De medewerker Ibrahim van de klantenservice was zeer vriendelijk, beleefd, dacht mee en ik heb duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen. Al met al een zeer prettig gesprek. Het kortings-systeem van UC was ik zeer tevreden over. Jammer, dat deze kortingen vervallen, als ik bij de huidige pakketten blijf.

Beste F. Semankoe - Loth, Bedankt voor dit mooie compliment aan onze medewerker, dit geven we zeker aan hem door! Welicht is overstappen naar ons andere collectief nog een idee. U mag ons altijd bellen voor persoonlijk advies, we kijken en denken graag met u mee :) Met vriendelijke groet, Inge Unitedconsumers

gewoon goed

leuk spaarpotje

Beste J. van Houwelingen, Veel plezier met (het uitgeven van) uw bespaartegoed! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zitten blijven waar je zit.

Waarom veranderen als je goed zit.

Beste J. Dassen, Bedankt voor uw vertrouwen en deze 10! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Prettig dat je wat extra heb te besteden

Zoals beloofd is het netjes bijgeschreven op mijn rekening

Beste J. Pattijn, Veel plezier met uw bespaartegoed :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zeer goede ervaringen mee

Leuk spaarcentjes en je word iederekeer netjes op de hoogte gehouden ,alles is heel overzichtelijk en goed

Beste heer, mevrouw, Bedankt voor dit mooie compliment, die steken we in onze zak! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

De snelheid

Heel erg tevreden mijn spaartegoed werd heel snel uitbetaald. Top

Beste Thea, Bedankt voor deze review! Veel plezier (met het uitgeven van) uw korting. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Al jaren bij United Comsumer en Al die jaren 200% service mijn compliment

Beste Gideon, Wauw, dat is nog eens een compliment! Heel erg bedankt :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Gewoon goed

Prima zorgverzekering

Beste Harmen, Hartelijk dank voor deze 10! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Was altijd goed

Vanaf volgend jaar mag dit niet meer?dus geen vergoeding meer.

Beste Monique, De overheid heeft besloten dat korting op de basisverzekering niet meer pag vanaf 2023. Dat geldt overigens voor alle verzekeraars. Wel mogen we nog korting geven op de aanvullende verzekeringen dus wellicht ontvang je op die manier alsnog korting via ons. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Teleurstellend

Na jaren nooit bebruik gemaakt van de zorg. (Heel fijn!) Heb ik het nu nodig. Maar ik kan geen afspraak maken omdat vgz te weinig zorg heeft ingekocht. Dit kan echt niet. Je betaald een vermogen per maand, wat in het nieuwe jaar fors meer wordt. En dan er geen gebruik van kunnen maken waarvoor je verzekerd bent. Ongelooflijk.

Beste C. van Loon, Wat jammer om te horen dat u bij deze zorgverlener dit jaar niet meer terecht kunt. Via onderstaande link kunt u alles lezen over het omzetplafond en ook bekijken welke zorgverlener in uw regio dit plafond nog niet heeft bereikt. https://www.unitedconsumers.com/zorgverzekering/faq/omzetplafonds.jsp Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zeer correct

Altijd correct behandeld

Beste Lita, Hartelijk dank voor deze review! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Uitermate vriendelijke dame

Snel geholpen, geen wachttijd, erg vriendelijk in contact…

Beste Wendy, Wat een fijne review, daar doen we het voor! Bedankt voor deze 10 :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Al meer dan 22 jaar een zeer tevreden klant.

Goed en krijg altijd mijn tegoed naar aanvraag

Altijd een leuk extra potje

Beste Frank, Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met ons en ons spaarsysteem. Wij wensen u veel plezier toe met uw gespaarde kortingen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Contact isprima

Je wordheel goed geïnformeerd

Beste Marchien, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u zo tevreden met ons bent. Service staat op nummer 1 bij ons, goed om te horen dat u dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Goede service en meteen reactie of antwoord bij vragen

Goede service en meteen antwoord of reactie

Beste Jose, Bedankt voor de 10 en de mooie woorden. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Makkelijk wat sparen

Af en toe het spaartegoed laten overschrijven makkelijk en snel

Beste Henk, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te horen dat u ons spaarsysteem als prettig ervaart. Wij wensen u veel plezier toe met uw uitbetaalde kortingen. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Vriendelijk, snel.en adequate antwoorden

De sevive medewerkster was zeer spontaan, vriendelijk. Heeft al mijn vragen duidelijk en snel beantwoord. Er mogen er meer van haar op zo'n "sevice desk" plek zitten!!

Beste Jennifer, Bedankt voor dit mooie compliment, daar doen we het voor! Service vinden wij erg belangrijk, goed om te zien dat u dit ook zo heeft ervaren :) Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Al jaren klant , behulpzaam, snel antwoord, nooit lang wachten tot je iemand aan de tel.krijgt

Beste Angela, Wat een mooie review! Bedankt voor deze 10 :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Ontzettend goed geholpen dank U wel daarvoor.

Ik wil mijn dank aan U overbrengen voor deze goede afhandeling van de opgespaarde premie. Is voor ons gezin vooral in deze tijd een welkome bijdrage voor het vieren van de kerst. Ieder extraatje is dan ook welkom.

Beste Nellie, Bedankt voor deze review! Veel plezier met (het uitgeven van) uw gespaarde korting. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Ik vind het heel erg prettig en makkelijk

Ik merk dat ik het fijn vind dat ik spaar en dat alles duidelijk is , als ik bel wordt ik snel geholpen.

Beste Michael, Bedankt voor de mooie woorden! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze service en ons spaarsysteem, hier doen we het voor! Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Je vraagt om een bedrag wat je hebt gespaard en binnen een paar weken krijg je het gestort op je rekening.

Beste Sylvia, Bedankt voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent over ons en over ons spaarsysteem. Wij wensen u veel plezier toe met het besteden van uw uitbetaalde korting. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

De medewerkers van UC zijn doorbijters.

Ondanks dat klachten gecontroleerd moeten worden staat UC achter haar klanten en hebben ze geen twijfel over de waarheidsvertelling van deze. De mensen achter UC zijn echte ‘doorbijters’. Bedankt voor jullie hulp en vertrouwen beste Inge en Sanne. Ga zo door!

Beste Jan-Peter, Bedankt voor uw review en uw mooie woorden. Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de uitkomst en dat wij u hierbij hebben mogen helpen. Indien wij u in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

zeer goed geholpen

ik heb via de mail mijn probleem doorgegeven. telefonisch ben ik daarna vrij snel benaderd en is een en ander adequaat opgepakt en opgelost.

Beste Dennis, Hartelijk dank voor deze 10! Fijn om te zien dat u blij bent met de geboden oplossing :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Accurate en snelle service

Onmiddelijk antwoord op mijn vraag en snelle afhandeling.

Beste M. Ruiter - Duifhuizen, Hartelijk dank voor deze 10! Veel plezier met uw bespaartegoed :) Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven