Geen korting meer op mijn VGZ basis verzekering.

Wat flauw, kreeg vorig jaar nog korting op mijn zorgverzekering ( basis ) en dit jaar niet meer ( boos )voor volgend jaar maar uitkijken naar een andere zorgverzekering.

Beste Peter, Wij vinden het ook ontzettend jammer dat wij geen korting meer mogen geven op de basisverzekering. Dit is een besluit van de overheid en geldt voor alle zorgverzekeraars in Nederland. Wel geven wij nog de maximale korting van 20% op de aanvullende verzekeringen, echter heeft u deze op dit moment niet. Mocht u in de toekomst een aanvullende verzekering nodig hebben en afsluiten, dan ontvangt u uiteraard ook 20% korting. Wist u dat u via uw 'Mijn UnitedConsumers' nog kan profiteren van extra (gratis) voordelen? Hier vindt u onder andere een waardebon van € 25,00 die u kunt inwisselen op een website met gezonde producten. Ook kunt u onder andere 3 maanden gratis sporten via Fit at Home. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Een heel prettige ervaring

Ik ben blij met United Consumers, omdat ik de Zorgverzekering heb waar ik heel tevreden mee ben, bovendien goedkoper kan tanken, bij een goed en vriendelijk tankstation. Dus ik bespaar geld, terwijl ik heel tevreden ben met mijn Zorgverzekering!

Beste Yteke, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden over ons bent, hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Snelle en adequate reactie

Na twee weken gesteggel met VGZ over een niet-uitbetaalde vergoeding gaf UC meteen duidelijkheid. Door hun tussenkomst is het nu snel en naar tevredenheid opgelost, topservice!

Beste F. Boyer, Wij vinden het erg fijn om te horen dat wij u duidelijkheid hebben kunnen bieden. Indien wij u in de toekomst ergens nogmaals mee kunnen helpen, vernemen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Iet fijn

Het duurde tot 2 Maart voordat ik wist of VGZ een contract voor 2023 had afgesloten met ziekenhuis de Gelderse Vallei in Ede. Als ik dit had geweten was ik niet overgestapt naar deze verzekering. Het was spannend en ongewis of dit zou gebeuren. Wel complimenten voor UnitedConsumers met de zeer attente manier van te woord staan, en hoe ik door hen op de hoogte ben gehouden. .

Beste J. van Heesen, Bedankt voor uw review. Wij vinden het ook erg jammer dat VGZ met sommige ziekenhuizen de contracten pas later heeft afgerond. De (late) onderhandelingen zijn echter met alle goede bedoelingen gedaan om de zorgkosten laag te houden. VGZ had ons reeds wel voorzien van de informatie dat de contracten met alle ziekenhuizen rond zouden komen. Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent over de communicatie vanuit ons. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedCOnsumers

unitedconsumers is geweldige site

alles verloopt prima wat het ook is het is prima

Beste Gerret, Bedankt voor uw mooie woorden. We doen ons best om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Fijn om te vernemen dat u dit ook zo ervaart. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

zeer positief

prima verzekering

Beste Jan, Bedankt voor uw review en de 10! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden met ons bent. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Fijne klantenservice

Goed contact, snelle reactie en fijne klantenservice.

Beste Jill, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Erg fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Nienke UnitedConsumers

Is geweldig

Vertrouwend

Jammer dat het spaar tegoed van Januari niet uitbetaald is. Ik vond het vreemd dat 6-1-2023 mijn btelaling nog niet binnen was terwijl het 27-12 -2022 bij mij was afgeschreven.Hopend dat het in het vervolg beter gaat,heb nooit problemen gehad met UnitedConsumers.

Weinig gebruik van hoeven te maken.

Waanzinnig goed geholpen

Mijn vragen werden goed beantwoord. Samen meekijken naar oplossingen of goedkoper

Zeer goede ervaring.

Beste H. Bouchibti, Bedankt voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zeer blij met die korting

Ben zeer tevreden

Beste A.C. de Ruiter, Bedankt voor uw review, goed om te zien dat u zeer tevreden bent. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Goede informatie

Goede en leuke informatie

Beste Martha, Bedankt voor deze 10! Fijn om te zien dat u tevreden bent :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Top super fantastisch.

Geweldige organisatie en een eerlijke mensen. Dat je echt doet verbazen in deze tijd/wereld. Heb alleen maar lovende woorden voor jullie allen. Zou zeggen een dikke pluim verdiend.

Beste Els, Hartelijk dank voor je mooie woorden en complimenten. Het doet ons erg goed dat u de moeite heeft genomen dit met ons te delen, bedankt! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Zie hieronder

Ik zie steeds minder de toegevoegde waarde om via UC bij VGZ verzekerd te zijn!

Beste Jan, Wat jammer om te horen dat u niet zo tevreden bent. Als uw ontevredenheid komt, door het beëindigen van de collectiviteits korting op de basisverzekering dan snappen wij dit helemaal. De overheid heeft namelijk besloten dat er geen korting meer op de basisverzekering gegeven mag worden, dit geldt voor alle zorgverzekeraars in Nederland. Wel hebben wij de korting op de aanvullende verzekeringen verhoogd naar 20% en ontvangen al onze deelnemers begin februari een waardebon van € 25,00. Als er iets anders is waar uw ontevredenheid over gaat, vernemen wij dit graag van u zodat wij u kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Nienke Klantenservice UnitedConsumers

Uitstekende service en je bouwt een leuk spaartegoed op

Gewoon goed

KWALITEIT MET HOOFDLETTERS

In een steeds meer gedigitaliseerde wereld, onderscheidt UC zich. omdat; uitstekende bereikbaarheid onpartijdigheid eerlijk en goed advies goede producten scherpe prijs Dit alles maakt UC een partij die het overwegen meer als waard is. vr gr Jan

Geweldig geïnformeerd!

Zeer goed geholpen en bijzondere aardige dame.

Zeer klantgericht en ervaren.

Zeer klantgericht en vriendelijke Mw. Ze had veel kennis van zaken en gaf een goed advies. Nogmaals mijn dank hiervoor.

Beste Miriam, Bedankt voor uw review. Erg fijn om te lezen dat u een fijn gesprek met onze collega heeft gehad. Wij geven uw complimenten door aan haar. Met vriendelijke groet, Nienke van UC

Zeer deskundige en behulpzame medewerkster

Mijn intentie was om over te stappen. Uw medewerkster heeft mij geduldig door de processen geleid met een duidelijke uitleg over de vergoedingen en het sparen van de kortingen op de aanvullende verzekeringen. En dat is de reden dat ik toch weer voor u kies. Mijn complimenten aan deze dame die er daadwerkelijk is voor de klant.

Beste Fauzia, Hartelijk dank voor uw compliment aan onze medewerker! We zullen dit aan haar doorgeven :) Bedankt voor uw keuze om bij UnitedConsumers klant te blijven. Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

uistekend tevreden

Beste C. Meijer, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Fijn om te zien dat u zo tevreden bent :) Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

De medewerker Ibrahim van de klantenservice was zeer vriendelijk, beleefd, dacht mee en ik heb duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen. Al met al een zeer prettig gesprek. Het kortings-systeem van UC was ik zeer tevreden over. Jammer, dat deze kortingen vervallen, als ik bij de huidige pakketten blijf.

Beste F. Semankoe - Loth, Bedankt voor dit mooie compliment aan onze medewerker, dit geven we zeker aan hem door! Welicht is overstappen naar ons andere collectief nog een idee. U mag ons altijd bellen voor persoonlijk advies, we kijken en denken graag met u mee :) Met vriendelijke groet, Inge Unitedconsumers

gewoon goed

leuk spaarpotje

Beste J. van Houwelingen, Veel plezier met (het uitgeven van) uw bespaartegoed! Met vriendelijke groet, Inge UnitedConsumers

Luchthavenweg 20 5657EB Eindhoven

040 235 05 60