Zeer prettige ervaring.

Prima en zeer vriendelijke mensen. Goede uitleg en na de complete installatie alles netjes opgeruimd.

Buitengewoon goede installatie

Zonnekeus werkte bij mij voor een andere leverancier. De installatie verliep keurig. Samen bekeken hoe leidingen het mooist konden worden aangelegd; juiste voorlichting over plussen en minnen. Kortom : VAKWERK !

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Top in kwaliteit, vaklui en service!

Goede uitleg en informatie mbt aanschaf wat het beste bij je past. Vriendelijke en vakkundige installateurs. Prima prijs-kwaliteit verhouding. En een top service!

Alles prima verzorgd.

Van de voorbereiding tot en met de nazorg: alles is duidelijk en goed geregeld. Er wordt uitgebreid gecommuniceerd over het terugleveren van energie en de BTW teruggave wordt ook direct geregeld. Bij onvoorziene omstandigheden op locatie wordt er ook actief naar een oplossing gezocht. Ik ben meer dan tevreden!

Zeer ervaren installateurs!

Wij hebben bij Zonnekeus een offerte aangevraagd en zijn ontzettend goed begeleid bij zowel het aanlooptraject als de plaatsing. We moesten even geduld hebben, want het bedrijf is populair in de omgeving, maar dan heb je ook wat. Door het meedenken van het bedrijf is ons geld bespaard en kon ons kleine dak toch mooi voorzien worden van XL panelen zodat we een maximaal aantal Kwh omzetten. Vanaf de heren op kantoor tot de heren op het dak, ze zijn allemaal supervriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader.

Professioneel!

Alle wegen leiden naar Rome. Dit geldt in feite ook voor Zonnekeus. Al zoekende via internet kom je snel bij Zonnekeus uit. Via rondvragen in vrienden/kennissenkring hoor je al snel goede verhalen over de servicegerichtheid. Oftewel via verschillende kanalen komt Zonnekeus goed naar voren. Het eerste contact, belangrijk, verliep goed. Een prijsvergelijk met andere aanbieders gaf aan dat Zonnekeus zichzelf ook goed in de markt heeft gezet. Tezamen met alle andere input hebben we daarom voor hun gekozen.

• Nazorg en Garantie

Behulpzame, meedenkende medewerkers en Duitse kwaliteitspanelen!

Van het begin tot het eind goed geadviseerd en heldere uitleg gegeven in een voor de meeste mensen onbekende wereld. Erg fijne medewerkers, die vakbekwaam zijn en ook graag met je willen meedenken. Maken waar wat ze beloven en bovendien snel in reactie en op de dag van installeren. Kortom, geen moment spijt gehad om samen met Zonnekeus ons steentje bij te dragen aan een duurzamere wereld. Tevens erg blij met de mogelijkheid om Europees geproduceerde zonnepanelen te kunnen kiezen. Daarom beveel ik een ieder Zonnekeus aan!

• Nazorg en Garantie

Een zeer prettig bedrijf van monteur tot directeur

De mannen zijn zeer betrokken met het werk, zijn onverstoorbaar. Het werk wat ze leveren is perfect.

• Nazorg en Garantie

Top, wij hadden geen betere keuze kunnen maken!

Zeer goed geholpen! Uitstekende uitleg. Er is alle tijd genomen voor alle uitleg bij de schouwing. Vrijwel direct antwoord op onze vragen via Whatsapp, zelfs 's avonds! Op de dag van plaatsing hebben de mannen echt top gewerkt, veilig en netjes! Alles is goed zeer goed afgewerkt. Geen afgeraffeld werk, maar echt vakwerk! Wij raden Zonnekeus voor de volle 100% aan!

Goed geregeld

Goede service en aardige mensen met vakkennis!

Zeer vakkundig en gedetailleerd

ZEER vakkundige en vriendelijke mensen. Ze hebben keurig werk afgeleverd. Zeer snelle levering. Binnen 2 weken had ik de panelen op mijn dak. Ga zo door Hamid en Co

Prima werk! offeraanvraag tot

Duidelijke offerte. Netjes en professionele uitvoering van de opdracht.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Vijf sterren omdat Zonnekeus, echt meedenkt.

Ik heb afgelopen maart 180 zonnepanelen laten plaatsen door Zonnekeus. Het plaatsen en installeren is maatwerk. Past de investering in het bedrijfsplaatje, wat is het huidige energieverbruik, kan ik in voldoende mate salderen, het aansluiten van de panelen in verschillende sectors ivm nadelige schaduwvorming, netjes werken, correcte afwikkeling. Kortom een nieuwe wereld waar ik door Zonnekeus goed in ben begeleid. Daarnaast heeft Zonnekeus me de mogelijkheid geboden om de prestatie van de panelen te zien op mijn smartphone. En tot op heden leveren de panelen boven verwachting energie !!!

Echt een aanbeveling.

Snelle levering en alles volgens afspraak. De monteurs zijn kundig en leveren goed werk. Het geheel is netjes gemonteerd. Dit bedrijf heeft een professionele uitstraling en is zeer klantvriendelijk.

• Nazorg en Garantie

We zijn heel tevreden over de efficiënte werkwijze

-de opvolging van de offerte-aanvraag, nakomen van afspraken. -het met man en macht, tot tevredenheid, oplossen van een probleempje op de dag van levering. -monteurs zijn deskundig en werken snel en netjes. Alle bekabeling is optimaal weggewerkt.

• Nazorg en Garantie

Zeker aan te bevelen. Alles werkt prima.

Wij hebben een zonnepanelen systeem met 22 panelen op het dak van onze schuur laten aanbrengen door Zonnekeus. Na een 4-tal leveranciers te hebben gesproken die vervolgens een offerte mochten uitbrengen hebben wij Zonnekeus de opdracht gegund. Zij waren wat ons betreft qua prijs maar ook zeker qua vertrouwen in hun vakmanschap de beste. Zonnekeus heeft een goede uitleg gegeven, afspraken over de levering en installatie gemaakt en deze ook allemaal nagekomen. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van Zonnekeus.

Duidelijke informatie

Alles werkt naar behoren, het contact met mijn adviseur was duidelijk. De installatie is ondanks het slechte weer goed verlopen. Er moeten nog wat kleine dingen na geleverd worden maar heb hier het volste vertrouwen in.

Goede adviseur en installateur

We vonden het heel prettig dat er zoveel aandacht aan ons werd geschonken. Bij het oriënteren op het gebied van zonnepanelen begaven we ons op onbekend gebied en daarom was het een geruststelling dat de adviseur ons zo goed voorlichtte en adviezen gaf waar we echt wat aan hebben. We zijn heel tevreden.

• Nazorg en Garantie

Rendement komt overeen volgens de offerte

Na veel zoeken en vergelijken, kozen we voor Zonnekeus. Daar hebben wij geen moment spijt van. Vooral omdat ze daar oog hebben voor kwaliteit.. Ze werken alleen met hoogwaardige producten, waar ze ook nog eens goede voorlichting over gaven. En dat zien we terug in de resultaten. Het rendement uit de prognose wordt ruimschoots behaald.

• Nazorg en Garantie

Ook na de installatie goed geholpen.

Eindelijk een bedrijf dat ook na de installatie tijd voor je neemt. Eén van de installateurs nam alle tijd om de bediening met ons door te nemen en een inspecteur van Zonnekeus inspecteerde de zonnepanelen met een speciale kijker. Daarnaast hebben we veel informatie in ons eigen klantportaal. Hier kunnen andere bedrijven nog wat van leren.

Ervaren installateurs

Zorgvuldig is het eerste woord dat ons te binnenschiet. Over alles is goed nagedacht: installatieproces, communicatie en offerte. Om een voorbeeld te geven, de zonnepanelen werden met speciaal apparatuur uit het busje uitgeladen en naar het dak gebracht. Ik kan met alle vertrouwen dit bedrijf aanraden.

• Nazorg en Garantie

Rendement komt overeen zoals op de offerte was geschetst

Zonnekeus heel erg bedankt voor jullie professionele aanpak. Wij vonden het heel prettig hoe onze wensen met ons werden besproken en dat deze om werden gezet in een uitgebreide offerte in normale mensentaal. Wat jullie ons voorstelden is ook uitgekomen. De cijfers kloppen helemaal en het rendement is precies wat we ervan verwachtten.

Alles naar wens verlopen

Duidelijke uitleg en betere offerte dan concurrenten , snel kunnen leveren , uitstekende installateurs , eindresultaat prima Kortom , van A tot Z goed geregeld Aanrader !

Komen de afspraken na

Men heeft een bedrijf over genomen welke onze zonnepanelen heeft geïnstalleerd. Men heeft de garanties mee overgenomen. Daarna is men alsnog de afspraken nagekomen welke met het vorige bedrijf zijn gemaakt. Super service!

Heel erg betrouwbaar

Heel erg goed

Over Zonnekeus B.V.

Elke Zonnekeus installatie wordt met kwaliteit opgeleverd. Zonnekeus biedt 10 jaar installatie garantie. Kiest u voor Zonnekeus dan kiest u voor een persoonlijke aanpak en voor een betrouwbare zonne-installatie systeem. Ons doel is het leveren van goede zonne-installatie aangepast op wens en voor elk soort situatie. Dit houdt in dat we gericht voor iedere klant adviezen uitbrengen waar wij 100% achter staan.

Over Techniek Nederland