Doen wat ze beloven.

Het klopte allemaal. Prima service Vakmanschap

Keurige installatie

Over het hele traject van advies tot installatie ben ik zeer tevreden. De adviseur heeft goed gekeken en een passend advies gegeven. Hierna volgde nog dezelfde dag een keurige offerte. Na akkoord op de offerte diverse mails ontvangen over de gang van zaken, zodat ik niet verrast zou worden. Op de dag van installatie verliep het zoals vooraf gecommuniceerd. Ook is het fijn om een projectleider te hebben die zeer goed benaderbaar en op de hoogte is. Ik heb hem 1x gebeld om nog iets mbt de installatie af te stemmen. Na snel contact met de monteurs is alles keurig en naar wens afgerond. Ook achteraf weer een prima mail met de informatie over de BTW teruggaaf. Al met al een fijne partij, vriendelijke en nette monteurs voor een prima prijs.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Uitstekende kennis van deze materie

Snelle en gedetailleerde antwoord op mijn vragen. Ik heb interessante technische informatie over zonnepanelen gekregen, die ik nergens gevonden had. De offerte was duidelijk, de afloop van de uit te voerende werkzaamheden goed beschreven. De montage werd dan ook prima uitgevoerd. Zonnekeus b.v. biedt vakmanschap.

• Nazorg en Garantie

Zonnekeus is een goede keus!

Nadat een adviseur bij ons thuis is gekomen om informatie te geven over zonnepanelen en afsluitend een offerte voor ons heeft gemaakt hebben we voor Zonnekeus gekozen. Vrij snel konden ze al worden geplaatst. De installatie verliep vlekkeloos zowel buitenshuis als binnenshuis is alles keurig aangesloten. Na de plaatsing werden we geholpen met aanmelden. Naderhand een paar keer telefonisch contact gehad met Hamid Norani en we werden altijd netjes en met een goede uitleg te woord gestaan. Nu profiteren we extra van de zon en op de app van SolarEdge kun je per dag zien wat het oplevert. Dus voor ons is Zonnekeus een goede keus!

• Nazorg en Garantie

Goede communicatie en een fijn team wat over de vloer komt

Tja, zoveel leveranciers en verkoop praatjes. En wie moet ik nu geloven. Elke verkoper heeft wel een goed argument als je zelf niet echt in de zonnepanelen wereld zit en als newbee op de markt bevind. Mijn keuze is gevallen oa door een opmerking van Zonnekeus. Dat ze er een soort sport van maken om het leg plan van de panelen zo efficient mogelijk te maken. Was ook onder de indruk van mn eerste gesprek van het bedrijf telefonisch. Alles werd zeer comfortabel uitgelegd en zette me tot nadenken. Was dus voorbereid op andere verkoop praatjes. Heb nog niet veel van kunnen genieten helaas, doordat het te bewolkt en een paar dagen sneeuw op heeft gelegen. Dus die ervaring kan ik nog niet delen. Evt betalingsregeling was ook mogelijk. Ik beveel Zonnekeus aan. Tis wel duurder, dus laat je overtuigen.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen met een goed team in de uitvoering

Vorige week zijn bij ons de panelen geinstalleerd. Het team was zeer goed op elkaar ingespeeld. Ze hadden nog een betere oplossing als wat van te voren was bedacht. Ook het advies over adminstratieve zaken en andere randvoorwaarden werd als prettig ervaren.

Top bedrijf!

Goeie uitleg van Marc gehad in een duidelijke presentatie. Verschil in verschillende panelen uitgelegd gekregen. Heb nog andere offertes vergeleken. Ben blij dat ik voor Zonnekeus gekozen heb. De mannen deden wat er van te voren was afgesproken en bij aankomst werd opnieuw de beste optie met mij besproken. Ze werkten snel en netjes. Op afstand werd extra goedkeuring of een evt aanpassing doorgegeven. Alles werd voor me geregeld, zoals de aanmelding bij de netbeheerder, teruggaaf vd btw in orde gemaakt voor zover zij dat konden doen en mijn app werkte direct! De zonnepanelen dus ook!! Binnen 5 uur tijd lagen de zonnepanelen op mijn dak en werkte alles al. (Wel even vermelden dat ik een plat dak heb en al een nieuwe meterkast had) Echt super tevreden over dit bedrijf!!

• Nazorg en Garantie

Werken zeer netjes , denken met je mee . Leggen het goed uit . Ze werken hard door . En het resultaat het ziet er netjes uit laat de zon maar komen

• Nazorg en Garantie

Zeer ervaren team en is goed op elkaar ingespeeld

Na een afspraak om een zonnepanelen te maken direct een offerte welke helder en zuiver was Na goed keuring van offerte vrij snel de start van het werk team is goed op elkaar ingespeeld duidelijke uitleg gekregen en het systeem draaide zo na behoren indien er vragen waren na het leggen van de zonnepanelen ok vrij snel antwoord vanuit het kantoor (Hamid) Nogmaals bedankt voor de snelle en betrouwbare service

Snel, goed, conform afspraken

Offerte helder en duidelijk. Bij installatie werd een fout gemaakt ( panelen pasten niet precies) maar werd onmiddellijk hersteld en meerkosten werden niet in rekening gebracht. Geen zichtbare bekabeling, alles keurig weggewerkt. Personeel werkt snel, vakkundig en netjes. Project wordt schoon opgeleverd. Goede ondersteuning en informatie bij aanmelding energie-leveraar en teruggaaf procedure btw procedure Kortom: bedrijf wordt aangeraden!

• Nazorg en Garantie

Vooralsnog, ze liggen net, helemaal top

Verkoper Marc heeft, zonder opdringen, zijn produkt helder en objektief toegelicht waarbij ik andere offertes heb laten zien. Deze kon hij, samen met eigenaar, van heldere kritiek voorzien en mij een strakke offerte aanbieden. Vandaag twee uiterst correcte en vriendelijke jongens de hele dag 22 panelen geplaatst en heb ze met een fles wijn naar huis gestuurd! Dus mochten ze wat later bij de baas komen is dat mijn schuld. Let the sun shine, en fijne feestdagen!,

• Nazorg en Garantie

Na vele offertes en bedrijven over de vloer gehad te hebben, is voor dit bedrijf gekozen. Na een goed intake gesprek, waaronder schouwen en informatie voorziening over het zonne-installatie systeem, inclusief alle randzaken erom heen en een nette offerte. Op de dag zelf is, door hun technische man, de beste plaats van de omvormer bepaald en is het zonnesysteem, naar volle tevredenheid van ons, gemonteerd, bijgenomen en alle administratieve zaken overgenomen of de juiste informatie gegeven. Kwalitatief en klantvriendelijke medewerkers. Ze werken zeer netjes en overleggen met de klant. Van begin tot eind een fijne begeleiding gehad. Dus voor uw zonnepanelen is Zonnekeus de juiste Keus.

• Nazorg en Garantie

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Op een inschattingsfout na, wat overigens goed is opgelost, zijn wij zeer tevreden over Zonnekeus. De 25 panelen zijn keurig gemonteerd op het dak. Tevens geldt dit ook voor de nieuwe meterkast. En dit allemaal in één dag. Personeel is zeer netjes en ruimen alles keurig op. Ga zo door.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Zonnekeus, goede uitleg, goed advies en zeer snel geïnstalleerd.

Diverse offertes laten maken door verschillende bedrijven in deze regio waarbij slechts 4 tot 7 panelen geplaatst konden worden. Bij Zonnekeus wist Hamid 10 panelen te plaatsen op ons platte dak , weliswaar in de oost/west-opstelling met een iets lager rendement dan opstelling op het zuiden. Aanvankelijk zouden we voor de glas/folie panelen gaan maar na wat wikken en wegen toch de keuze laten vallen op glas/glas panelen met een langere garantie en betere opbrengstgarantie op langer termijn maar met een hoger prijskaartje. Binnen twee weken na de schouwing door Hamid en een bezoekje gebracht te hebben aan het bedrijf te Ridderkerk werden de panelen al geïnstalleerd. De monteurs begonnen zoals afgesproken om half 8 en halverwege de middag was de installatie gebruiksklaar.

• Nazorg en Garantie

prima goede begeleiding ,alles is goed doorgesproken er is rustig netjes gewerkt . een dikke 8

PRIMA GOEDE BEGELEIDING EN INTAKE ALLES IS GOED DOORGESPROKEN, ER IS NETJES EN RUSTIG GEWERKT, EEN DIKKE 8

• Nazorg en Garantie

Service, kwaliteit,vriendelijk en een zeer goed en duidelijk verhaal.

Super fijn contact gehad met Hamid. Duidelijk verhaal,goede service en komen de afspraken na. Ik zou ze dan ook aan familie en vrienden adviseren voor de zonnepanelen.

Zeer vriendelijk en professioneel

Liep als een speer ik wilde 5 panelen erbij geen probleem. Alles in goede orde geïnstalleerd. Nu wachten op Eneco voor 3 fase aansluiting.

Super. Klantgerichte aannemer

Heb nieuwe zonnepanelen, nieuwe dakpannen en nieuwe meterkast. Alles in drie dagen uitgevoerd naar tevredenheid. Aardige werknemers en niet te schuw om iets extra’s voor de klant te doen. Na afronding had ik nog een kapotte nokpan en mijn ventilatie werkte niet zoals daarvoor. Kon niet uit. Maar alles netjes verholpen zonder moeilijk te doen. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf hoe ze de werkzaamheden uitvoeren en voor hun klant zijn. Edwin

Installateur van topklasse

De installateur die niet alleen zonnepanelen graag verkoopt maar ook onderbouwd advies geeft wat aan onderhoud van het systeem noodzakelijk is. Klantvriendelijk, de klant wordt de mogelijkheid geboden om vooraf te kijken naar de toegepaste materialen.

• Nazorg en Garantie

Beste (zonnige) keuze voor zonnepanelen installatie

De afspraak en schouwing aan huis met Hamid hebben wij als zeer prettig ervaren. Deskundige uitleg over wat er mogelijk is en wat de beste optie is voor onze woning heeft ons de doorslag gegeven om met Zonnekeus in zee te gaan. Hierbij speelt de persoonlijke aanpak een grote rol. De meeste aanbieders doen op afstand je woning bekijken en doen dan per mail een offerte. Zonnekeus niet. Ook op de manier van werken van de monteurs is niets op aan te merken. Deze werken veilig,netjes en ruimen de boel weer op als ze klaar zijn. Daarom beveel ik een ieder Zonnekeus aan!

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Transparant, snel en deskundig!

Ik heb mij een jaar verdiept in zonnepanelen en kwam er al snel achter dat het nodig is om het kaf van het koren te scheiden. Vele offertes verder kwam Zonnekeus voorbij en dat voelde vanaf het eerste moment goed. Eigenaar Hamid reageerde snel en adequaat, liet de vervelende verkooppraatjes achterwege en beantwoordde alle vragen met veel geduld. Binnen twee weken geleverd en geïnstalleerd door jongens met kennis van zaken. Extra wensen en opties werden netjes doorgenomen en uitgevoerd. Een schot in de roos. Ik beveel het een ieder aan. Ruud Postma Amsterdam

Prima, duidelijk en snel

Scherpe prijs! Communicatie verliep goed, jonge, enthousiaste gasten! Oplevering was binnen twee weken en het is netjes afgewerkt. Enige kritiekpuntje is dat de hal niet schoongemaakt is na afloop.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Van begin tot eind perfect

Vanaf de offerte tot aan de oplevering en ook daarna voor vragen zijn we geweldig geholpen. Wij zouden Zonnekeus dan ook zeker aanraden

• Nazorg en Garantie

Zonnepanelen ook op leistenen dak !

Al enkele jaren zijn we van plan om zonnepanelen te plaatsen. Ik heb in het verleden al diverse offertes aangevraagd en gegevens opgestuurd , maar telkens kreeg ik te horen dat men op mijn dak geen panelen kon plaatsen, aangezien we een leistenen dak hebben. Ik had de moed al opgegeven, totdat mijn zwager vertelde over Zonnekeus. Hij heeft direct een foto van mijn dak gemaild naar zijn contactpersoon bij Zonnekeus met de vraag of zij wel in staat waren om panelen te plaatsen op een leistenen dak. Een dag later kreeg ik gelijk een mail met het bericht dat zij dit al vaker gedaan hadden en dit prima kan. Ik heb direct een concept-offerte opgevraagd en 2 dagen later had ik deze keurig gedetailleerd in huis met direct al een foto, waarop de panelen waren ingetekend. Gelijk een afspraak gemaakt voor een schouwing ter plaatse, zodat we alles nog eens goed konden doornemen, waarbij de woning nog eens goed geïnspecteerd werd op het dak zelf en een overzicht met een drone. Ik had gelijk een goed gevoel bij dhr. Hamid die ter plaatse kwam. Verder gaf hij aan dat het belangrijk was om te werken met lood onder de leistenen ipv plastic, zodat het dak ook duurzaam dicht blijft. We hebben de details doorgenomen en 1 dag later had ik de definitieve offerte binnen. 2 weken later zijn de panelen geplaatst. Ze kwamen met 5 man onder leiding van Jedidja, die vakkundig instructies gaf. Conform afspraak hebben ze op een keurige manier de leisteentjes eerst verwijderd en de bevestigingshaken gemonteerd en afgewerkt met lood tegen indringend vocht. Hierop is een constructie geplaatst horizontaal & verticaal, waar de panelen verder op afgemonteerd werden Al bij al ziet dat er aan de buitenkant netjes uit. Verder hebben ze de gehele bekabeling compleet weggewerkt door het hele huis. Er is erg hard en zeer netjes gewerkt. Wij zijn in ieder geval zeer blij met onze keuze van leverancier en kan iedereen Zonnekeus aanraden, een vertrouwd adres met net een beetje meer aandacht voor kwaliteit.

• Nazorg en Garantie

Vriendelijk, informerend, deskundig, meedenkend en afspraken nakomend.

Zonnepanelen aanschaffen, ja of nee? Ik bel naar Zonnekeus voor informatie en een schouwafspraak. Dat is snel geregeld. Ik ontvang een bevestiging per email. Binnen een week komt Hamid. Hij beoordeelt de locatie van de panelen (dak), geeft uitgebreid advies over de werking, de garantie en de prijs van de in Duitsland gemaakte zonnepanelen. Hij legt alles rustig uit, maakt schetsen, luistert goed naar mijn vragen en geeft verdere uitleg. Er wordt meteen een offerte gemaakt. De volgende dag ontvang ik een email met daarin de offerte en alle informatie (zo'n 20 A4tjes). Een paar dagen later belt Hamid mij op en neemt mijn vragen met me door. Ik ga akkoord. Ik onderteken de offerte online en de volgende dag wordt er al een afspraak ingepland. Binnen vier weken worden de panelen geplaatst. Op de plaatsingsdag komen drie vriendelijke mannen op tijd aan. Ze zijn goed gehumeurd, deskundig en gaan meteen aan het werk. De materialen zien er professioneel uit (een steiger met inpandige lift), een nette bestelbus waar alle materialen in liggen (panelen verpakt in doeken in stevige rekken). De man die binnen de omvormer gaat plaatsen doet netjes zijn schoenen uit (op eigen initiatief). Als de panelen geplaatst zijn, wordt er nog een controle met een drone uitgevoerd. Als alles bijna klaar is, komt er nog een vierde medewerker en hij controleert of alles goed is gegaan en geeft mij uitleg over de panelen, de omvormer en over de app. Goede directeur, goede werknemers, goede materialen, goede communicatie (ook achteraf) .. topbedrijf. Ik beveel dit bedrijf zeker aan. Zonnige keuze ... Zonnekeus !

Over Zonnekeus B.V.

Elke Zonnekeus installatie wordt met kwaliteit opgeleverd. Zonnekeus biedt 10 jaar installatie garantie. Kiest u voor Zonnekeus dan kiest u voor een persoonlijke aanpak en voor een betrouwbare zonne-installatie systeem. Ons doel is het leveren van goede zonne-installatie aangepast op wens en voor elk soort situatie. Dit houdt in dat we gericht voor iedere klant adviezen uitbrengen waar wij 100% achter staan.

Over Techniek Nederland