Filters

10

Uitstekend goede hulp en service

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Goede prijs verhouding prima kortingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede Service

In de laatste weken door allerlei instanties gebeld tot ik er gek van werd,maar ik blij waar ik ben.Ik zie niets in overstappen.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

De presentatie is duidelijk, de gemaakte afspraken worden volgens afspraak uitgevoerd. Dit geeft een heel prettig gevoeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Lekker gespaard laat ik 2 keer per jaar uitkeren en doe er leuke dingen van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles oke

Goede uitleg en goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

mijn ervaring is goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

klantvriendelijk

nog maar net overeenkomst, de toekomst zal het leren maar heb er alle vertrouwen in

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig sparen voor vakantie of sinterklaas

We doen dit al jaren. Leuk om af en toe iets extra te krijgen

  • Aanbevelen? Ja
10

In een woord.....Zeer tevreden!!!!!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn dik tevreden

Wij zijn al jaren bij jullie ziektekosten en energie. Prima tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
5

Prima service maar geen enkele normale opvolging als het contract afloopt.

Als je energie contract afloopt volgt er geen deugdelijk follow-up waardoor ik heb gekozen voor een andere aanbieder.

  • Aanbevelen? Ja
10

GOEDE SERVISE

NOOIT PROBLEMEN

  • Aanbevelen? Ja
10

Doen wat ze beloven

Zijn altijd duidelijk als je contact opneemt, en ook snel bereikbaar!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Zijn altijd bereid je goed te informeren

  • Aanbevelen? Ja
4

Prijsverlaging

Nog voordat mijn contract inging werden de energie prijzen verlaagd. United gaf mij die verlaging NIET. Gevolg 1 vol jaar betaal ik teveel. Geeft mij geen fijn gevoel.

  • Aanbevelen? Nee
3

Trage en zeer late jaarafrekening

traag in alles

  • Aanbevelen? Nee
5

Slechte communicatie

Gelukkig tot nu slechts eenmalig hoeven te mailen met UC. De eerste reactie was ver beneden peil. Mijn vragen en opmerkingen waren nauwelijks gelezen en afgedaan met standaard antwoorden (knippen en plakken) met daarin foute gegevens door iemand die de Nederlandse taal niet of nauwelijks beheerst. Na diverse mails kreeg ik uiteindelijk een correct antwoord. Ik wil de verbruiksoverzichten zelf op mijn pc hebben staan, en daarvoor moet ik ze dan kopiëren (en dan dus in delen omdat ze niet op het scherm passen). Stuur ze aub als pdf mee met de mail of maak het mogelijk ze in het account te downloaden. Alle andere energiebedrijven waarmee ik te maken heb gehad doen dat. Over dit onderzoek: Ik hoor anoniem te kunnen reageren, maar u geeft daarvoor geen mogelijkheid.

  • Aanbevelen? Nee
2

slecht

Bij andere energie leveranciers kun je bijhouden wat je verbruik is en of je termijn bedrag nog klopt. Bij united consumers kan dat niet. Het is dus een grote verassing of je te veel of te weinig hebt betaalt. te veel is niet zo erg, dan krijg je geld terug, te weinig is balen. Hoe veel moet je bij betalen, en heb je dat geld er nog liggen. mijn contract duurt nog twee jaar en dan ben ik weg. Had ik van te voren geweten dat je je verbruik niet kunt monitoren, dan had ik dit contract nooit afgesloten.

  • Aanbevelen? Nee
9

heel tevreden

goede service voor een aantrekkelijk tarief. altijd netjes en duidelijk te woord gestaan en uitleg gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wij zijn prima tevreden met de geleverde diensten van United Consumers.

Sinds 1 jaar klant en bevalt tot nu toe prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Onze ervaring is goed

Wij zijn voor de tweede keer bij United consumers gebleven Dat zegt al genoeg

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht bedrijf. Geen aanrader

Maandelijks ontvang je een overzicht van je verbruik met de prijzen. Wanneer je dan alle bedragen van een jaar optelt moet dat kloppen met de jaarnota's. In ons geval was er echter een verschil van € 170,73. Commentaar van United Consumers: Echter worden in deze overzichten geen rekening gehouden met de vaste leveringskosten, en netbeheerkosten. Dit is de reden dat u minder terug heeft gekregen dan dat u zal verwacht had. Ook wachten wij al vanaf 10 april op teruggave van onze jaarrekening. Kortom: United Consumers : NOOIT WEER!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

In één woord: Waardeloos

UC vraagt mij de begin meterstanden door te geven. Doordat bij de netbeheerder fouten worden gemaakt worden de foute meterstanden die de netbeheerder hanteert aangehouden.

  • Aanbevelen? Nee
10

Beste prijs voor de beste kwaliteit.

Back office is goed te bereiken, zelfs bij thuiswerken ivm corona crisis zijn de mensen goed behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Luchthavenweg 20

5657EB Eindhoven

040 235 05 60

[email protected]

Over UnitedConsumers - Energie

Wij hechten veel waarde aan jouw mening. Wil je iets kwijt over onze service of producten? Laat het ons weten. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. - Je beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl en op de website van UnitedConsumers. - Bij je beoordeling staan alleen je voornaam en woonplaats. - Je achternaam en e-mailadres zijn niet zichtbaar. - UnitedConsumers kan zelf geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. - De medewerkers van UnitedConsumers mogen geen beoordelingen plaatsen. UnitedConsumers biedt voordeel op vaste lasten. Zo bespaar jij eenvoudig op jouw autoverzekering, zorgverzekering, energie, mobiel en tanken. Want ook jouw maand kan goedkoper!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.