Goed en betrouwbaar bedrijf.

Op een inschattingsfout na, wat overigens goed is opgelost, zijn wij zeer tevreden over Zonnekeus. De 25 panelen zijn keurig gemonteerd op het dak. Tevens geldt dit ook voor de nieuwe meterkast. En dit allemaal in één dag. Personeel is zeer netjes en ruimen alles keurig op. Ga zo door.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zonnekeus, goede uitleg, goed advies en zeer snel geïnstalleerd.

Diverse offertes laten maken door verschillende bedrijven in deze regio waarbij slechts 4 tot 7 panelen geplaatst konden worden. Bij Zonnekeus wist Hamid 10 panelen te plaatsen op ons platte dak , weliswaar in de oost/west-opstelling met een iets lager rendement dan opstelling op het zuiden. Aanvankelijk zouden we voor de glas/folie panelen gaan maar na wat wikken en wegen toch de keuze laten vallen op glas/glas panelen met een langere garantie en betere opbrengstgarantie op langer termijn maar met een hoger prijskaartje. Binnen twee weken na de schouwing door Hamid en een bezoekje gebracht te hebben aan het bedrijf te Ridderkerk werden de panelen al geïnstalleerd. De monteurs begonnen zoals afgesproken om half 8 en halverwege de middag was de installatie gebruiksklaar.

• Nazorg en Garantie

prima goede begeleiding ,alles is goed doorgesproken er is rustig netjes gewerkt . een dikke 8

PRIMA GOEDE BEGELEIDING EN INTAKE ALLES IS GOED DOORGESPROKEN, ER IS NETJES EN RUSTIG GEWERKT, EEN DIKKE 8

• Nazorg en Garantie

Service, kwaliteit,vriendelijk en een zeer goed en duidelijk verhaal.

Super fijn contact gehad met Hamid. Duidelijk verhaal,goede service en komen de afspraken na. Ik zou ze dan ook aan familie en vrienden adviseren voor de zonnepanelen.

Zeer vriendelijk en professioneel

Liep als een speer ik wilde 5 panelen erbij geen probleem. Alles in goede orde geïnstalleerd. Nu wachten op Eneco voor 3 fase aansluiting.

Super. Klantgerichte aannemer

Heb nieuwe zonnepanelen, nieuwe dakpannen en nieuwe meterkast. Alles in drie dagen uitgevoerd naar tevredenheid. Aardige werknemers en niet te schuw om iets extra’s voor de klant te doen. Na afronding had ik nog een kapotte nokpan en mijn ventilatie werkte niet zoals daarvoor. Kon niet uit. Maar alles netjes verholpen zonder moeilijk te doen. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf hoe ze de werkzaamheden uitvoeren en voor hun klant zijn. Edwin

Installateur van topklasse

De installateur die niet alleen zonnepanelen graag verkoopt maar ook onderbouwd advies geeft wat aan onderhoud van het systeem noodzakelijk is. Klantvriendelijk, de klant wordt de mogelijkheid geboden om vooraf te kijken naar de toegepaste materialen.

• Nazorg en Garantie

Beste (zonnige) keuze voor zonnepanelen installatie

De afspraak en schouwing aan huis met Hamid hebben wij als zeer prettig ervaren. Deskundige uitleg over wat er mogelijk is en wat de beste optie is voor onze woning heeft ons de doorslag gegeven om met Zonnekeus in zee te gaan. Hierbij speelt de persoonlijke aanpak een grote rol. De meeste aanbieders doen op afstand je woning bekijken en doen dan per mail een offerte. Zonnekeus niet. Ook op de manier van werken van de monteurs is niets op aan te merken. Deze werken veilig,netjes en ruimen de boel weer op als ze klaar zijn. Daarom beveel ik een ieder Zonnekeus aan!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Transparant, snel en deskundig!

Ik heb mij een jaar verdiept in zonnepanelen en kwam er al snel achter dat het nodig is om het kaf van het koren te scheiden. Vele offertes verder kwam Zonnekeus voorbij en dat voelde vanaf het eerste moment goed. Eigenaar Hamid reageerde snel en adequaat, liet de vervelende verkooppraatjes achterwege en beantwoordde alle vragen met veel geduld. Binnen twee weken geleverd en geïnstalleerd door jongens met kennis van zaken. Extra wensen en opties werden netjes doorgenomen en uitgevoerd. Een schot in de roos. Ik beveel het een ieder aan. Ruud Postma Amsterdam

Prima, duidelijk en snel

Scherpe prijs! Communicatie verliep goed, jonge, enthousiaste gasten! Oplevering was binnen twee weken en het is netjes afgewerkt. Enige kritiekpuntje is dat de hal niet schoongemaakt is na afloop.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van begin tot eind perfect

Vanaf de offerte tot aan de oplevering en ook daarna voor vragen zijn we geweldig geholpen. Wij zouden Zonnekeus dan ook zeker aanraden

• Nazorg en Garantie

Zonnepanelen ook op leistenen dak !

Al enkele jaren zijn we van plan om zonnepanelen te plaatsen. Ik heb in het verleden al diverse offertes aangevraagd en gegevens opgestuurd , maar telkens kreeg ik te horen dat men op mijn dak geen panelen kon plaatsen, aangezien we een leistenen dak hebben. Ik had de moed al opgegeven, totdat mijn zwager vertelde over Zonnekeus. Hij heeft direct een foto van mijn dak gemaild naar zijn contactpersoon bij Zonnekeus met de vraag of zij wel in staat waren om panelen te plaatsen op een leistenen dak. Een dag later kreeg ik gelijk een mail met het bericht dat zij dit al vaker gedaan hadden en dit prima kan. Ik heb direct een concept-offerte opgevraagd en 2 dagen later had ik deze keurig gedetailleerd in huis met direct al een foto, waarop de panelen waren ingetekend. Gelijk een afspraak gemaakt voor een schouwing ter plaatse, zodat we alles nog eens goed konden doornemen, waarbij de woning nog eens goed geïnspecteerd werd op het dak zelf en een overzicht met een drone. Ik had gelijk een goed gevoel bij dhr. Hamid die ter plaatse kwam. Verder gaf hij aan dat het belangrijk was om te werken met lood onder de leistenen ipv plastic, zodat het dak ook duurzaam dicht blijft. We hebben de details doorgenomen en 1 dag later had ik de definitieve offerte binnen. 2 weken later zijn de panelen geplaatst. Ze kwamen met 5 man onder leiding van Jedidja, die vakkundig instructies gaf. Conform afspraak hebben ze op een keurige manier de leisteentjes eerst verwijderd en de bevestigingshaken gemonteerd en afgewerkt met lood tegen indringend vocht. Hierop is een constructie geplaatst horizontaal & verticaal, waar de panelen verder op afgemonteerd werden Al bij al ziet dat er aan de buitenkant netjes uit. Verder hebben ze de gehele bekabeling compleet weggewerkt door het hele huis. Er is erg hard en zeer netjes gewerkt. Wij zijn in ieder geval zeer blij met onze keuze van leverancier en kan iedereen Zonnekeus aanraden, een vertrouwd adres met net een beetje meer aandacht voor kwaliteit.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk, informerend, deskundig, meedenkend en afspraken nakomend.

Zonnepanelen aanschaffen, ja of nee? Ik bel naar Zonnekeus voor informatie en een schouwafspraak. Dat is snel geregeld. Ik ontvang een bevestiging per email. Binnen een week komt Hamid. Hij beoordeelt de locatie van de panelen (dak), geeft uitgebreid advies over de werking, de garantie en de prijs van de in Duitsland gemaakte zonnepanelen. Hij legt alles rustig uit, maakt schetsen, luistert goed naar mijn vragen en geeft verdere uitleg. Er wordt meteen een offerte gemaakt. De volgende dag ontvang ik een email met daarin de offerte en alle informatie (zo'n 20 A4tjes). Een paar dagen later belt Hamid mij op en neemt mijn vragen met me door. Ik ga akkoord. Ik onderteken de offerte online en de volgende dag wordt er al een afspraak ingepland. Binnen vier weken worden de panelen geplaatst. Op de plaatsingsdag komen drie vriendelijke mannen op tijd aan. Ze zijn goed gehumeurd, deskundig en gaan meteen aan het werk. De materialen zien er professioneel uit (een steiger met inpandige lift), een nette bestelbus waar alle materialen in liggen (panelen verpakt in doeken in stevige rekken). De man die binnen de omvormer gaat plaatsen doet netjes zijn schoenen uit (op eigen initiatief). Als de panelen geplaatst zijn, wordt er nog een controle met een drone uitgevoerd. Als alles bijna klaar is, komt er nog een vierde medewerker en hij controleert of alles goed is gegaan en geeft mij uitleg over de panelen, de omvormer en over de app. Goede directeur, goede werknemers, goede materialen, goede communicatie (ook achteraf) .. topbedrijf. Ik beveel dit bedrijf zeker aan. Zonnige keuze ... Zonnekeus !

Netjes gewerkt

Ondanks wat opstart problemen (de steiger was te kort). De mannen hebben netjes gewerkt en doorgewerkt tot het klaar was. Nu 2 dagen het in gebruik en alles werkt.

• Nazorg en Garantie

Zonnekeus, De juiste keus van offerte tot installatie

De offerte aanvraag met Hamid is als zeer prettig ervaren. Is deskundige betreft zonnepanelen en installatie. Geeft een goede uitleg over de verwachte installatie en allerlei info over zonnepanelen in het algemeen. Na schouwing op locatie, offerte ontvangen. Niet de goedkoopste misschien maar de deskundigheid heeft voor ons de doorslag gegeven. De installateurs waren top jongens, ondanks de regen zijn ze onverstoorbaar te werk gegaan. Vakkundig en klantvriendelijk, wetende dat ze op hoogte werken, veiligheid voor alles. Overleggen met je over de werkzaamheden en geven een goede uitleg over werking van de installatie Jedidja, Erwin en Joey, top prestatie en service Zonnekeus is een aanrader betreft zonnepanelen !!

• Nazorg en Garantie

Top ervaring opgedaan met Zonnekeus. Harde werkers die kwaliteit leveren.

Na er lang over nagedacht te hebben besloten om voor zonnepanelen te gaan. Diverse offertes aangevraagd en dus ook bij Zonnekeus. De prettige communicatie met Hamid, de perfecte uitleg en de kennis en ervaring die hij heeft hebben mij doen besluiten om voor Zonnekeus te kiezen. Ook de eerlijkheid en openheid tijdens de schouwing gaven mij een gevoel van; ja, deze man gun ik het. Ook de mogelijkheid om op korte termijn te installeren vond ik erg prettig. Na de installatie hebben we aan het einde van de dag heerlijk met de installateurs een BBQ gehad waarbij Hamid voor het vlees zorgde. Dit was tijdens de deal afgesproken en maakt het natuurlijk een erg leuke afsluiting van de dag. Ik kan niets anders zeggen dat wanneer je voor zonnepanelen wilt kiezen ik je Zonnekeus kan aanbevelen.

Zeer prettige ervaring.

Prima en zeer vriendelijke mensen. Goede uitleg en na de complete installatie alles netjes opgeruimd.

Buitengewoon goede installatie

Zonnekeus werkte bij mij voor een andere leverancier. De installatie verliep keurig. Samen bekeken hoe leidingen het mooist konden worden aangelegd; juiste voorlichting over plussen en minnen. Kortom : VAKWERK !

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top in kwaliteit, vaklui en service!

Goede uitleg en informatie mbt aanschaf wat het beste bij je past. Vriendelijke en vakkundige installateurs. Prima prijs-kwaliteit verhouding. En een top service!

Alles prima verzorgd.

Van de voorbereiding tot en met de nazorg: alles is duidelijk en goed geregeld. Er wordt uitgebreid gecommuniceerd over het terugleveren van energie en de BTW teruggave wordt ook direct geregeld. Bij onvoorziene omstandigheden op locatie wordt er ook actief naar een oplossing gezocht. Ik ben meer dan tevreden!

Zeer ervaren installateurs!

Wij hebben bij Zonnekeus een offerte aangevraagd en zijn ontzettend goed begeleid bij zowel het aanlooptraject als de plaatsing. We moesten even geduld hebben, want het bedrijf is populair in de omgeving, maar dan heb je ook wat. Door het meedenken van het bedrijf is ons geld bespaard en kon ons kleine dak toch mooi voorzien worden van XL panelen zodat we een maximaal aantal Kwh omzetten. Vanaf de heren op kantoor tot de heren op het dak, ze zijn allemaal supervriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Professioneel!

Alle wegen leiden naar Rome. Dit geldt in feite ook voor Zonnekeus. Al zoekende via internet kom je snel bij Zonnekeus uit. Via rondvragen in vrienden/kennissenkring hoor je al snel goede verhalen over de servicegerichtheid. Oftewel via verschillende kanalen komt Zonnekeus goed naar voren. Het eerste contact, belangrijk, verliep goed. Een prijsvergelijk met andere aanbieders gaf aan dat Zonnekeus zichzelf ook goed in de markt heeft gezet. Tezamen met alle andere input hebben we daarom voor hun gekozen.

• Nazorg en Garantie

Behulpzame, meedenkende medewerkers en Duitse kwaliteitspanelen!

Van het begin tot het eind goed geadviseerd en heldere uitleg gegeven in een voor de meeste mensen onbekende wereld. Erg fijne medewerkers, die vakbekwaam zijn en ook graag met je willen meedenken. Maken waar wat ze beloven en bovendien snel in reactie en op de dag van installeren. Kortom, geen moment spijt gehad om samen met Zonnekeus ons steentje bij te dragen aan een duurzamere wereld. Tevens erg blij met de mogelijkheid om Europees geproduceerde zonnepanelen te kunnen kiezen. Daarom beveel ik een ieder Zonnekeus aan!

• Nazorg en Garantie

Een zeer prettig bedrijf van monteur tot directeur

De mannen zijn zeer betrokken met het werk, zijn onverstoorbaar. Het werk wat ze leveren is perfect.

• Nazorg en Garantie

Top, wij hadden geen betere keuze kunnen maken!

Zeer goed geholpen! Uitstekende uitleg. Er is alle tijd genomen voor alle uitleg bij de schouwing. Vrijwel direct antwoord op onze vragen via Whatsapp, zelfs 's avonds! Op de dag van plaatsing hebben de mannen echt top gewerkt, veilig en netjes! Alles is goed zeer goed afgewerkt. Geen afgeraffeld werk, maar echt vakwerk! Wij raden Zonnekeus voor de volle 100% aan!

Over Zonnekeus B.V.

Elke Zonnekeus installatie wordt met kwaliteit opgeleverd. Zonnekeus biedt 10 jaar installatie garantie. Kiest u voor Zonnekeus dan kiest u voor een persoonlijke aanpak en voor een betrouwbare zonne-installatie systeem. Ons doel is het leveren van goede zonne-installatie aangepast op wens en voor elk soort situatie. Dit houdt in dat we gericht voor iedere klant adviezen uitbrengen waar wij 100% achter staan.

Over Techniek Nederland