perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig wat ben ik goed geholpen door dit bedrijf. Ik heb maar meteen een paar visitekaartjes gevraagd. Dan kan ik mijn vrienden op dit bedrijf attenderen. Dank je wel dat je ons probleem zo vakkundig hebt opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

Komt afspraken na en werkzaamheden zijn perfect uitgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen

Al een aantal keer gebruik gemaakt van de vakkundigheid van Hans-Jürgen Christiaans. Hij is goed te bereiken, op tijd, duidelijke communicatie en snel voor een goede prijs. Onze verstopping in de badkamer was zo opgelost. Nogmaals bedankt!

goede service, goed behandeld

Hele goede service als hij tijd heeft komt hij meteen zelfs in het weekend

goede service, goed behandeld

Zeer betrouwbare en vakkundige vakman. Probleem snel opgelost tegen een betaalbare prijs

• Bereikbaarheid

Fijn dat we het probleem voor u snel konden oplossen.

Over Riool-Afvoer-Onstoppingsdienst

Riool Afvoer Ontstoppingsdienst uit Tilburg. Is een zeer vakkundig bedrijf in het oplossen van riool en afvoer problemen. Wij hanteren vaste prijzen welke vooraf altijd duidelijk zijn. Mocht u meer informatie willen dan zijn wij telefonisch te bereiken of via de mail. Het is voor ons altijd fijn om u beoordeling na onze werkzaam heden te ontvangen om zo onze dienstverlening nog beter te kunnen afstemmen op uw wensen.