Vriendelijk en netjes geholpen.

Zie boven.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Luisterend oor waar voor je komt. Goede service en ruimte om eventueel op de laptop toewerken met koffie erbij.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Mijn Audi moest voor een beurt toen ik de auto kwam ophalen kreeg ik mijn APK papieren mee en mijn autosleutel toen ik vroeg om de rekening bleek dat dit nog in het pakket zit toen ik de auto kocht. Menig garagebedrijf (vergeet) dit dan een dikke pluim voor Kahn

Super tevreden

Goede uitleg over tuning wat er gedaan word. En zeer vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Andere reden

Super vriendelijk personeel en uitstekend geholpen in korte tijd gr Jordi

Duidelijk en vakkundig

Makkelijk om een afspraak te maken, vriendelijk aan de telefoon. Bevestiging via de mail. Auto op afgesproken tijdstip gebrachten einde van de dag weer klaar. Duidelijke rekening zonder vreemde zaken. Auto rijd als een zonnetje

Super garage

Onze auto was stuk gegaan tijdens de vakantie hadden een afleveradres nodig vanuit de ANWB (repatrieering). Dit was totaal geen probleem voor Khan en nog mooier 'as a service' zonder kosten. Top service van een Top garage !

• Reden bezoek Andere reden

Top garage. Vriendelijke personeel en uitstekende service.

Mijn Opel is inmiddels ruim een jaar in onderhoud bij Khan. De onderhoudsbeurten verlopen volgens afspraak en de auto wordt keurig gewassen afgeleverd. Personeel staat altijd klaar om kleine probleempjes tussendoor even te verhelpen.

TOP BEDRIJF

Al jaren ben ik klant bij Khan.Een betrouwbare garage met proffessionele monteurs. Vooraf weet je altijd waar je aan toe bent. Is je auto gemaakt of gekeurd,je krijgt altijd een schone auto terug. Daar hou ik van,een garage waar je net een beetje meer service krijgt dan dat je verwacht.Kortom ,een Supergarage

Professioneel geholpen

Ze hebben schade aan mijn auto snel en vakkundig hersteld. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijne betrouwbare garage, goede service en zeer klantvriendelijk.

• Kwaliteit

Niet voor het eerst bij Khan voor onderhoud. En opnieuw uitstekend geholpen, er was een probleem wat zij zeer vlot en professioneel hebben opgelost, niets dan lof ! Ik beveel deze garage zeer zeker aan !

Mooi bedrijf , top service

Hier nemen ze je serieus als klant en nemen ze de tijd voor je. Je wordt goed geholpen en ze komen altijd hun afspraken na. Onze hele familie komt er al 12 jaar en nooit klachten ervaren! Inmiddels al 6 gezinnen uit een kleine straat van 14 woningen die naar Khan Premium gaan, dat zegt denk ik wel wat.

tevreden

een tevreden klant komt altijd terug

• Kwaliteit

Inplannen gaat goed en werd met elke stap op de hoogte gehouden

Inplannen ging vlot. Bevestiging en aanpassing hierin was geen bezwaar. De manager aldaar is vriendelijk en goed in contact. Hield me op de hoogte mbt kosten en benodigde reparaties. Vlot, vriendelijk en effectief.

Slecht en onprofessioneel

Op woensdag 23 februari heb ik mijn auto bij Khan Automotive almere stad afgezet omdat op donderdagochtend de Apk keuring gedaan zou worden. Mij was toegezegd door mevrouw, dat ze om 09:00 aan de Apk zouden beginnen en mijn auto rond 13:00 gereed zou zijn. Helaas toen ik op donderdag terugbelde waren de monteurs nog niet in de gelegenheid om te starten met de Apk vanwege de brug die bezet was door een camper(?!) dit was de informatie die ik doorkreeg. Ik heb tijdens het maken van mijn afspraak al kenbaar gemaakt dat er nogal spoed is bij het keuren van de auto omdat hij eigenlijk op 30 december 2021 al gekeurd moest worden, dit was geen enkel probleem gaven ze aan. Vervolgens zou mijn auto op vrijdag gereed zijn na het eea te vervangen > voorbanden en remleiding), vrijdag ben ik om 17:30 gebeld dat het WEDEROM niet is gelukt om de auto af te krijgen, ditmaal in verband met een verkeerd geleverde remleiding (?!) Ik heb tevens een klacht ingediend en heb nooit meer wat vernomen!!

Super service

Altijd vriendelijk, goede service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Behulpzaam en betrouwbaar

20 jaar geleden leerde ik de garage van familie Khan kennen, en alleen maar ⭐⭐⭐⭐⭐ ervaringen.

Behulpzaam en zeer vriendelijk

Medewerkers zijn vriendelijk, als er vragen zijn leggen ze uit zonder je het gevoel te geven dat het al vaker gevraagd is. Medewerkers nemen alle vragen serieus en zijn zeer behulpzaam! Ga zo door

Goede ontvangst

Even een belletje als er wat is met de auto en altijd wel een gaatje om langs te komen

• Kwaliteit

Klantvriendelijkheid voorkomt niet negatieve ervaring

Afspraak gemaakt voor het laten uitvoeren van onderhoud en garantiewerkzaamheden. Na ophalen van de auto bleek dat niet alle afspraken nagekomen waren en is de tank van auto leeggereden zonder deze weer af te tanken of klant te informeren.

Super geholpen en snel

Klantvriendelijk en meedenkend

Een nette jonge occasion aangekocht bij dit bedrijf. Achteraf bleek een storingslampje constant terug te verschijnen en de motor maakte een apart geluid. Khan heeft hier kosteloos naar gekeken. Het bleek lastig de oorzaak hiervan te vinden. Ondanks dat heeft Khan dit uiteindelijk netjes voor mij opgelost.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service, snel actie ondernemen, klantvriendelijk

Mijn auto was toe aan onderhoudt, werd ontvangen met een lekkere bak koffie. Daarna kreeg ik leenauto mee waardoor ik weer lekker op weg kon. Daarnaast ben ik goed geadviseerd, en was ik al snel geholpen, ik kan iedereen adviseren om hun auto te kopen en het onderhoud bij KHAN te laten uitvoeren !!!

is goed

ben wel tevreden.