het vervangen van een waterpomp van mijn vw golf 6, en is gelijk aangepakt, en hij heeft nog tot laat aan gewerkt om de klus af te krijgen. Dus kon ik me auto dezelfde middag ophalen. goeie gozer topper ...

• Kwaliteit

Top garage, top medewerkers, top service! Vorig jaar een auto hier aangeschaft waar ik helemaal happy en tevreden mee ben. Laatst apk en service beurt gehad en ook toen weer top geholpen.

• Kwaliteit

Auto ingeruild, andere bij hun gekocht. Prima deal. Meteen extra verz afgesloten voor half jaar garantie en 2x grote beurt. En idd na een jaar inmiddels de grote beurt gehad met apk. Prima service. Leenauto gehad. Mijn auto weer terug, zelfs keurig gewassen!, zonder kosten, idd volgens de verz afspraak. Topservice!

Bedrijf denkt mee

Khan heeft foutmelding auto keurig opgelost en heeft ook (kosteloos) probleem met navigatiescherm volledig opgelost.

Top Service

super goed en snel geholpen met aanschaf van mijn nieuwe auto.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede service

Daar door een ongeval mijn auto naar de sloop kon worden afgevoerd heb een andere auto moest kopen uiteraard bij Kahn daar is de service prima alleen jammer dat de belasting niet meewerkt slecht voor Kahn en ook voor de klant deze moet weer lang wachten

Klant is koning

Ze blijven hun best doen om het probleem op te lossen

• Reden bezoek N.v.t.

Er is optimaal rekening gehouden met mijn plannen door goed meedenken

Mijn auto ging voor het nodige onderhoud. Door optimaal meedenken bleef ik goed binnen de verwachte kosten. Onvoorziene problemen zijn er altijd. Hoe ze opgelost worden bepaald een hoop. Ik ben zeer tevreden over de manier van werken. Ik ben gewoonlijk niet zo scheutig met een 5 sterren maar nu hebben ze die 5 zeker verdiend.

• Kwaliteit

Fijn en deskundig personeel! Zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top garage en super serves

Super vriendelijk en aardig personeel. Helpen je graag en goed.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Super blij met mijn auto en de service van KHAN! Top bedrijf!

Ik heb veel ellende gehad met mijn auto en ben door de jaren heen bij veel autogarages geweest en heb regelmatig van garage naar garage in almere gehopt omdat ik telkens kritische vragen stelde maar hier nooit duidelijk antwoord op kreeg, eerder werd mij de vinger gewezen dat ik teveel argwaan zou hebben. Toen ben ik naar de dealer overgestapt omdat ik dacht dat deze wel transparantie zou bieden, dit viel nog erger tegen. Mijn ergernis uitgesproken op een feestje in de persoonlijke kring en mij was geadviseerd naar khan automotive te gaan. Ik was erg onder de indruk van de uitstraling en vriendelijk ontvangst en erg benieuwd waar bij deze firma het addertje onder het gras zou zitten, echter na een diagnose waarvan ik de kosten niet eens hoefde te betalen hebben we een afspraak ingepland en hebben ze mijn auto netjes gerepareerd en gewassen. Ik was nog geen €290 kwijt (bij de VW dealer €425) en de klus was geklaard. Oude onderdelen werden getoond en het erg transparant waarom ze het hebben moeten vervangen. Sindsdien ben ik klant bij KHAN en vandaag heb ik hier mijn nieuwe (droom) auto gekocht, een hele mooie BMW 5 serie. Ze hebben een prachtige collectie staan en je ziet dat de mensen keihard werken voor de klant, dat verdient een compliment. Ik zou dus een ieder aanraden om naar KHAN te gaan als je je auto wilt onderhouden, repareren of op zoek bent naar een andere auto. Groeten, Yort Hooglander

Goede service Zeer vriendelijk Betrouwbaar

Super service van Remco!

Mijn net gekochte Peugeot 508 had kuren aan de distributieriem. Vele garages gebeld voor een afspraak maar allen druk,druk en erg duur. Bij Remco van Khan auto kon ik meteen terecht. De auto was de volgende dag klaar en werd gratis gepoetst afgeleverd. Top! Remco! Tot de volgende x!

Gewoon “top” bedrijf!

Afspraak Uitgevoerd conform Keurig gewassen Keurig op tijd Veel garage’s alleen jullie, KHAN zijn klasse apart, super toppers! Nogmaals dank een zeer tevreden klant. Willem Maats

• Kwaliteit

Eerlijk, oprecht en een uitstekende service

Geen verhaaltjes, gewoon eerlijk zijn over de reparatie. En de service is zeer goed. Als je het beter doet dan de klant verwacht dan doe je het uitstekend.

De Huchtstraat 3

1327 EA Almere