Onbetaalbaar

Voor Make-a-Wish Nederland is Nino de Dino ingehuurd voor een wensvervulling van een grote dino fan. Nino was een erg lieve dino en heeft de wensvervulling helemaal compleet gemaakt! Een onvergetelijke ervaring. Het contact verliep goed en alles was super goed en snel geregeld!

• Ik oordeel als: Stichting

Helemaal tevreden, voor ons een blijvertje!

Wij hebben onze leerlingen al twee keer kunnen verrassen met de geweldige mascottes van BEM! De eerste keer binnen het thema jungle en de tweede keer thema planeten. Het brengt een feestje of opening helemaal in de juiste sferen! De pakken zien er mooi uit en de acteurs blijven leuk en enthousiast in hun rol ;). Daarnaast goede service, professioneel, denken goed mee en erg vriendelijk! Wat ons betreft een blijvertje voor onze speciale gelegenheden, wij hoeven niet verder te zoeken ;).

• Ik oordeel als: Bedrijf
  • Heeft u nog verbeterpunten? Iets eerder aankleden, zodat precies op tijd gestart kan worden

Het is een geweldig bedrijf, en super aardige mensen, De pakken zijn super mooi, Ze komen goed op de tijd die je afspreekt.

• Ik oordeel als: Particulier
  • Heeft u nog verbeterpunten? Nee

enthousiaste groep die de sfeer goed aanvoelt

goede communicatie, fijne afspraken en flexibel, Leuke enthousiaste mensen

• Ik oordeel als: Bedrijf
  • Heeft u nog verbeterpunten? nee

Prima!

Zie boven

• Uitvoering van de act of dienst:

Onze mascotte zet ons echt op de kaart!

Zeer prettige ervaring met BEM Entertainment. We huren geregeld een katten-mascotte bij BEM en dat is altijd een groot succes. Kinderen en hun ouders zijn enthousiast als de kat haar opwachting maakt en het is een echte publiekstrekker. Tel daarbij het enthousiasme van de kat op en de aaibaarheid en je hebt een geweldig moment met inwoners. Ons college van B&W werkt ook graag met BEM samen. BEM is professioneel, komt afspraken na en is altijd beschikbaar, wat ze er ook voor moeten regelen: ze staan er. Gemeente Veenendaal is blij met de samenwerking.

Over BEM Entertainment

Vaak krijgen wij de vraag: “Waarom zouden wij kiezen voor BEM Entertainment?”. Het antwoord is simpel. Wij hebben alle ervaring en kennis in huis om jouw mascotte kwalitatief omhoog te trekken! Al een aantal jaar zijn wij de specialist op het gebied van professionele mascottes. Voor bedrijven hebben wij naast een professionele uitvoering ook de mogelijkheid tot opslag, reiniging en onderhoud van het kostuum.